środa, 1 stycznia 2014

Ostatnie ZAKUPY 2013 + Wish List STYCZEŃ !

Witam.
Mamy 01.01.2014 - jak Wasze samopoczucie w Nowym Roku?
Po wczorajszym - niezbyt udanym SYLWESTRZE spędzonym w domu,dzisiaj obudziłam się wypoczęta i pełna nadziei,że Nowy Rok będzie o niebo lepszy od tego,który pożegnaliśmy wczoraj :)
Dzisiejszy post NOWOROCZNY będzie o ostatnich zakupach,jakie poczyniłam pod koniec GRUDNIA oraz o mojej STYCZNIOWEJ - Wish List :) ZAPRASZAM :*


Zaczynając od ZAKUPÓW,które może nie są pokaźne,ale najważniejsze,że cieszą - i,to jak!


- TESCO - DOVE - Zestaw kosmetyków! 14,99 zł
- CARREFOUR - Książki! 2 x 6,99 zł


- OUTLET - BERSHKA - Koszulka! 29,00 zł


- MOODO - Płaszcz! 129,99 zł

To by było na tyle :)


Mamy STYCZEŃ a wraz z nim przyszły nowe marzenia :)
Co w tym miesiącu chciałabym kupić / dostać?
Zobaczcie same :)

- Zestaw ładnej pościeli!


- Buzka / sweter / narzutka ze skórzanymi rękawami!


- KUBEK : Londyn / Paryż / Rzym!


- HUGO BOSS - NUIT!


To wszystko :) A Wy - jakie macie MARZENIA na ten miesiąc? :*

29 komentarzy:

  1. samopoczucie całkiem dobre ;) żele Dove są świetne! moi ulubieńcy :) a musze isę też pochwalić, że mam całą kolekcję tych kubków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się wyspałam. Bardziej od Nuit podobają mi się Jour :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy te kubki nie były kiedyś dostępne na stacjach BP?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem,kiedyś były dostępne na BP :)

      Usuń
  4. Faktycznie prezentowana przez ciebie pościel jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy New Year! :)
    Płaszczyk śliczny. A bardzo ładne pościele na przecenie są w moim ulubionym Home&You (mają też sklep internetowy).

    Pozdrawiam,
    Asia / fashion4ever.pl / btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj bylo minelo, czekamy na sylwestra za rok ;D
    Oj Twój na pewno bedzie lepszy ;*
    mój chlopak ma takie kubki, mase róznych xD
    co najmniej z 8 ich ma ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy i lista bardzo mi się podoba, bluzka ze skórzanymi rękawami też bardzo mi się podoba ;)
    Życzę Ci Kochana spełnienia marzeń i realizacji listy oraz postanowień, niech nowy rok będzie lepszy od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę takie kubeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenia? Pędzle hakuro! Już powoli je spełniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w carefurze znowu ksiazki tanie jak borszcz?:P trzeba sie wybrac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie TAK - dostaniesz tam prawdziwe bestsellery za grosze :)

      Usuń
  12. Lubię kupować książki w carefourze :) Często są tam książki moich ulubionych autorów i to jeszcze za parę złotych. Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny płaszczyk kupiłaś i w dobrej cenie
    podoba mi się bluzka

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubki są super :) Ja muszę kupić kilka kosmetyków i mp3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koniecznie muszę wybrać się po książki w takim razie, czytam jak szalona, kończę jedną, zaczynam drugą książkę...:) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :) na pewno będzie lepszy od 2013 :)"*

    OdpowiedzUsuń
  16. Na ten miesiąc to mam marzenie detoxu organizmu po tych świętach, bo pekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. W Carrefourze takie książki ;O!?

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby Twoje marzenia się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A czemu sylwester nie zbyt udany ? :(

    Bardzo tanio kopiłaś książki sama bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na własne życzenie wpakowaliśmy się razem z moim facetem w "białą salę" :p

      Usuń
  20. cudny płaszcz ;) też bym chciała taką bluzkę ze skórkowymi wstawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne ciuszki:* obserwuje i zapraszam do siebie :) http://patrycja-kowalczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń