piątek, 21 lutego 2014

RECENZJA - LIRENE - MIODOWY NEKTAR DO MYCIA CIAŁA!

Witam :)


Jakie macie plany na SOBOTĘ i NIEDZIELĘ? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy
LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


LIRENE - MIODOWY NEKTAR DO MYCIA CIAŁA! 400 ml / ok.15,00 zł


MIODOWE OTULENIE I AKTYWNE NAWILŻENIE POD PRYSZNICEM!

Pozwól by miodowy nektar z oliwką i aromatem pomarańczy delikatnie otulił Twoje ciało pod prysznicem,zapewniając wyjątkowe doznania.Dzięki ekstraktom z miodu i oliwki skóra będzie głęboko nawilżona i jedwabiście miękka w dotyku,a Ty poczujesz się odprężona i zrelaksowana jak nigdy dotąd.
Rozpieść swoją skórę gwarantując jej subtelną gładkość i zniewalający zapach.
Aromat świeżej pomarańczy zatopionej w słodkim miodzie pobudzi Twoje zmysły,a Ty oddasz się chwili przyjemności.


RECENZJA :
Gdy tylko otworzyłam ten MIODOWY NEKTAR DO MYCIA CIAŁA - pomyślałam sobie :
"Wprost do zjedzenia!" :) Zapach typowo POMARAŃCZOWY - przyjemny :)
Gęsta,kremowa konsystencja dobrze rozprowadza się na Naszym ciele tworząc delikatną,myjącą piankę.
Co do działania : myje,odświeża i nawilża - lecz jak na tę cenę "dla mnie zbyt wygórowaną" - cudów nie czyni.Najważniejsze,że nie podrażnia,nie uczula i nie wysusza Naszej skóry.
Dla zaspokojenia ciekawości - zachęcam do spróbowania :)
Moja ocena,to 4/6.

Udanego WEEKENDU Wam życzę:*

29 komentarzy:

  1. na jakieś promocji może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cenę pewnie cos lepszego by się znalazło. Miałam żel z oliwką pod prysznic z Lirene i był całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rację, że w sumie za tę cenę to tylko zwykły żel, ale zapach ma niebiański:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na moje allegro ;) http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=33332417

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam go, ale nawet lubię produkty Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię "miodowych" rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm czyli pachnie miodem czy pomarańczą? bo zrozumiałam że tym drugim :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam iść do kina jutro, ale chyba nic z tego... a miodowego zapachu w produktach nie bardzo lubię...

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią wypróbuję, bardzo lubię cytrusowe kosmetyki do kąpieli :) a cena faktycznie wygórowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie nawte kosmetyki lirene ;) Ale jesczez nci nie ialam od nich do mycia ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomarancza i miod? Brzmi pysznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie jestem ciekawa połączenia zapachów i smakowitego efektu podczas kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aż poczułam ten zapach! ;))) uwielbiam wszystko co słodkie :D :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubie takie zapachowe kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś miałam podkład z Lirene i OKROPNIE mnie uczulił, zraziłam się do tej marki na dobre...

    Przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer Salon Elite w wybranym przez siebie kolorze! Link - http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie to pachnie jak olejek pomarańczowy do ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już dawno nie stosowałam kosmetyków Lirene :) Twoja recenzja mnie zachęca, zapach nektaru przekonuje - muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten zapach nektaru mnie ciągnie :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) -->http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam , ale i do produktów tej marki już mnie jakoś nie ciągnie .

    OdpowiedzUsuń
  21. dawno nie używałam kosmetyków Lirene i mega mnie zachęciłaś tym zapachem:)

    OdpowiedzUsuń
  22. zachęcająco napisane, kocham żele, balsamy itd miodowe zwłaszcza serie milk & honey z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdyby nie znaczna ilość balsamó w szafie, na pewno bym sie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię zapach cytrusów pod prysznicem, więc mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń