wtorek, 18 lutego 2014

RECENZJA - JOANNA - Z APTECZKI BABUNI - KREMOWY PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ! + NOWOŚCI :)

Dobry Wieczór :*
Dzisiejszy dzień był na prawdę PIĘKNY - pod każdym względem :)
Słoneczny,ciepły i przepełniony pozytywnymi wibracjami,które wypełniają mnie od stóp do głów...
Oddycham pełną piersią - wdychając unoszące się w powietrzu endorfiny :)

Nadszedł wieczór a wraz z nim czas na gorącą herbatę i chwile,które spędzam z Anną Wyszkoni oraz jej dawnymi utworami :

- Aniele Mój : KLIK !!!
- Łzy Szczęścia : KLIK !!!
- Modlitwa : KLIK !!!

Jestem spokojna i bezpieczna - niczym RAJSKI PTAK :)


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który kupiłam w sklepie internetowym
SUPERKOSZYK.PL : http://www.superkoszyk.pl/ - ZAPRASZAM!


JOANNA - Z APTECZKI BABUNI - KREMOWY PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ!
300 ml / ok.8,00 zł


- UNIKALNA RECEPTURA 
Czerpiąc z tradycji medycyny ludowej,firma JOANNA opracowała recepturę płynu zawierającą ekstrakt roślinny naturalnie wspomagający pielęgnację intymnych partii ciała.
- SIŁA NATURY
Skorzystaj z wieloletnich doświadczeń i mądrości pokoleń - poznaj sprawdzoną formułę :

* NAGIETEK - wykazuje działanie łagodzące oraz przeciwzapalne,wspomaga naturalny proces regeneracji naskórka.
* KWAS MLEKOWY - utrzymuje właściwy,lekko kwaśny odczyn pH,zmniejsza prawdopodobieństwo wystąpienia infekcji.

RECENZJA :
Bardzo lubię kosmetyki z JOANNY - są dobrej jakości i jeszcze nigdy mnie nie zawiodły.
Tak było i tym razem :) Płyn do higieny intymnej ma delikatny,przyjemny zapach oraz dosyć gęstą konsystencję - lecz nie sprawia,to kłopotu przy jego aplikacji.
Zapewnia Nam odpowiednią pielęgnację i ochronę miejsc intymnych.
Działa ochronnie i łagodząco,utrzymuje właściwe,fizjologiczne pH,daje uczucie komfortu i świeżości na długi czas.Jak dla mnie,jest REWELACYJNY :)
Moja ocena,to 6/6.

A Wy Drogie Panie - miałyście z nim styczność?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat? :)

Przy okazji dzisiejszej wizyty na MIEŚCIE skusiłam się na małe ZAKUPY :)


- OUTLET - ATMOSPHERE - Bluzka! 20,00 zł


- OUTLET - BERSHKA - Jeansy! 35,00 zł


- OUTLET - BERSHKA - Buty! 50,00 zł


- AVON - ZESTAW - Woda toaletowa,dezodorant,balsam! 35,00 zł

Na KONIEC muszę się Wam pochwalić moim zamówieniem z MagicBoxClothers :
http://www.magicboxclothes.pl/ - ZAPRASZAM!




Koszulka będzie taka,jak na zdjęciu powyżej,natomiast bluza będzie w kolorze SZARYM :)

To taki przedwczesny PREZENT urodzinowy od siebie dla siebie :p

Marzy mi się jeszcze taki ZESTAW- w kolorze SZARYM oczywiście :)



Są wprost UROCZE :)



12 komentarzy:

  1. bardzo fajny produkt ;)
    i świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowłam, a produkty Joanny tak sobie do nich podchodzę. Łzy uwielbiam :-) szczególnie ich stare utwory. Fajne rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego płynu z Joanny nie znam, ale widzę, ze warto spróbować. Z zakupów najbardziej podoba mi się pierwsze bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię produkty z Joanny, fajna firma :)
    ciekawe zakupy! teraz mam ochotę sobie pójść gdzieś na miasto i coś pokupować :D
    mójBLOG:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy, niech Ci się wszystko dobrze nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam jeszcze tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej chyba się skuszę jak gdzieś znajdę :) ale bajeranckie ciuszki kupiłaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulki super :D a bluzy z takim napisem mogę dla Ciebie namalować;)
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy :D Ja też lubię sobie czasem sprawić sama prezent urodzinowy w postaci ubrań ;P
    A żelu nie używałam, jestem bardzo przywiązana do swojego - soraya szałwia i rumianek i raczej go nie zmienię, bo jestem do niego bardzo przyzwyczajona i nigdy mnie nie zawiódł, nie podrażnił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam dawną twórczość Łez. W gimnazjum byłam ich wielką fanką, miałam wszystkie płyty(do tej pory je mam)... haha w zbiorze mam również kubek z postaciami zespołu i nawet album wyklejankę, zbierałam informacje z bravo, Popcornu itd. :D Kiedyś to był fajny zespół z mądrymi tekstami z którymi się utożsamiałam..

    OdpowiedzUsuń