czwartek, 30 stycznia 2014

RECENZJA - TOŁPA - DERMO FACE - HYDRATIV - NAWILŻAJĄCY PŁYN MICELARNY DO MYCIA TWARZY I OCZU & CLEANIC - PURE EFFECT SOFT TOUCH - PŁATKI KOSMETYCZNE!

Dobry Wieczór :*
Za oknami ŚNIEG,ŚNIEG i jeszcze raz ŚNIEG...
Pomimo iż pogoda nie sprzyja spacerom,ja wraz z Koleżanką grzałam się dzisiaj GRZANYM PIWEM :)
A Wy? Jak się ogrzewacie w ten ZIMOWY czas? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was dwie recenzje :)
Pierwszą będzie recenzja produktu,który otrzymałam na "Spotkaniu Podkarpackich Blogerek Kosmetycznych" od firmy TOŁPA : http://tolpa.pl/ - ZAPRASZAM!


Drugą będzie recenzja produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy
CLEANIC : http://cleanic.pl/ - ZAPRASZAM!


TOŁPA - DERMO FACE - HYDRATIV - NAWILŻAJĄCY PŁYN MICELARNY DO MYCIA TWARZY I OCZU! 400 ml / 37,99 zł


Delikatnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia.Nawilża,odświeża i działa odprężająco.
Łagodzi podrażnienia i przywraca komfort.Można go używać również do demakijażu oczu.

- Łagodne substancje myjące.
- Neutralny kolor.
- Roślinne składniki aktywne.
- Fizjologiczne pH.
- Konserwanty.
- Opakowanie bezpieczne dla środowiska - poddawane recyklingowi.

0% : alergenów,sztucznych barwników,PEG-ów,SLS-u,donorów formaldehydu !

RECENZJA :
Drogie Panie - recenzja tego produktu będzie krótka i na temat!
Kosmetyki TOŁPA są jednymi z moich ulubionych w ostatnim czasie - wciąż jest mi ich mało - chcę więcej,więcej i więcej :) Z tym PŁYNEM MICELARNYM DO MYCIA TWARZY I OCZU od razu się polubiłam.Delikatny,przyjemny i praktycznie nie wyczuwalny zapach,nie tłusta formuła i doskonałe usuwanie makijażu i wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń zupełnie mnie zachwyciły.Dodatkowo generalne nawilżenie - to wszystko sprawiło,że wprost go uwielbiam :) Nie podrażnia i nie uczula - nie szczypie w oczy!
Czego chcieć więcej :) Serdecznie polecam!
Moja ocena,to 6/6.

CLEANIC - PURE EFFECT SOFT TOUCH - PŁATKI KOSMETYCZNE! 50 szt. / ok.7,00 zł


Udoskonalony płatek PURE EFFECT SOFT TOUCH - dzięki uszlachetnieniu powierzchni PURE EFFECT substancją SOFT TOUCH płatek jest wyjątkowo delikatny!
Powierzchnia PURE EFFECT SOFT TOUCH zapewnia dokładne i skuteczne oczyszczanie skóry twarzy,szyi i dekoltu.
Zwarta struktura płatka PURE EFFECT SOFT TOUCH nie pozostawia włókien,jest spoisty i nie rozwarstwia się.

RECENZJA :
Już od dłuższego czasu jestem fanką PŁATKÓW KOSMETYCZNYCH większego formatu.
Jak dla mnie są wygodniejsze niż te tradycyjne.Za jednym pociągnięciem zmywają większą powierzchnię Naszej twarzy.Dodatkowo te od CLEANIC są bardzo miękkie i nie rozwarstwiają się co dla mnie jest niezwykle ważne.Jedynie cena mogłaby być odrobinę niższa...
Moja ocena,to 5/6.


22 komentarze:

  1. jestem ciekawa tych płatków kosmetycznych, gdyż jeszcze nigdy takich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie duże płatki kosmetyczne ,są o wiele bardziej praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla kolezanki która wygrała;)
    a ja w zimowy czas najbardziej lubię kakao ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się ze sniegu;) i gratuluje koleżance;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki Tołpa podbiły moje serce ♥ Też aktualnie używam płynu micelarnego Tołpy tylko z serii Sebio, jak dobrze pamiętam :)

    Gratulacje dla Zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Muszę się przyznać - to pierwsza wygrana w moim życiu :)

      Usuń
  7. Również bardzo lubię kosmetyki z tołpy:) Świetna jakość w dość przystępnej cenie!:) Płatków do demakijazu uzywam z lidla i tez jestem zadowolona ;)

    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takich płatków kosmetycznych też jeszcze nie miałam :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te płatki, dzięki nim pierwszy raz zmyłam piaski z paznokci przy pomocy jednego ale konkretnego gabarytowo płatka :)

    Będę w marcu w Starachowicach, więc nie odpuszczę Wam kawki, mam nadzieję, że znajdziecie dla mnie chwilę czasu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzec już niedługo, więc mam nadzieję do niedługiego zobaczenia :*

      Usuń
    2. Oczywiście - musimy się spotkać - KONIECZNIE :*

      Usuń
  10. Przyda się^^Gratuluję zwycięzcy
    http://bittersweetxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwyciężczyni ;) Płyn micelarny z chęcią bym wypróbowała a uwielbiam te duże płatki tylko cena mogła być troszkę niższa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Tołpę, nigdy się na niej nie zawiodłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :) produkty Tołpy chyba wszystkie są na najwyższym poziomie :) a płatki muszę w końcu wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. "Kosmetyki TOŁPA są jednymi z moich ulubionych w ostatnim czasie - wciąż jest mi ich mało - chcę więcej,więcej i więcej :)"
    Justyna, mam dokładnie to samo. I to wszystko zaczęło się przez Ciebie, bo od Ciebie dostałam tę pierwszą "Czarną różę", której zapach mnie uzależnił. Dobrze, ze mam krem do rąk z tej linii, to mogę ciągle się otaczać tym boskim zapachem...

    Buziaki, Asia btth.pl / fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że wciągnęłam Cię do świata TOŁPY,bo na prawdę warto było :):*

      Usuń
  15. Jak skońćzę swoje zapasy to skuszę się na Tołpę ;)

    OdpowiedzUsuń