wtorek, 14 stycznia 2014

RECENZJA - LUSH - DRAGON'S EGG - BATH BOMB! + Ulubieńcy 2013!

Dzień Dobry :)
Co u Was słychać Drogie Panie?
U mnie nic nowego...Dzisiejszej nocy miałam koszmary.Towarzyszą mi już od dłuższego czasu...
Jestem niewyspana i boli mnie głowa...Pies sąsiadki ujada do tego stopnia,że za chwilę i ja zacznę wyć!

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję BATH BOMB,którą miałam okazję używać,jakiś czas temu.
Większość z Was wie,że uwielbiam LUSH'a oraz jego BATH BOMB,więc możliwość obcowania z jedną z nich była dla mnie prawdziwą przyjemnością :)

LUSH - DRAGON'S EGG - BATH BOMB! 1 szt. /  £ 3.25


Spektakularna BATH BOMB,to uczta dla wszystkich zmysłów - jak bąbelkuje i rozpuszcza się w wodzie :)

DRAGON'S EGG : sprawia,że czas kąpieli jest na prawdę ekscytujący!
BATH BOMB - bombelkuje w świetle kremowej pianki,
uwalniając przy tym kolorowe konfetti "papier ryżowy" i drobinki złota,które osadzają się na Naszej skórze!
Bursztynowy kolor wody daje niesamowity efekt wizualny :)
Uwolniony zapach bergamotki i cytrusów sprawia,że Nasze ciało jest nie tylko odświeżone,ale i niezwykle pachnące :)









RECENZJA :
Drogie Panie - te z Was,które miały styczność z LUSH'em oraz jego BATH BOMB wiedzą,jaką przyjemnością może być kąpiel :) Już sam efekt wizualny przyprawia o dreszcze nie mówiąc,już o pozostałych efektach,jakie Nam serwuje niepozorna BATH BOMB.
Piękny zapach,odświeżenie oraz nawilżenie Naszej skóry sprawiają,że chce się sięgać po więcej.
Nie uczula,nie podrażnia i wystarcza na 2 kąpiele :) Nie pozostaje mi nic innego,jak tylko się zachwycać :)
Moja ocena,to 6/6.

A tymczasem...ZAPRASZAM Was do zapoznania się z moimi ULUBIEŃCAMI 2013 :)



- SCHWARZKOPF - TAFT - POWER - Lakier do włosów!

Wprost go UWIELBIAM!
Żaden inny lakier nie jest w stanie poskromić moich włosów - dlatego nie zamienię go na żaden inny!

- TIMOTEI - JERYCHO ROSE - MOC I BLASK - Szampon! KLIK !!! 

Jeden z najlepszych szamponów,jakie do tej pory używałam!
Oczyszcza,nawilża i co najważniejsze - wygładza :)
Włosy po jego użyciu są miękkie i delikatne w dotyku!

- EQUILIBRA - STRENGHTENING ANTI HAIR - LOSS - Szampon!

Jest,to zdecydowanie mój numer DWA z pośród szamponów,które używałam :)
Działa na moje włosy,tak samo dobrze,jak szampon z TIMOTEI - tyle,że jego dodatkowym atutem jest fakt,że powstrzymuje wypadanie włosów - jak dla mnie BOMBA :)


- PERFECTA - OCZYSZCZANIE - Peeling gruboziarnisty!

Dla osób posiadających cerę tłustą czy mieszaną jest REWELACYJNY!
Jak dla mnie,jest on typowym zdzierakiem,który daje fantastyczny efekt - dogłębnie oczyszczając Naszą cerę z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń.Tuż po jego użyciu Nasza cera jest oczyszczona,odświeżona i miękka w dotyku - jest taka,jak lubię :)

- ORIFLAME - OPTIMALS - Krem do pielęgnacji okolic oczu! KLIK !!!

Nawilża,rozjaśnia cienie pod oczami i sprawia,że wszelkie opuchnięcia znikają!

