piątek, 31 stycznia 2014

RECENZJA - MIRACULUM - SOS DLA SKÓRY Z PROBLEMAMI - CERA TŁUSTA I MIESZANA - KREM NORMALIZUJĄCY!

Witam...
PIĄTEK - weekendu początek...
Jakieś plany? U mnie SOBOTA będzie wyglądała następująco :
- szkoła
- sesja zdjęciowa u Katarzyny : http://mendziorka.blogspot.com/ :)
- pomoc w przeprowadzce i parapetówka u koleżanki z klasy .

Zapowiada się na prawdę obiecująco :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"MIKOŁAJKOWYM spotkaniu przy KAWIE" od firmy MIRACULUM : http://www.miraculum.pl/ -
ZAPRASZAM!


MIRACULUM - SOS DLA SKÓRY Z PROBLEMAMI - CERA TŁUSTA I MIESZANA - KREM NORMALIZUJĄCY! 50 ml / ok.23,00 zł


KREM NORMALIZUJĄCY - o działaniu matującym i nawilżającym.
Przeznaczony do specjalnej pielęgnacji cery mieszanej,tłustej w strefie "T" i suchej na policzkach.

Krem skutecznie matuje tłuste partie skóry chłonąc z jej powierzchni nadmiar wydzielanego sebum,likwiduje w ten sposób nadmiar połysku.Skutecznie odbudowuje barierę hydrolipidową,poprzez głębokie i długotrwałe nawilżenie,wygładza drobne zmarszczki i przeciwdziała wiotczeniu skóry.
Poprawia koloryt,a także odświeża i ożywia zmęczoną i szarą cerę.
Nie powoduje powstawania zaskórników.Nie wysusza skóry.Idealny pod makijaż.


KOMPLEKS MINERALNY - zawiera mikro i makro elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania skóry.Poprzez stymulowanie metabolizmu wpływa na przyśpieszenie procesu regeneracji tkanek skórnych ,zwiększa ich witalność i sprawia,że skóra staje się bardziej elastyczna.
SEBUM REDUKTOR - specjalistyczny czynnik zawierający innowacyjny kompleks roślinny redukujący wydzielanie sebum i zwężający pory.
USIECIOWANY KWAS HIALURONOWY - to naturalny składnik budulcowy skóry,wypełnia przestrzenie między komórkami,wspiera włókna kolagenu i elastyny,odpowiada za gładkość i sprężystość.

RECENZJA :
Jako posiadaczka cery tłustej ze skłonnością do trądziku - mam nie lada problem z dobraniem odpowiedniego kremu,który poradziłby sobie z moimi problemami.
Jak więc ocenię krem od MIRACULUM? Charakteryzuje się on dużym,szklanym i ciężkim słoiczkiem.
Sam krem ma delikatny,przyjemny zapach - który nie odrzuca już po pierwszym użyciu.
Konsystencja jest dosyć gęsta,lecz nie sprawia,to kłopotu podczas rozprowadzania kremu na twarzy.
Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy,dzięki czmu idealnie nadaje się pod makijaż.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji Naszej cery.W moim przypadku jest ona generalnie nawilżona,ale i zmatowiona - nie świeci się tak,jak przed rozpoczęciem użytkowania kremu.Zauważyłam również mniejsze pojawianie się zaskórników - co nie ukrywam,że bardzo mnie cieszy :)
Krem nie uczula i nie podrażnia.Polecam!
Moja ocena,to 5/6.

A Wy? Miałyście styczność z kremami od MIRACULUM?
Jakie są Wasze opinie na ich temat?

Chcę Wam jeszcze przedstawić swoje ostatnie ZAKUPY,nie jest tego dużo,ale...


- CENTRUM CHIŃSKIE - NN - Sukienka! 74,90 zł


- BIEDRONKA - CAREA - Płatki kosmetyczne! 2,99 zł
- BIEDRONKA - BOTANICAL CHOICE - Oczyszczające plastry na nos! 7,99 zł
- BIEDRONKA - L'BIOTICA - BIOVAX - Intensywnie regenerująca maseczka! 2 x 1,99 zł
- BIEDRONKA - LIRENE - Peeling enzymatyczny! ok.2,00 zł

To by było na tyle :)
POZDRAWIAM życząc Wam udanego WEEKENDU :*



22 komentarze:

  1. Dziwny kolorek ma ten krem. Sukienka jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kosmetyk od miraculum to cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą sama sukienkę też c centrum chińskiego tyle ze u mnie 49zł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka , kremu nie znam i chyba nawet nigdy nie miałam nic tej marki

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety kremik nie dla mojego typu cery, ale wysoko go oceniłaś, więc fajnie że się sprawdził :) genialna sukienka! żałuję, że ja nie mam w pobliżu żadnego centrum chińskiego, czasem można tam namierzyć perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem ma ciekawy kolor. Nie używałam jeszcze. A takie duże płatki kosmetyczne by mi się przydały

    OdpowiedzUsuń
  7. jak wykończę mój kremik to chyba skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka super! Bo biedronki jeszcze nie dotarłam, muszę się pospieszyć bo mi wszystko wykupią. Oby te maseczki z Biovaxu były :)
    Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam chrapkę na ten krem już naprawdę bardzo długo, ale nigdzie nie mogę go dorwać ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że skusiłaś się na nową gazetkę w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka fajna. A ja ostatnio u Chińczyka kupiłam sukienkę za 19,90zł.

    OdpowiedzUsuń
  12. kremik akurat dla mojej cery, chyba będę zastanawiać się nad czymś nowym do kolekcji kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka.
    Miraculum. Miałam kiedyś jakiś ich zestaw - peeling i krem do rąk i był rewelacyjny. Zupełnie zapomniałam o tej marce.

    Pozdrawiam,
    Asia btth.pl / fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Teoretycznie krem powinien być dla mnie idealny, więc chyba będę musiała go przetestować :)
    No i przypomniałaś mi, że miałam do B po plasterki na nos iść ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam próbki tego kremiku i rzeczywiście całkiem fajnie się spisuje :)

    Sukienka cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam ten krem tylko do skóry wrażliwej oddałam mojej siostrze i jest z niego ogromnie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy krem, też zawsze rozglądam się za kremami matującymi, bo mam cerę mieszaną. Ładna "mała czarna":)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nie słyszałam o nim nic negatywnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajny kremik, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń