czwartek, 20 lutego 2014

RECENZJA - JERONIMO MARTINS POLSKA - CAREA - PŁATKI KOSMETYCZNE NOWEJ GENERACJI 3W!

Dobry Wieczór Drogie Panie :*
WEEKEND zbliża się do Nas dużymi krokami - nie wiem,jak Wy,ale ja wyczekuję go z niecierpliwością :):*
Powrót do szkoły po dłuższej przerwie,ale przede wszystkim SZCZĘŚCIE z moim "Nemeczkiem" :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"MIKOŁAJKOWYM spotkaniu przy KAWIE" od firmy JERONIMO MARTINS POLSKA :
http://www.biedronka.pl/ - ZAPRASZAM!


JERONIMO MARTINS POLSKA - CAREA - PŁATKI KOSMETYCZNE NOWEJ GENERACJI 3W!
120 szt. / ok.3,00 zł


Płatki kosmetyczne CAREA - przeznaczone do codziennej pielęgnacji i kosmetyki.
Dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii "3W - składają się z 3 WARSTW" produkt jest wyjątkowo delikatny,nie rozwarstwia się,nie pozostawia włókien.


Powierzchnie zewnętrzne płatka wykonane w 100% z bawełny.



- Wypukła struktura powierzchni wykonana z wysokiej jakości 100% bawełny skutecznie oczyszcza skórę.
- Wysoki poziom spoistości i wytrzymałości gwarantuje środkowa warstwa bawełniana z domieszką specjalnych włókien,w tym mikrowłókien.

RECENZJA :
Drogie Panie - nie zastanawiajcie się ani chwili,tylko KUPUJCIE! :)
Płatki kosmetyczne CAREA są na prawdę dobrej jakości!
Są grube,delikatne,nie rozwarstwiają się i nie pozostawiają włókien.
Doskonale chłoną wszelkie preparaty do pielęgnacji Naszej twarzy.
Dodatkowym atutem jest cena,która w stosunku do ilości płatków jest na prawdę atrakcyjna.
Moja ocena,to 6/6.

Dzisiejszy wyjazd na miasto zaowocował małymi ZAKUPAMI :


- SINSAY - Spodnie dresowe "wyjściowe"! 49,99 zł


- AVON - Bransoletki! 9,99 zł
- SINSAY - Naszyjnik! 3,99 zł
- SINSAY - Naszyjnik! 2,99 zł

DOBRANOC :*




28 komentarzy:

  1. Bardzo je lubię:) a spodnie świetne, też planuje kupno wyjściowych dresów:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czasami zajrzeć do Sinsay. Zazwyczaj nie wychodzę z niego z pustymi rękami :D A płatki w Biedronce od czasu do czasu kupuję i rzeczywiście są całkiem niezłej jakości i tanie, czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę zakupy w pełni udane ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. o dresiki:D tez mysle o takich wyjsciowych ale nie jestem do konca przekonana:P
    dobranoc:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię płatki z Biedry, są miękkie, trwałe i tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też bardzo przypadły do gustu te płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione płatki kosmetyczne to z Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo jaka śliczna biżuteria <3

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie dresy!
    jak zrobisz bułeczki podziel się zdjęciem! faxcooks@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam ich zawsze i nie mam zastrzeżeń. No i dresy zawsze spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing blog,I folow you now,hope you will folow me to :)

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze kupuje te platki :P
    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Często sięgam po te płatki i bardzo je lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  14. To moje ulubione płatki, choć nie nadają się do zmywania lakieru zielonym zmywaczem z Isany, bo wchodzą z nim w reakcję i pozostawiają okropny biały osad. Ale do demakijażu - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O patrz a ja mam aloesowe i zmywam ładnie paznokcie zmywaczem z Isany :)

      Usuń
  15. Ciekawy post :) Sinsay uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię płatki z Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio po raz pierwszy kupiłam płatki kosmetyczne tylko z aloesem w Biedronce i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja nigdy ich nie miałam chyba...

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. znam i lubię , jak tylko jestem z biedronce to kupuje zapas

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te płatki kosmetyczne :) Są tanie i dobre

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tam kupuję płatki jakie mi wpadną w ręce - absolutnie nie sa one dla mnie jakimś ważnym produktem. Teraz też mam jakieś z biedry niedrogie, ale inne niż te Twoje.

    Pozdrawiam, Asia z btth.pl / fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Również kupuję płatki kosmetyczne z biedronki te prezentowane przez Ciebie czy inne jakie posiada sklep. W sumie nie zauważyłam zbytnio różnicy między tymi lub innymi

    Zapraszam :) http://opinia-o-produkcie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Często kupuję płatki Carea, ale jedynie w 3-paku, bo wtedy opłaca się najbardziej;) Miałam wersję niebieską, ale przerzuciłam się na zieloną, którą bardzo polecam, ponieważ brzegi płatków są "obszyte", dzięki czemu nic nam się nie rozwarstwia;)

    OdpowiedzUsuń