- BIODERMA - SENSIBIO H2O - Płyn oczyszczający - micelarny! KLIK !!!

Która z Was go używała - wie,że jest niezastąpiony!
Gdyby był odrobinę tańszy - nie zamieniłabym go na żaden inny :)


- MAX FACTOR - LASTING PERFORMANCE - Podkład! KLIK !!!

Bardzo lubię ten podkład! Dlaczego?
Doskonale zakrywa wszelkie niedoskonałości cery nie tworząc efektu maski.
Świetnie matuje i trzyma się przez cały dzień,bez konieczności nanoszenia poprawek.

- BOURJOIS - HEALTHY MIX - Korektor! KLIK !!!

Korektor na miarę XXI wieku :)
Bez niego mój makijaż nie byłby aż tak doskonały - kto nie spróbuje - ten się nie przekona jaki jest IDEALNY :)


- CLEANIC - CHUSTECZKI DO HIGIENY INTYMNEJ! KLIK !!!

Każda z Nas chce czuć się świeżo w każdej sytuacji!
Te chusteczki charakteryzują się nie tylko delikatnym i przyjemnym zapachem,ale również doskonale i długotrwale odświeżają okolice intymne.Są duże i mają praktyczne opakowanie - serdecznie POLECAM!


- CALVIN KLEIN - EUPHORIA - Woda perfumowana! KLIK !!!

Cóż tu dużo pisać - jak dla mnie - jest,to klasa sama w sobie :)
Uwielbiam je - za wszystko :*

To by było na tyle - POZDRAWIAM :*




23 komentarze:

  1. Euphoria to mój zapach od dawien dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdj

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiej kąpieli:)
    Jeśli chodzi o ulubieńców, to chusteczki z Cleanic są genialne:)
    reszty produktów, nie dane mi było wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie kula robi nieziemskie wrażenie;) a Timotei znalazł się tez i u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka bomba do kąpieli musi być genialna. Niesamowicie intensywnie barwi wodę!

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam takiej super bomby, dziś wstałam bardzo wcześnie rano i też mam już spadek energii i boli mnie głowa. uwielbiam szampon aloesowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś ten lakier do włosów był bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja żałuję że nie mam wanny ;((((

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie umilacze kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie znam Lusha :(
    Co do ulubieńców, to Lasting Performance to również mój ulubiony podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie znam i bardzo ubolewam z tego powodu bo myślę, że polubiłabym się z taką "bombą"

      Usuń
  11. o, ta bomba do kąpieli wygląda dosyć ciekawie, myślałam, że nie da takiego efektu :) chętnie wypróbowała bym jej

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam podkład Lasting Performance - używam go już ponad 10 lat i w zasadzie nic go nie zdetronizowało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi ten zapach CALVIN KLEIN kojarzy mi się troszkę męsko,ale takie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na recezje + na mojego bloga podoba sie obserwuj i komentuj http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/2014/01/45-recezja-bybe-lips.html

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam żadnego ulubieńca..ale poznam :) ja miałam 2 dni temu całą noc koszmarów, jeden się kończył i zaczynał drugi..no masakra jakaś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie efekty wizualne nie fajne ale skoro działa

    OdpowiedzUsuń
  17. Już testowałam jedną kulę (druga czeka w kolejce ;p), ale jakoś specjalnie mnie nie zachwyciła, uważam, że są za drogie. Tańsze działają identycznie :)
    A z ulubieńców znam szampony Timotei, miałam jeden jakiś z zieloną herbatą i bardzo lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mamy niektórych wspólnych tych ulubieńców :D a kąpiel cudowna :) sma bym taką chciała.

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się ta bomba!
    zapraszam na łatwiutkie kluski śląskie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajna ta bomba! Ekstra!
    Pozdrawiam,
    Asia / fashion4ever.pl / btth.pl

    OdpowiedzUsuń