czwartek, 9 stycznia 2014

RECENZJA - JOANNA - FRUIT FANTASY - PEELING DO CIAŁA GRUBOZIARNISTY!

Dobry Wieczór :*
Wiem,że odrobinę Was zaniedbuję...
Mam nadzieję,że mi wybaczycie :*
W najbliższy weekend czekają mnie egzaminy semestralne w szkole i chcąc nie chcąc muszę się do nich przygotować :p A Wam - jak mija ten tydzień? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Spotkaniu Podkarpackich Blogerek Kosmetycznych" od firmy JOANNA : http://www.joanna.pl/ -
ZAPRASZAM!


JOANNA - FRUIT FANTASY - PEELING DO CIAŁA GRUBOZIARNISTY! 200 ml / 9,99 zł


Poczuj fascynujący aromat dojrzałej marakui!
Spraw,by rytuał pielęgnacji Twojego ciała był przyjemny i odprężający ,aby przywodził  na myśl najsłodsze wspomnienia.Peeling doskonale usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.
Sprawia,że Twoje ciało staje się doskonale wygładzone i odświeżone.
Spróbuj,a już nigdy nie zamienisz tej owocowej witalności na nic innego...


RECENZJA :
Mniam!Ten peeling jest wprost do zjedzenia :)
Ma bardzo apetyczny ZAPACH - czysto naturalny!
Konsystencja oraz formuła sprawiają,że doskonale aplikuje się go na skórze a tuż po roztarciu daje delikatną piankę.Doskonale peelinguje moją skórę - jest na prawdę dobrym zdzierakiem! Skóra po jego użyciu jest odświeżona oraz nawilżona
Taka,jak lubię!Nie uczula,nie podrażnia - jak dla mnie - jest ŚWIETNY!
Moja ocena,to 6/6.

A Wy? Miałyście z nim styczność? Jakie są Wasze opinie na jego temat? :)

P.S Drogie Panie - jest Was już ze mną 581 - serdecznie Wam za,to DZIĘKUJĘ :*



POZDRAWIAM :*

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam te peelingi Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, ale zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze ńie miałam żadnego peelingu od Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam dwa te peelingi ale w rożnych wersjach zapachowych, jeden lubiłam drugi średnio, ale mam ochotę wypróbować ten:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo apetycznie :D ale ja jestem na diecie to mi się wszystko kojarzy z jedzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ogromną fanką tych peelingów!

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki ma fajowy kolorek ;D musze poszukac go gdzies sobie ;D ten kolor mnie chyba najbardziej przekonal ;D
    a tydzien jak to tydzien, czekam na weekend ;D dzis zrobilam sobie wolne na uczelni bo wstalam z takim bólem zatok, ze masakra ;x
    oh kochane egzaminy niedlugo sie zaczna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam malionkę i jest cudnA ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten peeling kiedyś tylko o zapachu zielonego jabłuszka, całkiem niezły był, tylko minusem było opakowanie, strasznie twarde i ciężko było wyciskać ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś, ale malinowy i pachniał obłędnie, a zdzierakiem też był całkiem niezłym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Peeling uwielbiam za jego zapach:) nieziemski jest!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupilam sobie wlasnie peeling z Joanny , pomaranczowy :) zobaczymy jak bedzie z dzislaniem,ale zapach obledny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam nigdy tego peelingu, uwielbiam ich żele peelingujące.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go w wersji ananasowej i bardzo lubię. Ładnie ściera naskórek i fantastycznie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również go uwielbiam!! Zapraszam Cię na rozdanie, które organizuje na moim świeżutkim blogu :)) Pozdrawiam :)

    http://finezjakolorem.blogspot.com/2014/01/rozdanie-bawmy-sie.html

    ZAPRASZAM :) I DO PRZECZYTANIA!

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany takie uwielbiam! Ślicznie pachnące ździeraki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście te peelingi pachną obłędnie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Te peelingi są cudowne. Miałam kiedyś dokładnie ten co Ty i na pewno jeszcze do niego wrócę :) Jedyne co mi przeszkadza to ta tubka, trochę trudno na końcu go wydobyć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Potwierdzam świetne mają te peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. żałuję, że jeszcze nie miałam tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja napewno sie skusze ale na ananasowy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie miałam, ale z pewnością się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń