środa, 29 stycznia 2014

RECENZJA - FLOSLEK - NATURAL BODY - MASŁO DO CIAŁA - MARAKUJA I MANGO!

Dzień Dobry :*
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
To mój ostatni dzień w Krakowie - odpoczęłam i z uśmiechem na ustach wracam dzisiaj do Starachowic,gdzie czekają na mnie przyziemne obowiązki - niż tylko błogie lenistwo :p

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Zlocie Świętokrzyskich Blogerek" od firmy FLOSLEK : http://www.floslek.pl/ -
ZAPRASZAM!


FLOSLEK - NATURAL BODY - MASŁO DO CIAŁA - MARAKUJA I MANGO!
240 ml / ok.23,00 zł


Zdecydowanie poprawia kondycję skóry,ukrwienie i wygląd!
Ekstrakt z owoców MANGO regeneruje,pozwala utrzymać prawidłowe nawilżenie skóry,naturalne oleje SŁONECZNIKOWY,BABASSU,MASŁO SHEA i OLIWA Z OLIWEK zmiękczają i wygładzają skórę.
Latem doskonale regeneruje skórę przesuszoną i odwodniona w skutek opalania,zimą wygładza,uelastycznia i zapewnia prawidłowe nawilżenie i natłuszczenie skóry poddanej działaniu centralnego ogrzewania.


- Intensywna regeneracja skóry "97% badanych".
- Zmniejszenie uczucia napięcia i szorstkości "97% badanych".
- Bardzo dobre nawilżenie skóry "po 5H nawilżenie jest o 60% większe od początkowego".
- Skóra sprężysta i aksamitna w dotyku,odpowiednio nawilżona i natłuszczona.

RECENZJA :
Drogie Panie - to MASŁO DO CIAŁA - mile mnie zaskoczyło.
Jego delikatny,przyjemny,egzotyczny zapach jest wyczuwalny już przy odkręceniu wieczka.
Konsystencja jest gęsta,ale nie sprawia,to kłopotu z  jego aplikacją na skórze.
Dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć poprawę kondycji Naszej skóry.
Jest ona elastyczna,odżywiona i generalnie nawilżona - a pachnie tak,że...MNIAM :)
MASŁO DO CIAŁA nie uczula i nie podrażnia - także nic dodać,nic ująć!Serdecznie polecam!
Moja ocena,to 6/6.

A Wy?Miałyście styczność z MASŁEM DO CIAŁA z FLOSLEK? :)
Jakie są Wasze opinie na jego temat?

POZDRAWIAM.

24 komentarze:

  1. Uwielbiam masełka do ciała z Flos Leku:) Pięknie pachną i idealnie nawilżają! Jedne z lepszych jakie miałam okazję testować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o Floslek same dobre recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to jestem fanką wszelkich masełek.

    OdpowiedzUsuń
  4. od dawna mam ochotę je wypróbować ;)
    tym bardziej, że czytam dużo pozytywnych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie czeka aż Belee wykończe

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że u Ciebie sprawdziło się równie dobrze. Ja jestem z niego ogromnie zadowolona i z przyjemnością będę do niego wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widze, że jest book na masełka flosleku .. a ja ich jeszcze nie widzialem

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam to masło. Ma obłędny delikatny zapach, ale jednak od niego wolę masła i balsamy z Pat&Rub:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że dobrze się sprawdza :) na pewno super pachnie :)
    ja mam masło z opuncją w zapasach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach jest przyjemny bo własnie zużywam żel ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie lubię maseł, za to oliwki idą hurtem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam to masełko :) jest całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marakuja i mango <3
    Ale to musi pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam to masło! <3 Jak wykończę swoje smarowidłowe zapasy to tym razem planuję wybór innej wersji zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, że aż tak dobrze się to masęłko sprawdziło, jakie kreatywne foty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masła z Floslek jeszcze nie miałam, lae jak wykończę cały mój arsenał, to chętnie po niego sięgnę ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic jeszcze nie miałam z Flosleku, a mam coraz większą chęć na zapoznanie się z tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham masełka do ciała, te też bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam zapach Mango wiec mogę sobie wyobrazić jak on ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń