środa, 19 lutego 2014

JERONIMO MARTINS POLSKA - PAPROCKI&BRZOZOWSKI - KOC WALENTYNKOWY - DKMS - RAZEM PRZECIW BIAŁACZCE!

Hello :*
Co u Was słychać? :)
U mnie - wszystko w porządku - choć pogoda za oknem pozostawia wiele do życzenia...
Słońce,ciepło - wracajcie do mnie czym prędzej !!! :p

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od firmy
JERONIMO MARTINS POLSKA : http://www.biedronka.pl/ - ZAPRASZAM!


JERONIMO MARTINS POLSKA - PAPROCKI&BRZOZOWSKI - KOC WALENTYNKOWY - DKMS - RAZEM PRZECIW BIAŁACZCE! 130 x 150 cm / 24,90 zł


Koce w 4 wzorach z serduszkami są / były dostępne jedynie w sklepach sieci BIEDRONKA!
Dzięki około 2400 placówkom sieci,obecnym w blisko 900 miejscowościach,ten unikatowy produkt z misją może trafić do każdego polskiego domu :)



Sieć sklepów BIEDRONKA i duet znanych projektantów PAPROCKI&BRZOZOWSKI połączyli siły,aby stworzyć produkt,który ma na celu wsparcie szczytnego celu,jakim jest idea dawstwa szpiku.Produkt oraz związana z nim informacja ma zwrócić uwagę Polaków na problem osób chorych na nowotwory krwi oraz zachęcić ich do rejestracji,jako potencjalnych dawców : http://www.dkms.pl/ - ZAPRASZAM!


Podjęcie współpracy sieci sklepów BIEDRONKA z projektantami PAPROCKI&BRZOZOWSKI ma na celu wsparcie działalności Fundacji DKMS.
BIEDRONKA oprócz przekazania Fundacji DKMS 100 tys.zł na rejestrację i badanie potencjalnych dawców,we współpracy z projektantami,przygotowała 4 oryginalne koce w romantyczne wzory.
Projektanci czuwali zarówno nad wyborem wzorów,jak i produkcją koców.
Były one nie tylko propozycją na WALENTYNKOWY prezent,który pozwolił otulić bliskich miłością i ciepłem,ale przede wszystkim są pretekstem do budowania świadomości klientów na temat znaczenia dawstwa szpiku dla chorych,poszukujących swojego bliźniaka genetycznego.

Koce posiadają Certyfikat Oeko - Tex Standart 100,który jest wiodącym w świecie znakiem bezpieczeństwa wyrobów włókienniczych.


Drogie Panie !
Walczmy RAZEM przeciw białaczce!
Zarejestrujmy się,jako potencjalni dawcy szpiku : http://www.dkms.pl/ !





23 komentarze:

  1. Ja już od 2 lat jestem zarejestrowana na DKMS.
    Koc świetny zastanawiałam się nad kupnem, ale jak już poszłam do Biedronki nie było go :(

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Ci ślicznie :*! bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj szybko rozeszły się te koce...

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuje rejestrację ale z powodu ciągłego chorowania i przyjmowania leków, nie mam jak nawet oddać krwi. Ale niebawem mam zamiar się zarejestrować:))

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam u siebie w Biedronce te koce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny cel :) A kocyk uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam kupić ten koc ale już go nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój mąż kupił dwa kocyki. Są bardzo milutkie i cieplutkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. kocyk świetny ;)
    też cekam na słoneczko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. milusiński się ten kocyk wydaje :)
    świetna sprawa i gest ze strony projektantów i Biedronki za wspieranie takiej akcji!

    OdpowiedzUsuń
  11. cel na prawdę świetny i kocyki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja od 2 tyg chodzę i myślę czy by go nie kupić ;)

    nawet od Biedronki masz prezenty, tego jeszcze nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna akcja i ładny koc:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Popieram takie akcje:) swoją drogą ładny ten kocyk:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny kocyk :) i bardzo milutki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń