niedziela, 2 lutego 2014

RECENZJA - NIVEA - SOFT - KREM NAWILŻAJĄCY DO CODZIENNEJ PIELĘGNACJI! + WISH LIST! :)

Witam...
Po ciężkiej SOBOCIE przyszedł czas na lekką NIEDZIELĘ...
Wczoraj dużo się działo.
Szkoła,sesja zdjęciowa z Katarzyną : http://mendziorka.blogspot.com/ oraz pomoc w przeprowadzce i parapetówka u koleżanki z klasy.
A Wam - jak mija WEEKEND? :)

Już niebawem na moim blogu pojawi się efekt wczorajszej sesji zdjęciowej z Katarzyną : http://mendziorka.blogspot.com/ - która potrafi stworzyć prawdziwe CUDA :):*

Tymczasem - mały przedsmak - nie wierzę,że JA to JA :p


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który tak na prawdę ma wszechstronne zastosowanie - u mnie sprawdza się,jako BALSAM DO CIAŁA :)

NIVEA - SOFT - KREM NAWILŻAJĄCY DO CODZIENNEJ PIELĘGNACJI! 200 ml / 16,99 zł


NIVEA - SOFT,to ulepszona formuła,która zapewnia teraz jeszcze więcej nawilżenia i pielęgnacji.
Krem niezwykle szybko wchłania się w skórę pozostawiając wyjątkowe uczucie gładkości,miękkości i ożywienia.Zawiera olejek jojoba,który intensywnie nawilża skórę oraz witaminę E chroniącą jej naturalną strukturę.


RECENZJA :
Szczerze mówiąc - nigdy nie zwróciłam większej uwagi na ten KREM :p
Dopiero gdy otrzymałam 200 ml opakowanie w prezencie zaczęłam się zastanawiać - jakie zastosowanie u siebie dla niego znaleźć - BALSAM DO CIAŁA :)
Sam zapach przenosi mnie do czasów dzieciństwa,gdy wszystko było takie łatwe i przewidywalne :)
Lekka konsystencja sprawia,że krem doskonale się rozprowadza i równie dobrze wchłania nie pozostawiając na ciele tłustej warstwy.
Rewelacyjnie nawilża i odżywia moją skórę - pozostawiając ją aksamitną i miękką w dotyku :)
Nie uczula,nie podrażnia - jest wprost fantastyczny - na pewno wrócę do niego ponownie!
Moja ocena,to 6/6.

A Wy? Używacie / używałyście tego KREMU? :)

Z racji tego,że rozpoczął się LUTY - przyszedł również czas na nową WISH LIST :)
Jesteście ciekawe o czym marzę w tym miesiącu? :)


- SWETER : KLIK !!! - jest PIĘKNY!


- LEGGINSY : KLIK !!! 


- ŚNIEGOWCE : KLIK !!! 


- NATASHA WALKER - TAJEMNICE EMMY : NIESPODZIANKI : KLIK !!!


- CATRICE - PODKŁAD KORYGUJĄCY W KREMIE : KLIK !!! 


- TOŁPA - BOTANIC - CZARNA RÓŻA - ODŻYWCZY BALSAM - MIÓD DO UST : KLIK !!!

- TOŁPA - BOTANIC - CZARNA RÓŻA - REGENERUJĄCY PEELING - MASAŻ DO CIAŁA : KLIK !!!


-LUKSJA - PŁYN DO KĄPIELI - marzy mi się cała NOWA seria :)


W tym miesiącu odrobinę się tego uzbierało :*
A jakie są Wasze marzenia w tym miesiącu? :)

Moje małe uzależnienie...

PASSENGER - LET HER GO





POZDRAWIAM :*

26 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz tak dorośle i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten podkład w kremie i naprawdę fajnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :*
    Widzę, że produkt od Catrice Ci się spodobał - nie będziesz zawiedziona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny Twój portrecik :) cudownie wyglądasz :)

    Te kosmetyki Tołpy też bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ten peeling z Tołpy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow to Ty? :)
    nowa seria z Luksji zapowiada się ciekawie :) musze się na coś skusić i kupić

    OdpowiedzUsuń
  7. kremu też używałam jako balsam do ciała :) i uwielbiam jego zapach :)
    a sweterek cudowny

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna foteczka :) sweter bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również bardzo polubiłam ten kremik:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie ładne zdjęcie!
    Nie miałam tego kremiku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszłaś na tym zdjęciu i wreszcie masz rozpuszczone włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek cudny! A sesyjka zapowiada się no no ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia widziałam, sa super!:) a co do śniegowców polecam EMU!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam takie legginsy:) a kamuflaż Catrice też jest na mojej wish liście:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kremy Nivei kompletnie mnie nie przekonują, pozostaje wierna tylko ich masełkom do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba skuszę się na ten sweterek :)))

    Chciałam przyjemnie poinformować, iż zostałaś przeze mnie nominowana na blogu http://finezjakolorem.blogspot.com/ do Leibster Blog Award :) Zapraszam do zabawy, znajdziesz u mnie pytania i zasady, pozdrawiam :) Ola!

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczny sweterek, moja mama ma podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże, jaki piękny sweterek!:OOO

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek możesz wykreślić z listy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę też zrobić sobie taką listę, ale chyba nie miałaby końca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pamiętam reklamę tego kremu z tv - "Nivea Soft, jak ciepły, letni deszcz..." Bardzo miłe skojarzenia mam z tym kremem.

    Balsam Tołpy - też chcę! Peeling mam od Ani z Fashionable i jest ekstra!
    Buziaki! Asia z btth.pl / fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń