czwartek, 13 lutego 2014

RECENZJA - FAROUK - BIOSILK & CHI - JEDWAB & ODŻYWKA ROYAL PEARL COMPLEX!

Dobry Wieczór Drogie Panie :*
WRÓCIŁAM - mam nadzieję,że czekałyście na mnie :)
Swoją nieobecność usprawiedliwiam kiepskim transferem internetowym,który skończył się szybciej niż planowałam...Przez ostatni czas dużo się u mnie zmieniło - na gorsze,ale i na lepsze :)
Prawdą jest,że po każdej burzy wychodzi słońce :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was dwie recenzje produktów,które otrzymałam w ramach akcji :
"Zostań testerką BIOSILK i CHI..." - organizowanej na Facebook'u :)

- FAROUK - BIOSILK - JEDWAB! 15 ml / 3,99 zł
- FAROUK - CHI - ODŻYWKA ROYAL PEARL COMPLEX! 15 ml / 6,99 zł


- FAROUK - BIOSILK - JEDWAB!

BIOSILK SILK THERAPY - to regenerująca odżywka bez spłukiwania do włosów i skóry.

Zawiera czysty jedwab,witaminy (w tym wit.E) i wyciągi z roślin.
Rekonstuuje i silnie nawilża włosy i skórę głowy.
Włosy są bardzo podatne na układanie.
Zapewnia włosom zniszczonym,suchym i matowym bardzo zdrowy wygląd,sprężystość i zmysłową miękkość.Regularne stosowanie jedwabiu zapewnia ochronę przed skutkami chemii fryzjerskiej oraz zanieczyszczeniami środowiska.
Chroni włosy przed utratą wilgoci,wysoką temperaturą i promieniami UV.
Pozostawia włosy jedwabiste z niewiarygodnym połyskiem.
Idealna do stosowania na co dzień.
Mały rozmiar znakomicie wpasuje się do każdej torebki :)

Skład: Cyclomethicone, Dimethicone, SD/Alkohol 40B, Panthenol, Ethyl Ester of Hydrolized Silk, Octyl Methoxycinnamate, Parfum, C 12-15 Alkyl Benzoate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben.


- FAROUK - CHI - ODŻYWKA ROYAL PEARL COMPLEX!

ROYAL PEARL COMPLEX - to odbudowujący kompleks perłowy z białą truflą,bez spłukiwania przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów.

Wyjątkowe połączenie białej trufli i perły zapewnia odbudowę struktury włosów i regenerację rozdwojonych końcówek.
Biała trufla bogata w witaminy z grupy B chroni włosy przed łamliwością.
Ekstrakt z perły,to naturalny filtr UV i gwarant doskonałego nawilżenia włosów.
Kompleks perłowy PEARL COMPLEX nie skleja i nie obciąża włosów.
Przyjemna konsystencja i wspaniały zapach.
Bardzo wydajny!

 Skład: Cyclomethicone, Dimethicone, Cyclohexasiloxane, Heptyl Undecylenate, Propylene Glycol Diheptynoate, Phenoexyethanol, Tuber Magnatum Extract (White Truffle Extract), Crambe Abyssinica Seed Oil, PEG 2 Dimeadowfoamamidoethylmonium Methosulfate, Squalene, Parfum, Benzyl Benzoate, Cynarin, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene, Carboxaldehyde, Pearl Powder.




RECENZJA :
Drogie Panie...
Oba produkty charakteryzują się małym rozmiarem,dzięki czemu można je mieć zawsze przy sobie.
Mają gęstą konsystencję,lecz nie sprawia,to kłopotu przy ich aplikacji - już jedna,większa kropla w zupełności wystarczy by krok po kroku zregenerować Nasze końcówki - gdyż obu produktów używałam właśnie do pielęgnacji końcówek,które w moim przypadku są suche i nadmiernie się rozdwajają.Przy regularnym użytkowaniu produktów stają się one wygładzone oraz miękkie.
Co ważne produkty nie obciążają Naszych włosów!
Przyjemny - typowo fryzjerski zapach zachęca do ich użycia - dlaczego?
Bo utrzymuje się na na włosach przez dłuższy czas :)
Spróbujcie same - daję gwarancję jakości,że nie będziecie zawiedzione :)
Moja ocena dla obu produktów,to 6/6.


A czy Wy miałyście kiedyś styczność z tymi produktami?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat? 

POZDRAWIAM :*





22 komentarze:

  1. biosilk miałam i bylam zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam biosilk i działał tylko wtedy, gdy stosowalam go regularnie. Po odstawieniu włosy powracały do poprzedniego stanu, albo i gorszego (jak zobaczyłam w jego składzie Alkohol na początku to się przeraziłam) :P Tego drugiego produktu nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biosilku używałam i był super. Swoją drogą...zdjęcia super ;d bo i fotograf super :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Działanie obu produktów jest świetne, jednak aplikacja jest utrudniona - przydałaby się pompka lub mniejszy otwór ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdj ! jakbys jeszcze je dawała w wiekszym rozmiarze jeszcze lepiej by sie ogladalo;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również testowałam te produkty :) Pearl Complex świetnie działa na moje włosy :) Super pomysł z tymi zdjęciami :) I też jestem za ich większym rozmiarem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro u mnie recenzja, Twoja bardzo mi sie podoba. Będę kibicować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja koleżanka ma i chwali ten jedwab :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ;) dziękuję :)
    A co do tatuażu to musi to być w 100% przemyślana decyzja i na pewno robiony w profesjonalnym studio :) ja juz nigdy nie skusze sie na takie inwazje "po znajomosci"

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie miałam tych produktów, ale pomysł na zdjęcia fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze tych 2 kosmetyków, ale zdjęcia mi się szalenie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetne zdjęcia! Biosilku już dawno nie używałam, a firmę CHI bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Slyszalam,ze biosilk wysusza, Tobie nie wysuszyl wloskow ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie - u mnie spisał się na prawdę dobrze - jestem zadowolona z jego działania :)

      Usuń
  14. Cudowne zdjęcia :D wróżę Ci wygraną... nie widziałam Twojego nazwiska wśród laureatów widocznie za bardzo cieszyłam się z widoku swojego hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia mnie zauroczyły ;) Uwielbiam jedwab do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy post i bardzo ładny wygląd bloga. :) obserwuję ( możesz nawet sprawdzić żeby nie było że zmyślam czy coś ) i postaram się tu częściej wpadać. póki co, zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba blog to zaobserwuj, a z pewnością zrobi mi się bardzo miło :)

    http://noothing-happens-without-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam jedwab CHI i go lubiłam :)
    Fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajowa sesja :)
    Pozdrawiam Asia z btth.pl / fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń