poniedziałek, 24 lutego 2014

RECENZJA - UNDER 20 - INTENSE ANTI ACNE - TERMOAKTYWNY PEELING WYGŁADZAJĄCY!

Dobry Wieczór Drogie Panie :*
Co u Was słychać?Jak Wami minął weekend? :)
Mnie - wprost fantastycznie - pod każdym względem :*
W sobotę - IMPREZA a w niedzielę...Możecie się tylko domyśleć :p

Na dzisiaj przygotowałam dla Was receznję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy
UNDER 20 : http://www.undertwenty.pl/ - ZAPRASZAM!



UNDER 20 - INTENSE ANTI ACNE - TERMOAKTYWNY PEELING WYGŁADZAJĄCY!
75 ml / ok.15,00 zł


POTWIERDZONA SKUTECZNOŚĆ :
- skóra staje się gładsza : 89%
- skóra staje się jedwabista : 81%
- skutecznie i delikatnie oczyszcza : 85%
- odświeża skórę : 93%
- zmniejsza widoczność porów i niedoskonałości : 56%


RECENZJA :
WOW - jestem pod ogromnym wrażeniem,jak zawartość tej małej tubki zadziałała na moją twarz :)
Kosmetyk ten bardzo pozytywnie mnie zaskoczył! Delikatny i przyjemny zapach,gęsta konsystencja z drobinkami peelingującymi a do tego uczucie ciepła,które wydziela - to wszystko sprawiło,że kondycja mojej cery znacznie się poprawiła.Jest oczyszczona a niedoskonałości znacznie się zmniejszyły.
Tuż po jego użyciu skóra jest odświeżona :) Nie uczula i nie podrażnia!
Moja ocena,to 6/6.

A Wy? Miałyście styczność z tym produktem?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?

PALUCH - BEZ STRACHU


"Jak masz miękkie serce,to obyś dupy nie miał szklanej..."

Bardzo życiowy tekst - chłopak na prawdę wie o czym śpiewa.

26 komentarzy:

  1. Strasznie chcę poznać działanie tego peelingu na swojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze niestety okazji wypróbować tego produkt, ale może w niedalekiej przyszłości się skuszę :)
    W wolnej chwili zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie Over 30, nie Under 20 :P
    Pozdrawiam, Asia z btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Under Twenty to moja ulubiona firma ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma taką podbudowującą nazwę... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio same pozytywne recenzje czytam na temat produktów Under 20 :) Peeling zachęca już swoim wyglądem, a Twój zachwyt sprawia, że czuję się skuszona, i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow 6/6, tego się po nim nie spodziewałam...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kupiłam ich BB ostatnio i zadowolona nie jestem :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przemek ulubiony kawałek :D
    ja też lubię :) a o peelingu nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  10. mam naczynkową cere, wiec nie wiem czy moglabym taki u siebie uzyc ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę zaskakujące efekty

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tą markę, więc może kiedyś wypróbuję peeling, bo zachęcająco wygląda, a zwłaszcza duża liczba mikrogranulek

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno, dawno temu stosowałam produkty z serii Under 20, moja szwagierka bardzo lubi ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  14. OJ chyba muszę go poszukać i kupić, bo ich maseczkę uwielbiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię ich produktów. Jedynie co toleruję to maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę fajne są kosmetyki tej marki :) Ja coś raz na czas od nich kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za tymi produktami, ponieważ nic dobrego nie słyszałam na ich temat podczas studiowania, wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba już wiem jaki będzie mój następny peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny bloga ;-) na mnie niestety nie działa:-(

    OdpowiedzUsuń
  20. jak polecasz to muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja cera po 30-stce tez by go chętnie spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam go, ale chętnie skorzystam z polecenia i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam, póki co korzystam z produktu Nivea, ale chętnie spróbuje ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj nie dla mnie te under 20, ewentualnie under 30 ;)

    OdpowiedzUsuń