środa, 26 lutego 2014

RECENZJA - KOLASTYNA - REFRESH - ŻEL DO MYCIA TWARZY!

Witam :*
W Starachowicach słoneczna ŚRODA - w powietrzu czuć WIOSNĘ  - moją ulubioną porę roku!
Wszystko powoli budzi się do życia - słońce świeci,kwiaty kwitną,ptaki śpiewają - oddycham pełną piersią i uśmiecham się,bo wiem,że teraz - już wszystko będzie dobrze.Chcę stawiać życiu czoła,bez strachu...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który obecnie dba o odpowiednie oczyszczenie i odświeżenie mojej twarzy :)

KOLASTYNA - REFRESH - ŻEL DO MYCIA TWARZY! 150 ml / ok.10,00 zł

* CERA NORMALNA I MIESZANA


Zanieczyszczenia,stres,makijaż...Warunki środowiska oraz tryb życia osłabiają kondycję skóry,przyczyniając się do  jej odwodnienia,utraty elastyczności i zdrowego kolorytu.
KOLASTYNA stanowi dla Twojej skóry tarczę ochronną oraz niezawodne towarzystwo podczas codziennych zabiegów pielęgnacyjnych.Nasze technologicznie zaawansowane formuły wspomagają prawidłowe funkcjonowanie skóry każdego dnia.


COLLASTEN COMPLEX - unikalna kompozycja KOLAGENU,ELASTYNY i GLIKOGENU,w połączeniu z MINERAŁAMI "MAGNEZ,MIEDŹ,CYNK" usprawnia metabolizm i proces dotlenienia komórek skóry,ALPANTHA COMPLEX optymalnie nawilża i wygładza,wspomaga proces odnowy naskórka.

RECENZJA :
Z kosmetykami do TWARZY - KOLASTYNA - mam styczność pierwszy raz.
Już na początku mogę Was zapewnić,że na pewno wrócę do nich ponownie :)
ŻEL ten charakteryzuje się delikatnym,przyjemnym zapachem,łagodną formułą oraz dosyć rzadką konsystencją.Nie sprawia,to jednak kłopotu przy jego aplikacji.Jest bardzo wydajny,gdyż już niewielka ilość w połączeniu z wodą,daje myjącą piankę.ŻEL idealnie usuwa zanieczyszczenia oraz makijaż,nie wysuszając naskórka.Nie uczula i nie podrażnia - jest na prawdę fajny!Serdecznie polecam!
Moja ocena,to 6/6.

Tymczasem czas wracać do nadrabiania PRASOWYCH zaległości - idzie WIOSNA,więc jako blogerka powinnam wiedzieć co się z czym je :)


MY BIKE - TYM JESTEŚ DLA MNIE




Ja wiem,że Ty wiesz :*


20 komentarzy:

  1. Chciałam kupić ostatnio ten żel :) Na razie zaniechałam, bo mam z Sylveco rumiankowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie stosowałam, ale chyba się skuszę:)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki Kolastyny, szczególnie nawilżające do ciała :)
    Tego żelu nie znam ale chętnie po niego sięgnę jak wykończę obecne zapasy ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam parę kosmetyków z kolastyny, a potem ta marka jakoś się schowała z tych nowych nie miałam jeszcze nic, ale wszystko przede mną : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro tak wysoka ocena to trzeba po niego kiedyś sięgnąć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje się bardzo ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio trafiasz na same kosmetyczne perełki :)
    Pozdrawiam, Asia z btth.pl / fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten żel, używam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam go nigdy, ale kiedyś zastanawiałam się nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ten żel, i podoba mi się jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię żele, choć ostatnio przestawiłam się na pianki, dla mnie są wygodniejsze:)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawiodłam się na kilku kosmetykach z Kolastyny i teraz omijam tą markę szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Kolastyny miałam balsam do ciała i sprawdził się całkiem nieźle, więc kiedyś sięgnę po coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Trendy w makijażu mi się podobają na nadchodzącą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mialam jeszcze nic z Kolastyny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używałam tego żelu , jakoś zawsze omijam tą markę sama nie wiem czemu;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja z tej firmy nie miałam jeszcze nic, ale żelu potrzebuje, może na ten się zdecyduje:)

    OdpowiedzUsuń