piątek, 17 stycznia 2014

RECENZJA - FLOSLEK - MINERAL THERAPY - ZABIEG WYGŁADZAJĄCY ZMARSZCZKI! + NOWOŚCI!

Witam.
Mamy PIĄTEK - weekendu początek :)
Macie jakieś plany na zagospodarowanie dwóch wolnych dni?
Ja - w SOBOTĘ leniuchuję...A w NIEDZIELĘ jadę do Krakowa w odwiedziny do brata i jego rodziny :) Kiedy wracam? W ŚRODĘ i myślę,że aż do ŚRODY na moim blogu będzie hulał wiatr :p
Nie zmienia,to jednak faktu,że do NIEDZIELI na pewno coś jeszcze dla Was napiszę :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"MIKOŁAJKOWYM spotkaniu przy KAWIE" od firmy FLOSLEK : http://www.floslek.pl/ -
ZAPRASZAM!


FLOSLEK - MINERAL THERAPY - ZABIEG WYGŁADZAJĄCY ZMARSZCZKI! 
2 x 5 ml / 3,10 zł


* Zdjęcie pobrano ze strony internetowej www.floslek.pl !!!

1 ) MASECZKA DETOKSYKUJĄCA Z GLINKĄ : dzięki zawartości glinki śródziemnomorkiej maseczka stymuluje dotlenienie skóry,intensywnie oczyszcza i delikatnie matuje "redukcja sebum o 34% po każdej aplikacji".Odbudowuje gospodarkę mineralną skóry oraz uzupełnia niedobór substancji odżywczych.


* Maseczkę testowałam JA :)

2 ) MASECZKA WYGŁADZAJĄCA ZMARSZCZKI : zawarty w maseczce atlantycki mech perłowy,alga zwana roślinnym silikonem,zaopatruje skórę w mikrokolagen,który wypełnia zmarszczki i spowalnia procesy starzenia,reminalizuje i odżywia.Kwas hialuronowy silnie i długotrwale nawilża skórę - o 75% po każdej aplikacji.Olej arganowy działa rewitalizująco,doskonale ujędrnia i uelastycznia skórę.


* Maseczkę testowała moja MAMA :)

RECENZJA : 
Firma FLOSLEK oraz jej kosmetyki są mi dobrze znane :)
Już nie pierwszy raz mam z nimi styczność.
Po jednym użyciu nie jestem w stanie określić czy maseczka ta spełnia swoje zadanie,dlatego...
Przedstawię Wam jedynie moje i Mamy - pierwsze wrażenia tuż po ich użyciu :)
MASECZKA DETOKSYKUJĄCA Z GLINKĄ ma gęstą,zbitą konsystencję.
Dobrze się rozprowadza i utrzymuje na skórze.Po 15 minutach - nie zasycha i dobrze się zmywa.
Nie uczula i nie podrażnia :) Skóra po jej użyciu jest czysta,miękka i aksamitna w dotyku .
MASECZKA WYGŁADZAJĄCA ZMARSZCZKI ma dosyć rzadką konsystencję.
Sprawia małe kłopoty podczas rozprowadzania,lecz na skórze utrzymuje się bez większego problemu.
Po 15 minutach - nie zasycha i dobrze się zmywa.Nie uczula i nie podrażnia :)
Skóra po jej użyciu jest nawilżona,miękka i aksamitna w dotyku.
Nic więcej na temat tych maseczek nie jesteśmy w stanie powiedzieć - ktoś,kto używał je więcej niż jeden raz na pewno może określić czy spełniają swoje zadanie czy też nie...
Nasza ocena,to 4/6.

Tymczasem przyszedł czas na przyjemności :)

Oto moja WYGRANA w KONKURSIE organizowanym przez PIĘKNOŚĆ DNIA :


DZIĘKUJĘ Ci serdecznie :)

Zakupy,zakupy,zakupy :p


- BIEDRONKA - Skarpety "2 pary"! 9,99 zł
- DROGERIA - RADICAL - Mgiełka! 8,00 zł
- BIEDRONKA - NIVEA - Masło do ust! 6,99 zł


- SINSAY - Sweter! 19,99 zł


- ALLEGRO - Narzutka! 35,00 zł


- ORSAY - Bolerko! 20,00 zł


- SH - Narzutka! 10,00 zł

To wszystko :)
Do następnego :*




28 komentarzy:

  1. Aaa też dostałam tę paczkę od Kolastyny :) Ale po 1 egzemplarzu kosmetyków :) Fajne zakupy - mgiełkę z Radicala miałam i była fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masełko jest mega :) narzutka jest świetna od dawna Ci się marzyła :)
    gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam maski z glinkami :) fajne ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :) Tyle skarbów dostałaś, ja lubię Kolastynę ;]
    Co do maseczek to będą szły w ruch przy weekendowym SPA - bo mam ambitny plan zrobić sobie któregoś dnia dzień lenistwa i urody ♥ a Tobie życzę udanego wyjazdu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie takie maseczki na twarz :)
    świetne zakupy :)
    udanego wyjazdu do Krakowa :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa recenzja i fajne rzeczy

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie kosetyki Floslek.
    gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wygranej ;)
    fajne zakupki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty Twoja mama z profilu jesteście do siebie bardzo podobne. narzuta z allegro jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję ;)
    jaki piękny jest ten sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygranej :),maseczka ciekawie wygląda, czy ten Radical się sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej maseczki i na razie nie poznam :)...za to wygrana bajeczna :D gratki wielkie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta maseczka z glinką mnie zaciekawiła :) Śliczna ta narzutka z allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale Cię postarzyły te maseczki ;)
    fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja póki co nie stosuję nic przeciwzmarszczkowego ;)
    Fajne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakupy. Masełko jest mega. Fajne ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  17. mi by się przydała taka maseczka z glinką , fajne zakupy i jakie ceny

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej i życzę miłych testów ;) Fajne ciuszki sobie kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Maseczki z glinką bardzo lubię, więc pewnie wpadnie mi kiedyś w ręce i na twarz :)
    Gratuluję wygranych, świetny zestaw, a i zakupy niezłe poczyniłaś, masełko karmelowe mam i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się bardzo narzutka z Allegro. :-)

    OdpowiedzUsuń