środa, 15 stycznia 2014

RECENZJA - EQUILIBRA - STRENGTHENING ANTI HAIR - LOSS - SZAMPON!

Witam...
W Starachowicach pogoda pozostawia wiele do życzenia...
Jest zimno i od czasu do czasu deszczowo - czuję się wyjątkowo kiepsko...
Siedzę i patrzę bez celu w ścianę - mam nadzieję,że ta pogoda i chwilowa bezczynność nie doprowadzą mnie do depresji...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy EQUILIBRA : http://www.equilibra.pl/ - ZAPRASZAM!


EQUILIBRA - STRENGTHENING ANTI HAIR - LOSS - SZAMPON! 250 ml / ok.20,00 zł


* Wzmacniający szampon przeciw wypadaniu włosów!

Szampon przeciw wypadaniu włosów EQUILIBRA zawiera specjalny kompleks roślinny PHYTOSINERGIA "aloes + olejek arganowy + keratyna z protein pszenicznych",który odżywia,nawilża i odbudowuje trzon włosa.Stworzony do mycia delikatnych,wypadających i łamliwych włosów wymagających szczególnej pielęgnacji.Regeneruje i wzmacnia strukturę włosa.


Zawiera :
- PROTEINY SOJOWE : stymulują wzrost cebulki włosów.
- TAURYNA : wzmacnia cebulkę włosa.
- ZIELONA HERBATA I CZERWONE WINO : pobudzają mikrokrążenie skóry głowy.
- PHYTOSINERGIA : kompleks roślinny o działaniu regenerującym.

- Nie zawiera sztucznych barwników!
- Nie zawiera alergenów!
- Nie zawiera parabenów!
- Lekko perfumowany!
- Nie zawiera SLS i SLES!

Rezultat :
Widoczna poprawa struktury włosa.
Włosy lśniące i łatwiejsze w rozczesywaniu.

RECENZJA :
Drogie Panie.
To już drugi szampon z firmy Equilibra z,którym mam styczność.
O pierwszym możecie przeczytać tutaj : KLIK !!!
Szampon ten charakteryzuje się delikatnym,przyjemnym zapachem,który utrzymuje się na włosach dłuższy czas po ich umyciu.Już niewielka ilość wystarczy by w połączeniu z wodą stworzyć na włosach gęstą pianę,która dogłębnie je oczyści.W moim wypadku,gdzie borykam się z problemem nadmiernego wypadania włosów - poprawa jest widoczna - przy regularnym użytkowaniu - włosy nie wypadają już tak nadmiernie,są mocniejsze i lśniące :) Serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 6/6.

Kilka godzin temu otrzymałam swój UPOMINEK z :
"NOWOROCZNEJ WYMIANY U...SZKATUŁKI..." !


UPOMINEK dla mnie przygotowała Joanna z bloga : http://fashion4ever.pl/ - ZAPRASZAM!


POZDRAWIAM :)

18 komentarzy:

  1. wszyscy chwalę te produkty Equilibra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W zapasach czeka na mnie standardowa wersja tego szamponu z dużym stężeniem aloesu. Mam nadzieję, że moja opinia na jego temat będzie równie pozytywna.

    OdpowiedzUsuń
  3. widze, ze wymianka sie udala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wypróbowałam bym ten szampon i możliwe,że się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ukochane raffaello :D na szampon nie natrafiłam póki co.

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie jest własnie recenzja, wersji dla włosów farbowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, to z angry birds, to są kremy ;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większy,to żel pod prysznic a mniejszy,to krem do rak :)

      Usuń
  8. dostałaś słodką paczkę, pochwal się bardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że paczuszka Ci się podoba :)
    A ten szampon chyba byłby dobry i dla mnie. Pozdrawiam serdecznie!
    Asia / fashion4ever.pl / btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio sporo recenzji tego szamponu, i to pozytywnych, coś w nim musi być super, skoro jest tak chwalony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O produktach Equilibra czytałam same pozytywne recenzje, widzę że tobie również przypadły do gustu, muszę wypróbować ich olejek i szampony :)
    Paczusia świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No kurcze nie wierzę, że jakikolwiek szampon powstrzyma wypadanie włosów :( pozbyłam się złudzeń już dawno. Jedynie jeszcze wierzę w suplementację czyli działanie od środka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tak go wysoko oceniasz, to muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń