sobota, 4 stycznia 2014

RECENZJA - BOMB COSMETICS - DESER KAKAOWY NA 4 KĄPIELE - TRUSKAWKOWE NAWILŻENIE!

Witam...
SOBOTA - od rana nieustannie słucham muzyki - szukam odpowiedniej terapii na duchowe "przesilenie".
Do muzyki dołączyło wypiekanie muffinek,którym mogłam odrobinę pośpiewać i...
Chyba im się podobało,bo nie wyszły najgorsze :p
A jak Wy spędzacie SOBOTNIE popołudnie? :)

Pozostając w temacie MUFFINEK,na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od Ani : http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!
Pssst...Polubiliśmy się od pierwszego WEJRZENIA,nie mówiąc już o zapachu i działaniu :p

BOMB COSMETICS - DESER KAWOWY NA 4 KĄPIELE - TRUSKAWKOWE NAWILŻENIE!
18,00 zł


Jeśli taka dawka naturalnych masełek nie wygładzi Twojej skóry,nie pomoże już nic!
W tym deserku znajdziesz aż cztery porcje masełek,na nawet cztery cudowne,kremowe kąpiele,które sprawią,że Twoja skóra będzie nawilżona jak nigdy przedtem.


Deser zawiera także dobroczynne,naturalne olejki z RUMIANKU oraz GERANIUM.


Zapach deseru jest niezwykle kuszący,bo jednocześnie truskawkowy i malinowy - apetycznie wykończony aromatem śmietanki i wanilii!


 JAK UŻYWAĆ?
Deseru kakaowego użyjesz nawet do czterech razy - wystarczy,że wrzucisz go do wanny i pozwolisz,by część rozpuściła się,a pozostały kawałek pozostawisz na kolejną kąpiel.
Deser będzie bardzo powoli i delikatnie musował,uwalniając odżywcze masełko kakaowe i zmiękczając wodę.Wmasuj kremową piankę z deseru w skórę podczas kąpieli,by ją jeszcze lepiej nawilżyć.
Pamiętaj,by użyć tylko fragmentu kosmetyku a resztę zostawić na później.
Po kąpieli dokładnie zmyj wszelkie pozostałości z wanny,by uniknąć jej zaplamienia.

RECENZJA :
Z produktami BOMB COSMETICS mam styczność pierwszy raz :)
I przyznam Wam szczerze,że jest,to MIŁOŚĆ od pierwszego wejrzenia!
MUFFINKA,którą otrzymałam od Ani pachnie tak apetycznie,że chciało by się ją zjeść! :)
Doskonałe połączenie ZAPACHÓW sprawia,że całość jest prawdziwie bajeczna.
Swoją MUFFINKĘ dzielę na porcje za pomocą nożyka.
Tuż po zetknięciu z wodą kosmetyk powoli się rozpuszcza,dając delikatną,pachnącą piankę.
Kąpiel jest nie tylko przyjemnością dla zmysłów,ale przede wszystkim dla Ciała,które staje sięodprężone, pachnące i nawilżone :) Jak dla mnie BOMBA!
Moja ocena,to 6/6.

A po pachnącej kąpieli,pora na...


Wprost uwielbiam muffiny czekoladowe :)

SMACZNEGO wieczoru Wam życzę :*


35 komentarzy:

  1. Apetycznie wygląda :-) Lubię takie cuda do kąpieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ słodkości ^^ aż mi się kąpiel zamarzyła ;) Ja dzisiaj skanuje czarnobiałe stare zdjęcia rodzinne, bo dostałam na pożyczenie i jutro muszę oddać.. Niesamowity przedwojenny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepełniony słodyczą ten Twój dzisiejszy post :) uwielbiam zarówno babeczki do kąpieli jak i muffinki... sama nie wiem, które bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam muffiny!
    A deser kawowy wygląda cudownie, aż szkoda go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda genialnie, chciałabym chciała ! A te muffiny czekoladowe - takie rumiane, marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. również dziś robiłam ciemne muffinki z cukrem pudrem:)
    a babeczka do kąpieli wygląda prześlicznie aż smutno byłoby mi ją wykorzystać do kąpania, bo wolałabym na nią patrzeć hah :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo apetycznie ;) Aż żal ją rozpuszczać w kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie ładne muffinki i ta do kąpieli i ta do jedzenia ;D tez je kocham, aa <3 takie pyszniusie <3 a jakiegoprzepisu na muffinki uzywasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to apetycznie wygląda!:DDDD A potem jeszcze te muffiny. Yammi! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta babeczka wygląda bosko, szkoda jej używać ';)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bomby wyglądają ślicznie, jednak niestety ja nie mam wanny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda jak prawdziwa, taka do schrupania:) A twoimi muffinami narobiłaś mi smaku :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczo wyglądają te deserki :) świetny pomysł na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda pięknie :)
    ale Twoje muffinki jeszcze większego mi smaka narobiły :) apetyczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale u Ciebie dziś muffinkowo. :-)
    Babeczka kosmetyczna wygląda apetycznie w całości, potem już mniej w tej wannie. ;-) Muffinki czekoladowe - zawsze wyglądają kusząco. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ile muuufin,smakowicie było :) ja lubię cytrynowe chyba najbardziej albo z nadzieniem w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale Ci cudowne muffiny Ci wyszly;)
    ta babeczka jest taka sliczna ze az szkoda ja uzywa :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Po raz kolejny żałuję, że nie mam wanny ;c
    Wygląda przepysznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka urocza babeczka do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same pyszności, mufinkę od Bomb ubóstwiam :) a twoje ciach wyglądają mega apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. nabrałam ochoty na długą kąpiel !!:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. chce tą bombe!
    zapraszam na mandarynkowe ciacho :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna babeczka! szkoda byłoby mi jej zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kuuurde majac takie cos mysle ze polubilabym kapiele ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam podobny produkt w formie babki, ale wiesz szkoda mi jej rozpuścić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Apetycznie wygląda. Uwielbiam muffiny. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  27. to wyglada jak babeczka do jedzenia ;o

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem tej babeczki jednak dałam sobie spokój (jak na razie:P). Muffinki uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Też uwielbiam muffiny :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. pieczenie muffin uważam za niezły relaks

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam muffinki <3 a ten deserek z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I'd like to visit your blog extra typically but lately it seems to be taking ceaselessly to come back up. I go to from work, and our connection there is pretty good. Do you assume the problem could be in your end?
    disney online games
    jeux video

    OdpowiedzUsuń