wtorek, 7 stycznia 2014

RECENZJA - BIOELIXIRE - ARGAN OIL - SERUM!

Dobry Wieczór.
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
U mnie wszystko w porządku - w ostatnich dniach nic szczególnego się u mnie nie dzieje...
Także nie ma o czym opowiadać...Brak mi motywacji - wybaczcie :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy
AMBASADA PIĘKNA : http://ambasadapiekna.com/ - ZAPRASZAM!


BIOELIXIRE - ARGAN OIL - SERUM! 20 ml / ok.10,00 zł


ARGAN OIL - SERUM - olejek ARGANOWY - jest produktem regeneracyjnym,nawilżającym,chroniącym włosy przed czynnikami zewnętrznymi.
Nadaje połysk,likwiduje matowość.Działa przeciwstarzeniowo,powstrzymuje wolne rodniki,nawilża i napina skórę.Zapobiega rozdwajaniu się włosów i nadaje im miękkość.
Wzbogacony o olejek jojoba i słonecznikowy.


RECENZJA :
Już od dłuższego czasu stosuję : jedwab czy właśnie olejek arganowy,by móc poskromić swoje niesforne końcówki włosów,które oprócz tego,że się rozdwajają,to w dodatku są spuszone i bardzo suche...
Doprowadza mnie,to do szewskiej pasji...Z tym SERUM mam styczność pierwszy raz.
Co mi się w nim spodobało?Na pewno małe,praktyczne opakowanie oraz delikatny,przyjemny arganowy zapach.Do jednorazowej aplikacji na końcówki wystarczy niewielka ilość produktu,który dokładnie wmasowuję.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć poprawę!Włosy lśnią,są miękkie w dotyku i nie rozdwajają się tak intensywnie,jak przed rozpoczęciem użytkowania SERUM!
Moja ocena,to 5/6.

A Wy - jakich produktów używacie do pielęgnacji swoich włosów? 

DOBRANOC :*





23 komentarze:

  1. Gratuluje Współpracy :) olej arganowy jest super produktem, dla mnie jesli chodzi np o pielegnacje twarzy jest niezastapiony :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podoba się bardzo zapach i konsystencja tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. twój post mi przypomniał o 2 buteleczkach olejku arganowego, które leżą w mojej szufladzie :) właśnie zauważyłam, że minęła już ich data ważności...
    taka jestem systematyczna w używaniu kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go, ale kusi mnie.

    kosmetycznieee.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię go, jednak skład mnie nie porwał :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio zapominam o aplikacji jedwabiu czy kuracji 7efektów i końcówki wyglądają gorzej;/ ciekawi mnie ten olejek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupuję szampon Eveline z olejkiem arganowym - też jest super. Odkryłam go latem - sprawdził się po plażowaniu, a teraz co jakiś czas używam na zasadzie kuracji regenerującej.
    To serum też wydaje się być ciekawe, ale i tak najlepiej jest chyba używać czystego olejku.

    Pozdr. Asia / btth

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba kupie sobie ten olejek moje włosy po wakacyjnym słoneczku nie mają za dobrze

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie maleństwo a tyle dobrego potrafi zdziałać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na moje włosy działa tylko i wyłącznie olej kokosowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam wrażenie, że olejek nie działa na moje włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go, ale czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U Ciebie tyle nowości, a u mnie na blogu przestój. Cieszę się, że babeczka do kąpieli okazała się ok. :-) Natomiast widzę, że balsam do ust YR już nie. Mufinki wyszły pięknie i pachną przez monitor. :-) Zakupy super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna go stosuję, moje włosy go lubią.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post ! ;p
    Jeśli możesz to poklikaj u mnie w linki przy ostatnim poście. To dla mnie bardzo ważne ;**
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja stosuję terapię rewitalizującą z olejkiem arganowym (Marc Anthony). Świetny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam to serum, ale ciągle sobie leży nieotwarte ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Stosuję "Kuracje olejkiem arganowym" od Marion, u mnie się sprawdza (pisałam o tym kosmetyku u siebie na blogu), ale mam ogromną ochotę wypróbować to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja ci polecam maskę do włosów z ziaji taka oliwkowa zieloną dużą kosztuje coś koło 5 zł, a działa cuda, również na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne to serum, podoba mi się :) ja obecnie stosuję balsam rosyjski :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie muszę go kiedyś zakupić

    OdpowiedzUsuń