środa, 5 lutego 2014

RECENZJA - KOLASTYNA - KREM DO STÓP Z PĘKAJĄCĄ SKÓRĄ PIĘT!

Witam...
WEEKEND zbliża się dużymi krokami - macie jakieś plany? :)
Ja,wraz ze znajomymi ze szkoły wybieramy się na strzelnicę - aż się boję,co z tego wyjdzie :p
Trzymajcie proszę kciuki,żebym nic sobie a tym bardziej komuś nie odstrzeliła :p

Drogie Panie - wczoraj o godz.18:15 - zostałam ciocią - Gonia : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - urodziła śliczną córeczkę Laurę :*


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który w obecnej chwili dba o moje stopy.
Z jakim skutkiem? ZAPRASZAM :)

KOLASTYNA - KREM DO STÓP Z PĘKAJĄCĄ SKÓRĄ PIĘT! 75 ml / ok.6,00 zł


Warunki środowiskowe oraz tryb życia osłabiają kondycję skóry,przyczyniając się do jej odwodnienia,przesuszenia oraz utraty elastyczności.
Kremy do stóp KOLASTYNA regenerują i odbudowują naskórek,zapewniając stopom wyjątkowy komfort z uczucie świeżości i odprężenia.Nasze technologicznie zaawansowane formuły chronią skórę,dodają energii oraz pobudzają jej aktywność każdego dnia.


COLLASTEN COMPLEX - unikalna kompozycja KOLAGENU,ELASTYNY i GLIKOGENU usprawnia metabolizm i proces dotlenienia komórek skóry.
10% UREA intensywnie nawilża i zmiękcza przesuszoną i pękającą skórę,zapewniając jej poprawę kondycji oraz wyglądu.PANTENOL regeneruje i nawilża naskórek,przywracając mu miękkość i aksamitną gładkość.

RECENZJA :
Z tym kremem do stóp od KOLASTYNY mam styczność pierwszy raz...
Ma on dosyć intensywny zapach,który nie każdemu może przypaść do gustu - jak dla mnie - jest znośny.
Z łatwością aplikuje się na stopach,lecz treściwa formuła sprawia,że krem ciężko się wchłania pozostawiając tłustą warstwę...Faktem jest,że doskonale nawilża oraz zmiękcza przesuszoną i popękaną skórę - poprawiając jej kondycję a o,to właśnie w tym wszystkim chodzi :)
Moja ocena,to 4/6.

WCZORAJ do mnie również zawitał KURIER z przesyłką od JM Polska,ale o tym już wkrótce :)


:*:*:*

34 komentarze:

  1. Kochana złóż Gosi gratulacje ;) Córeczka jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laurka jest piękna, pogratuluj Gosi w moim imieniu :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki dla Gosi, słodka córcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama słodycz:))) A przesyłka bardzo fajna, sama zastanawiam się czy sobie nie sprawić takiego walentynkowego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutka Laura :*

    Jakoś nie przepadam za kosmetykami z Kolastyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dobrze nawilża i zmiękcza skórę to jestem zaintrygowana. Gęste konsystencje lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka urocza! ;))
    Moja mama używa tego kremu, mi się jeszcze nie zdarzyło :P

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja właśnie szukam jakiegoś dobrego kremu na pękające stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to gratulacje ciociu :D
    a krem wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałam ten krem od Ciebie. :-) Będę go dzisiaj testowała.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie lubię jak cos za intensywnie pachnie po odrazu boli mnie z tego brzuch ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję cioci :) Mam już trzecią tubkę tego kremu i uważam, że jest to jeden z naj, naj jesli chodzi o kremy do stópek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna niuńka ;) Nie ma to jak bycie ciocią ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny Aniołek :) co do kremu na szczęście w okresie zimowym nie muszę używać, zazwyczaj latem mi się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez jestem ciotka. Niedlugo moj chrzesniak ma roczek!:)
    Mialam tylko jeden produkt z kolastyny-plyn micelarny. Sprawdzil sie wiec moze trzeba wyprubowac cos innego:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje bycia ciocią!

    Ha, A mój luby też mi kupił w Biedrze kocyk "od" Paprockiego i Brzozowskiego - w czerwone serducha :)

    Pozdrawiam, Asia z btth.pl / fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję:) Nigdy nie miałam nic z Kolastyny:P

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję śliczna dziewczynka;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla Cioci!:) Mała sliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba nigdy nie używałam nic z Kolastyny. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodki cukiereczek :), co do kremu wciąż szukam odpowiedniego

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję:) Bardzo lubię kosmetyki Kolastyna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje :) Ja pamiętam jak byłam dumna jak po raz pierwszy zostałam ciocią :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przede wszystkim gratulacje zostania ciocią! ;D
    Nie słyszałam o tym kremie, tłusta formuła mnie przeraża bo raczej nie zasnę w skarpetkach - chyba że powrócą mrozy - a nie chciałabym zostawić tłustych placków na prześcieradle. Nie mniej jednak z pewnością przydałby mi się krem specjalnie do stóp..

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje Kochana, Laura jest przesłodka ♥
    A kremu nie znam, może kiedyś wypróbuję, choć za tłustą warstewką nie przepadam, ale do bawełnianych skarpet, na noc, może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. W moim przypadku i bardziej tłusty krem do stóp tym lepiej.
    GRATULACJE !

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję zostania ciocią :)
    Co do kremiku to nie miałam, w ogóle mało znam kosmetyków Kolastyny...
    A ja chyba wiem co tam się skrywa od Biedronki :) To chyba kocyk, który widziałam już na kilku blogach? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mam ten kremik, ale jeszcze nie używałąm ;)

    OdpowiedzUsuń