piątek, 10 stycznia 2014

RECENZJA - ORIFLAME - OPTIMALS - KREM DO PIELĘGNACJI OKOLIC OCZU!

Hello :)
PIĄTEK - jak,to mówią - weekendu początek :p
Macie jakieś plany na zbliżający się weekend?
Ja spędzę go w szkole - ale nie narzekam - dawno nie widziałam się ze znajomymi,więc czas nadrobić zaległości :) Także nie ma tego złego,co by na dobre nie wyszło :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu kupiłam w zestawie z tuszem do rzęs - na ALLEGRO :)

ORIFLAME - OPTIMALS - KREM DO PIELĘGNACJI OKOLIC OCZU! 15 ml / ok.40,00 zł


Odświeżone spojrzenie dzięki nowej formule kremu do pielęgnacji oczu z serii :
OPTIMALS - SEEING IS BELIEVING!
Ten niezwykły produkt o wielu korzyściach widocznie redukuje opuchnięcia i pomaga rozjaśnić cienie pod oczami.Zastosowana w kremie technologia z aktywnym tlenem działa,jak magnes,przyciągając cząsteczki tlenu do wnętrza komórek skóry,poprawiając tym samym oddychanie na poziomie tkanek!


RECENZJA :
Drogie Panie...Z tym kremem miałam i mam styczność pierwszy raz :)
Jak mi się z nim współpracuje?Do tej pory - bardzo dobrze!
Krem charakteryzuje się delikatnym,praktycznie nie wyczuwalnym zapachem oraz niezbyt ciężką i tłustą konsystencją.Dobrze się aplikuje i rozprowadza - choć ma mały kłopot z wchłanianiem.
Potrzebuje na,to dłuższej chwili.Mimo wszystko bardzo się polubiliśmy i przy regularnym stosowaniu daje się zauważyć,że skóra okolic oczu jest nawilżona oraz rozjaśniona a wszelkie opuchnięcia oraz cienie pod oczami zniknęły.Nie uczula,nie podrażnia - jest moim dobrym kompanem podczas codziennej pielęgnacji.
Jednym jego minusem jest dosyć wysoka cena...
Moja ocena,to 5/6.

Po długim wyczekiwaniu przyszło moje zamówienie ze : http://www.znak.com.pl/ - ZAPRASZAM!


Za wszystkie trzy książki zapłaciłam 19,90 zł :)

Dzisiaj otrzymałam również przesyłkę od CLEANIC : http://cleanic.pl/ - ZAPRASZAM!



Nie mogę zaprzeczyć - znam te produkty i niektóre z nich nawet testowałam,ale cieszę się,że wracam do nich ponownie :)

Kończę,życząc Wam udanego WEEKENDU :*

22 komentarze:

  1. nie znam kremu, gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę za drogi, jak na kosmetyk który nie używałabym i tak często ;) Jaka okazja z tymi książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba rozejrzę się za czymś pod oczy, mam tylko żel z flosleku, ale strasznie piecze po aplikacji..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem czy fajne będą te książki, które zamówiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremu nie znam, obecnie używam bardzo przyjemnego kremiku od Bielendy : )
    Miłego testowania! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. :)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wchodząc tu zastanawiałam się czy recenzja będzie pozytywna, a tu widzę pozytywne zaskoczenie:) Jak skończysz czytać, to muszę je pożyczyć od Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. książkowy zakup najlepszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się, że to całkiem przyjemny kremik. Ja natomiast zwróciłam większą uwagę na książki. Od jakiegoś czasu chłonę książkę za książką. Wydaje mi się, że przypadłaby mi do gustu ... "Sekrety Lillian" i "Marzenia Kate"...
    No to życzę przyjemnych wykładów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kosmetyki pielęgnacyjne cleanic :) A książeczki rzeczywiście tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre produkty z Oriflame bardzo lubię. Tego jeszcze nie miałam. No a z tymi książkami, to super okazja. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna paczka :)
    kremu pod oczy jeszcze nie otwierałam,mam już sporo zaległych w użyciu, nie mniej jednak używam tego tuszu i ścierpieć nie mogę,zdecydowanie nie lubię silikonowych szczoteczek a efekt na moich rzęsach jest niestety fatalny :(
    mam nadzieję,że choć krem się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam kremu ale chętnie wypróbuje ;) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. Też czekam na paczuszkę od CLEANIC ;)))) Będziemy w tym samym czasie testować ;)) buziaczek ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam kremu. Troszkę za drogi. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. kremu nie miałam.. Ale fajne książki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Marka marką, ale za tak niewielką pojemność cena jest nieco... odstraszająca :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja bardzo lubię ten krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Książki zdecydowanie najlepsze :) Bardzo lubię te małe książki ze Znaku, sama kupiłam już kilka. Ciekawe czy Ci się spodobają. Najbardziej jestem ciekawa "słodkiego zapachu brzoskwiń" :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń