sobota, 25 stycznia 2014

RECENZJA - POLLENA - BIAŁY JELEŃ - DLA AKTYWNYCH - ŻEL DO MYCIA CIAŁA,WŁOSÓW I TWARZY!

Dobry Wieczór :*
WEEKEND - jak go spędzacie Drogie Panie? :)
Ja dzisiejszy dzień spędziłam w szkole - miałam egzaminy semestralne,które później razem z koleżankami oblewałyśmy :) Na prawdę sympatyczna SOBOTA za mną :)
Jutro wyjeżdżam do Krakowa,ale nie martwcie się - mój internet jedzie razem ze mną :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"MIKOŁAJKOWYM spotkaniu przy KAWIE" od firmy POLLENA : http://www.pollena.com.pl/ -
ZAPRASZAM!



POLLENA - BIAŁY JELEŃ - DLA AKTYWNYCH - ŻEL DO MYCIA CIAŁA,WŁOSÓW I TWARZY! 200 ml / 8,10 zł


Hipoalergiczny żel do mycia ciała,włosów i twarzy BIAŁY JELEŃ "3 w 1" dla Kobiet prowadzących aktywny tryb życia,to produkt intensywnie odświeżający i pielęgnujący skórę.
Specjalnie opracowana formuła dokładnie oczyszcza,wzmacnia i odżywia skórę oraz nadaje zdrowy wygląd włosom.Żel przeznaczony jest do mycia ciała,twarzy i włosów.Dzięki minerałom pochodzenia morskiego skóra odzyskuje optymalny poziom nawilżenia,nawet po długotrwałym wysiłku fizycznym.
przebadany dermatologicznie wśród osób ze skórą szczególnie wrażliwą,skłonną do alergii i atopii.


Nie zawiera :
- alergenów
- parabenów
- sztucznych barwników
- SLES-u

RECENZJA :
Drogie Panie - jak dla mnie ŻEL ten nie jest spełnieniem marzeń...
Pomimo iż ma delikatny,przyjemny zapach i nie uczula oraz nie podrażnia Naszej skóry - podczas jego stosowania nie zauważyłam żadnych innych zalet...
ŻEL bardzo słabo się pieni i należy go dużo aplikować,aby uzyskać jakiś efekt...
Nie nawilża mojej skóry przez co tuż po kąpieli jest ona sucha i napięta.
Do mycia włosów i twarzy nawet go nie używałam,gdyż nie ufam produktom "3 w 1"...
Nie chciałabym na wstępie dostać łupieżu bądź trądziku - gdyż i tak mam go w nadmiarze.
Moja ocena,to 2/6.

A czy Wy miałyście styczność z tym ŻEL'em?
Jakie jest Wasze zdanie na temat kosmetyków "3 w 1"?

POZDRAWIAM :*


26 komentarzy:

  1. u mnie lepiej się sprawdza :)
    ja używam go także do mycia twarzy - fajnie sobie radzi

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam że Biały Jeleń ma tez żele do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę,że lepiej 3 w 1 a niżeli 8 w 1 :D albo i z dziewiątką się spotkałam,cieszę się,że dzień należy do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedzialam ze maja taki kosmetyk ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jeszcze stoi i czeka, ale cenię Białego Jelenia i wiążę z nim ogromne nadzieje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakos nie mam zaufania do produktow Bialy Jelen, samo mydlo zrobilo mi krzywde wiec omijam z daleka ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym żelem nie miałam nic wspólnego i chyba nie skuszę się na niego. A tak poza tym strasznie się na tej firmie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze nie miałam go, ale jakiś czas temu chciałam go kupić ale nie włożyłam go do koszyka..
    i teraz nie żałuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam tego kosmetyku, ale do włosów to bym go nie użyła :p

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie się nie sprawdza.

    zapraszam na banalne jabłkowe ciacho!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie zawsze wysuszają skórę żele do ciała z Białego Jelenia...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi wciąż jest obcy, nie miałam przyjemności go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam go kiedys i nie zużylam do konca bo mnie nie zachwycił ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bałabym się go używać do czego innego poza myciem ciała. Oczywiście wypróbowałabym, ale tak jak Ty nie ufam produktom, które mają tysiąc funkcji. Niech mają jedną a dobrą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi mam nadzieje,że troszkę lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. I znów się sprawdza to, że jak coś jest to wszystkiego, to tak naprawdę jest do niczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również nie lubię produktów 2,3,4, 8 w 1 :) Ale nawet nie wiedziałam, że firma ma taki produkt w ofercie ;) Znam je jedynie z mydeł i płynów do higieny intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj szkoda, że się do końca sprawdza ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam pojęcia, że Biały Jeleń ma takie produkty. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda fajnie, ale szkoda że nie ma dobrego działania

    OdpowiedzUsuń
  21. Na problemy z łupieżem czy wypadaniem gorąco polecam jeden z naturalnych ekologicznych szamponów , a jeżeli wypadanie jest konsekwencją łupieżu to mi bardzo pomógł Pharmaceris przeciwłupieżowy , choć ten na dłuższe stosowanie się nie nadaje, strasznie suszy skórę i ostatecznie musiałam zużyć go do prania bielizny i tak pozostawiał ładny zapach, ale na dłuższą metę nie chciałabym już do niego wracać.
    Co do Białego Jelenia to ich żele myjące czy Szampony są strasznie drażniące , jedynie żel do mycia twarzy jest w miarę łagodny dla mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam nic z Białego Jelenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurcze zastosowanie prawie do wszystkiego i ta cena niska ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ten produkt jest glownie przeznaczony dla osob uczulonych na SLS i SLES czyli cuda takie jak Sodium Lauryl Sulfate i Sodium Laureth Sulfate ktore zapewne jest w kazdym waszym szamponie i zelu pod prysznic. ta substancja bardzo wysusza skore czasami prowadzi do ran i pekniec skory, oraz ktos tu pisal ze sie slabo pieni oczywiscie nie ma sls to sie tak pienic nie bedzie dla przykladu niektore preparaty dla dzieci bez sls tez sie nie pienia. wiec jesli nie szkodza wam wasze zele, szampony to nie stosujcie tego bo bedziecie go negatywnie oceniac.

    OdpowiedzUsuń