czwartek, 2 stycznia 2014

RECENZJA - URODA - KWIATY POLSKIE - TONIK!

Dobry Wieczór :)
Co u Was słychać Drogie Panie? :*
U mnie wszystko w porządku - dzisiejszy dzień upłynął mi szybko i przyjemnie - nie obyło się bez małych ZAKUPÓW :p Chyba muszę przystopować i zamknąć swój portfel oraz kartę w sejfie :p

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"MIKOŁAJKOWYM spotkaniu przy KAWIE" od firmy URODA : http://www.urodapolska.eu/ -
ZAPRASZAM!


URODA - KWIATY POLSKIE - TONIK! 200 ml / ok.10,00 zł


- Do każdego rodzaju cery!
- Bezalkoholowy!

Bezalkoholowy TONIK - KWIATY POLSKIE - został opracowany na bazie specjalnie dobranych naturalnych składników aktywnych.
Preparat idealnie i skutecznie usuwa makijaż oraz zanieczyszczenia skóry,troszczy się o jej naturalne piękno poprzez potrójne działanie.


WYGŁADZA - formuła toniku zawierająca odpowiednio dobrane naturalne wyciągi roślinne oraz witaminę sprawia,że skóra staje się delikatna w dotyku i gładka,jak płatki kwiatów.
NAWILŻA - specjalnie dobrane,silnie nawilżające składniki aktywne :
wyciąg z malwy,prowitamina B5 i sorbitol optymalnie nawilżają skórę już od pierwszego użycia,eliminują uczucie "ściągnięcia" skóry.
ODŚWIEŻA - zawarta w recepturze alantoina idealnie wygładza,odświeża i łagodzi podrażnienia.

RECENZJA :
Z firmą URODA oraz jej kosmetykami miałam i mam styczność pierwszy raz!
TONIK,który poszedł na pierwszy rzut od razu zyskał moją sympatię :)
Jest BEZALKOHOLOWY! Ma delikatny,przyjemny kwiatowy zapach co w tego typu kosmetykach jest dużym plusem! Doskonale współpracuje z moją cerą - dobrze ją nawilżając oraz odświeżają.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć wygładzenie cery oraz jej odżywienie :)
Jest na prawdę świetny :) Moja ocena,to 6/6.

A czy Wy używałyście kosmetyków URODA?
Jakie są Wasze opinie na ich temat? :)

Dzisiaj otrzymałam przesyłkę od mojej Kochanej Ani : http://www.mellody-w-kolorze.com/ -
ZAPRASZAM :)


Ty zawsze o mnie pamiętasz - DZIĘKUJĘ :*

I na KONIEC - moje dzisiejsze KSIĄŻKOWE zakupy :)


- CARREFOUR - Książka! 2 x 6,99 zł

DOBRANOC :)


26 komentarzy:

  1. Napisz coś o książce Felicjańskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też jestem ciekawa !:)

      Usuń
    2. Jak tylko ją przeczytam - dam znać :)

      Usuń
  2. wieki już nie używałam toniku! piękna filiżanka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie tanie książki!! Muszę lecieć do CARREFOUR !:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uważam,że jest fajny ale serca mojego nie zawojował:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam z nimi stycznosci, wiec trudno sie wypowiadac na ich temat ;D
    toniku szczerze nie uzywalam juz bardzo dlugo, ale wydaje mi sie ze czas to zmienic ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam się szczerze, że nawet nie kojarzę tej firmy :)
    Teraz stawiam na płyny micelarne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego toniku, rzadko trafiam na tę markę w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wejcie bo mam nowa serie ./Andzia

    http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam tego toniku a wygląda mi na ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tego toniku, ale może się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam bym mieć te żele z Joanny ciekaw jestem gdzie można je kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie bardzo ciężko jest je dostać,nawet on-line :-/

      Usuń
  12. Szkoda że ciężko dostać bo tonik bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę ten tonik..

    OdpowiedzUsuń
  14. pewnie, że spotkanie mi się podobało! :)) Nie używałam tego toniku :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale swietna ta paczuszka, a o toniku wczesniej nie slyszalam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Produkty z Urody zdarzyło mi się kiedyś używać, płyn micelarny totalnie się u mnie nie sprawdził, ciekawa jestem czy byłabym zadowolona z tego toniku. Słodziaszcze balsamy od Joanny, totalnie mnie zauroczyły, zrobiłam sobie zapas. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam namiętność po zmierzchu przed tym zanim wzięłam do ręki cykl o Greyu i szczerze chyba bardziej się mi podobała właśnie ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dwie książki w takiej cenie i jedna p.Ilony? Wow, ale bomba;D ps.dzięki za koment:**

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na chwilę obecną używam bezalkoholowego Benzacne i się w nim rozkochałam jest genialny ale ten również niebawem zacznę wypróbowywać.

    OdpowiedzUsuń