czwartek, 23 stycznia 2014

RECENZJA - LACIBIOS FEMINA - DOUSTNY PROBIOTYK GINEKOLOGICZNY!

Witam.
WRÓCIŁAM - w Krakowie spadł wczoraj śnieg...
Tak na prawdę - po cichu liczyłam,że w tym roku w ogóle go nie będzie.
Nie lubię ZIMY i wszystkiego co jest z nią związane...
Z niecierpliwością czekam na pierwsze oznaki WIOSNY,kiedy wszystko zacznie budzić się do życia a razem z tym wszystkim do życia obudzę się JA.
W marcu skończę 23 lata - z tej okazji zdecydowałam się na odważny krok w moim życiu - TATUAŻ.
Towarzyszyła mi będzie moja Kochana Ania : http://www.mellody-w-kolorze.com/ ,która nie tylko będzie trzymała mnie za rękę i ocierała łzy w razie potrzeby,ale również przyozdobi swoje ciało :):*
Tymczasem ZAPRASZAM Was Drogie Panie na nową RECENZJĘ :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"MIKOŁAJKOWYM spotkaniu przy KAWIE" od portalu zdrowieintymne.pl : http://www.zdrowieintymne.pl/ - ZAPRASZAM!


LACIBIOS FEMINA - DOUSTNY PROBIOTYK GINEKOLOGICZNY! 10 kapsułek / ok.20,00 zł


LACIBIOS FEMINA - zawiera wyjątkową kompozycję 2 szczepów bakterii probiotycznych,których skuteczność i działanie potwierdzają liczne badania wykonane z udziałem Kobiet z całego świata,w tym Polek!


Fizjologiczna mikroflora bakteryjna układu moczowo - płciowego jest zróżnicowana w poszczególnych okresach życia Kobiety i ściśle uzależniona m.in od zdrowia,aktywności i wieku Kobiety.
Zaburzenia równowagi mikrobiologicznej układu moczowo - płciowego mogą stać się przyczyną wielu dolegliwości związanych z niekontrolowanym  namnażaniem się bakterii chorobotwórczych,co może prowadzić do wystąpienia np. bakteryjnego zakażenia pochwy oraz drożdżyc.

Dolegliwościom tym towarzyszą zwykle przykre objawy w postaci :
- upławów
- świądu
- pieczenia .
Obniżają one komfort i jakość życia Kobiety.
Statystycznie każda Kobieta przynajmniej raz w swoim życiu narażona jest na wystąpienie jednej z tych przykrych dolegliwości.Do czynników,które sprzyjają zaburzeniom równowagi mikroflory układu moczowo - płciowego Kobiety "pochwy" można zaliczyć terapię antybiotykową,środki antykoncepcyjne,zmiana pH pochwy "np.po miesiączce",zaburzenia immunologiczne,zaburzenia miesiączkowania,okres menopauzy.

LACIBIOS FEMINA - osłania jednocześnie drogi rodne i układ pokarmowy Kobiety.
LACIBIOS FEMINA - unikalna technologia produkcji chroni bakterie LACTOBACILLUS zawarte w preparacie przed działaniem kwasu żołądkowego.

LACIBIOS FEMINA powinna stosować każda świadoma i dbająca o siebie Kobieta w trosce o wysoką jakość i komfort życia!

RECENZJA :
Drogie Panie - każda z Nas powinna dbać nie tylko o higienę intymną,ale również o wysoką jakość i komfort swojego życia!LACIBIOS FEMINA jest doustnym probiotykiem ginekologicznym,który można dostać bez recepty w praktycznie każdej APTECE.W opakowaniu mamy 10 kapsułek,które przyjmujemy po 1 kapsułce / dziennie.LACIBIOS FEMINA zawiera wyjątkową kompozycję 2 szczepów bakterii  probiotycznych,które osłaniają Nasze drogi rodne oraz układ pokarmowy.
Wyrównuje poziom pH i zmniejsza ryzyko pojawienia się dolegliwości związanych z niekontrolowanym namnażaniem się bakterii chorobotwórczych.Ja przyjmuję je profilaktycznie,choć nie ukrywam,że kiedyś pomogły mi w przywróceniu do normy układu moczowo - płciowego.
Jak dla mnie,jest,to produkt godzien uwagi :) Polecam!
Moja ocena,to 6/6.

A Wy? Miałyście kiedyś styczność z tym,bądź podobnym doustnym probiotykiem ginekologicznym? :)

Jesteście ciekawe,co przywiozłam ze sobą z Krakowa?
KSIĄŻKI :p


- REAL - Sara Frawkes - Na Każde Jego Żądanie! 6,99 zł
- REAL - Katte Robert - Szczęśliwa Zamiana! 6,99 zł
- REAL - Olivia Cunning - Za sceną! 6,99 zł
- EMPIK - Natasha Walker - Tajemnice Emmy : Początki! 10,00 zł
- EMPIK - Natasha Walker - Tajemnice Emmy : Powroty! 10,00 zł

Zaczytam się i zasłucham...

MAMA SELITA - NA PÓŁ - prześladuje mnie nieustannie :)



Ściskam Was mocno :*








14 komentarzy:

  1. Ale książek złowiłaś! Hehe, będziesz miała co czytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam tych kapsułek podczas antybiotykoterapii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że już jesteś ♥
    I ja również czekam na wiosnę, żeby powrócić do normalnego trybu życia na świeżym powietrzu ;] a tatuaż - sama o nim myślę, ale to oddzielna historia, mam nadzieję, że dane nam będzie o tym porozmawiać osobiści :)
    Kapsułki LaciBios polubiłam ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. ja za kilka dni a konkretniej 27 skończę 24 lata :) mój mąż jak słyszy o tatuażu, to ładnie komentuje :"na zole sobie zrób", także z mojego tatuażu nici :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie uzywalam tych kapsulek nigdy, ale jesli bylaby koniecznosc to kto wie :) z tego co piszesz to dobry produkt :P

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba powinnam zacząć stosować takie suplementy. my kobiety jesteśmy bardzo narażone na wszelkie podrażnienia oraz infekcje

    OdpowiedzUsuń
  7. zapiszę go na liście, jeśli będę potrzebowała to wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  8. tatuaż nie boli:) przyjemne uczucie;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książek zazdroszczę,
    tatuaż - mówię jednak stanowcze nie :D
    Prebiotyków nie stosuję bo na szczęście akurat z tą strefą wszystko u mnie ok,
    Zima - też cierpię ja i moje tulipany które wyszły ze swoich cebul - oj naiwana byłam i myślałam, że wiosna nadchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. musisz się pochwalić tym tatuażem, fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie takie suplementy są zbędne , staram się zdrowo odżywiać , porcja kefiru naturalnego co dzień i wszystko gra

    OdpowiedzUsuń
  12. A u mnie już biało od tygodnia i -18 :/ masakra, ja również ni lubię zimy w szczególności odkąd jestem kierowcą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile świetnych książek ^^ Też marzę o tatuażu, muszę się w końcu zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń