niedziela, 5 stycznia 2014

RECENZJA - JERONIMO MARTINS POLSKA - BE BEAUTY - SPA - ODŚWIEŻAJĄCA SÓL DO KĄPIELI!

Witam.
NIEDZIELA - jak ja nie lubię tego dnia...
Pogoda w Starachowicach nie sprzyja spacerom - jest szaro,buro i ponuro...
Nie mam na nic ochoty...Co więc robię cały dzień?
Zapełniam PRZEPISAMI zeszyt,który jakiś czas temu otrzymałam od mojej Kochanej Ani :
http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!
Po dłuższym zastanowieniu - znalazłam dla niego idealne zastosowanie :)


 Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"MIKOŁAJKOWYM spotkaniu przy KAWIE" od firmy
JERONIMO MARTINS POLSKA : http://www.biedronka.pl/ - ZAPRASZAM!


JERONIMO MARTINS POLSKA - BE BEAUTY - SPA - ODŚWIEŻAJĄCA SÓL DO KĄPIELI!
600 g / ok.4,00 zł


* TRAWA CYTRYNOWA I BAMBUS!

TRAWA CYTRYNOWA I BAMBUS pochodząca z naturalnych złóż soli kamiennej dostarcza wielu cennych składników mineralnych niezbędnych dla odpowiedniej pielęgnacji Twojej skóry.
Sól została wzbogacona o ekstrakt z bambusa,który ceniony jest za właściwości wygładzające i odświeżające.Odpowiednio dobrany,orzeźwiający zapach działa regenerująco i pobudza do dalszego działania.Dodatek odświeżającej soli do kąpieli przywróci blask nawet najbardziej wymagającej skórze,a Twoja kąpiel stanie się miłą chwilą wytchnienia.


RECENZJA :
Tak,jak lubię wszelkiego rodzaju UMILACZE do kąpieli,tak SOLE do mnie nie przemawiają...
Owszem - zapach jest na prawdę przyjemny i towarzyszy Nam przez całą kąpiel ale sama SÓL dosyć długo się rozpuszcza.Oprócz tego jednego,pozytywnego aspektu - nie wyróżnia się ona niczym konkretnym.
Nie ma na pewno działania nawilżającego,choć również nie wysusza Naszej skóry...
Mnie nie odprężyła i jakoś specjalnie nie umiliła kąpieli...Na pewno nie wrócę do niej ponownie.
Moja ocena,to 3/6.

A Wy?Miałyście kiedyś styczność z tym produktem?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?

Będąc dzisiaj z Mamą w BIEDRONCE - kupiłam sobie...


Od dzisiaj będę go sobie hodowała - mam nadzieję,że atmosfera w moim domu mu posłuży i będzie tak samo uroczy,jak ten pokazany na opakowaniu :)



25 komentarzy:

  1. ja często kupuję te sole i bardzo je lubię ;) a hiacynty hodowałam w zeszłym roku - uwielbiam te kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi tam te sole zdecydowanie sie podobaja ;) ich zapachy sa genialne <3 pozwolilam sobie powąchac a kupilam wersje z lotosem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o woow ten kwiatek jest ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam takiego kwiatka ciekawa jestem czy urośnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie jestem nią zachwycona. Leży na wannie u mnie, ale nie mam ochoty po nią sięgać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię wszelkiego rodzaju sole :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wczoraj byłam w biedronce, i miałam go w koszyku, ale potem się jednak rozmyśliłam, widzę, że dobrze postąpiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś o tej pogodzie wiem. Jak jest dzień wolny to pogody brak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi jedynie ceną ;p Nigdy nie miałam i raczej nie kupię, nie przepadam za solami

    OdpowiedzUsuń
  10. mi najbardziej podoba się wersja z lotosem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez muszę założyć taki zeszyt z przepisami:)
    jeśli chodzi o sól to używam jej stóp bo wanny nie posiadam, ale za to głęboki brodzik i efekt nawet i się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sole z biedronki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  13. I love it, thanks for sharing! :) Happy New Year and holidays!
    P.S. What do you think about following each other? I'd be glad if you wanted to! :) Please let me know, so that I can follow back xx
    Keep in touch,
    Tina

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię te ich sole, ale głównie do moczenia stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta niedziela była koszmarna, tak jak piszesz szara,bura okropna. Kwiatek, gdy zakwitnie, fajnie będzie rozweselał w takie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak przeczytałam tytuł to się wystraszyłam omg
    to mój pracodawca :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  17. Też się nigdy nie przekonałam do soli do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam tę sól, ale też mi się średnio spodobała, nie rozumiem jej fenomenu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja za to bardzo lubię tą sól ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby się dobrze rozwijał :) a zeszyt jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  21. Thank you for another wonderful article. Where else could anybody get that kind of information and facts in such a perfect way of writing? I have a presentation next week, and I am on the appear for these facts.
    escape online games
    online games empire
    sea online games

    OdpowiedzUsuń