piątek, 24 stycznia 2014

Nowa WSPÓŁPRACA :)

Dzień Dobry...
Przemarzłam - boli mnie głowa i mam dreszcze...
Mam nadzieję,że przeziębienie mnie ominie...
Już mam wystarczająco dużo problemów by doszła do tego wszystkiego jeszcze choroba.
Jutro SZKOŁA a w NIEDZIELĘ wracam na kilka dni do Krakowa...
Mam nadzieję,że przez czas mojej nieobecności w Starachowicach uda mi się zachować z Wami stały kontakt :)

Dzięki uprzejmości Pani Marty otrzymałam VOUCHER o wartości 50 zł,który mogłam wykorzystać w sklepie internetowym SUPERKOSZYK.PL : http://www.superkoszyk.pl/ - ZAPRASZAM!



Jak w moich oczach prezentuje się sklep internetowy SUPERKOSZYK.PL ? :)
REWELACYJNIE !


SUPERKOSZYK.PL - charakteryzuje się bogatym asortymentem,ale przede wszystkim profesjonalną obsługą swoich klientów!
Zamówienie jest dostarczone w ciągu 24H - jestem pod wrażeniem! :)
Produkty były dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniem - dzięki czemu wszystko doszło do mnie całe i zdrowe - SKLEP - zaskakuje również miłymi UPOMINKAMI - w moim wypadku były,to dwie saszetki płynu do płukania tkanin,które na pewno przydadzą się w domu :)
Po głębszym namyśle - zdecydowałam się na zakup produktów pierwszej potrzeby,których akurat zaczynało brakować w moim domu.



Serdecznie POLECAM!

Z małym opóźnieniem chcę Wam również przedstawić podsumowanie :


Oto UPOMINKI,które każda z biorących udział w ZABAWIE Dziewczyn przesłała sobie nawzajem :)

- Justyna : http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/ dla Joanna : http://fashion4ever.pl/ !


- Joanna : http://fashion4ever.pl/ dla Justyna : http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/ !


- Anna : http://www.mellody-w-kolorze.com/ dla Mariola : http://zmalowanalala.blogspot.com/ !


- Mariola : http://zmalowanalala.blogspot.com/ dla Anna : http://www.mellody-w-kolorze.com/ !


Drogie Panie - serdecznie Wam DZIĘKUJĘ za wzięcie udziału w organizowanej przeze mnie ZABAWIE - mam nadzieję,że jesteście zadowolone ze swoich UPOMINKÓW :*



24 komentarze:

  1. Słoneczko, mam nadzieję, że wszystko się ułoży :* No i oczywiście, że choroba nie rozłoży Cię, bo musisz teraz być silna ♥
    Gratuluję nowej współpracy, muszę powiedzieć, że mam niesamowity sentyment do mydła w kostce Arko - kojarzy mi się z dzieciństwem :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy
    słyszałam że to bardzo fajny sklep jest
    fajna paczka z wymianki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się ciepło, i nie daj chorobie kochana :*
    Gratuluję współpracy, fajna rzecz, kiedy samemu możesz wybrać co i jak :)
    Super, że wymianka się udała, małą liczbę oczestników napewno zrekompensowały świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten super koszyk to super opcja, widziałam już na innych blogach i spodobała mi się taka alternatywa tradycyjnych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna opcja ten super koszyk!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygrzewaj się i zaprzyjaźnij się z termoforem. U Was jak słyszałam większe mrozy aniżeli u nas. Kuruj się. Nowa współpraca jest super, zazdroszczę. :-) A wymianka się udała, chętnie w przyszłości wezmę ponowny udział w zabawie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego (zdrowego) wypadu do Krakowa i do niedługiego zobaczenia!:)
    Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny sklep :)
    i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo szybko dostarczyli to zamówienie z superkoszyk :) Ja również otrzymałam od nich voucher, ale jeszcze go nie zrealizowałam, muszę się za to zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie daj się chorobie Justynko. Wygrzej się, wypij gorącą herbatkę z cytrynką i miodem, weź jakieś witaminki i idź wcześniej spać ... Nie przeglądałam jeszcze oferty tego sklepu, wieczorkiem zajrzę. Bobini moje dzieci uwielbiają. Mnóstwo pachnącej pianki podczas kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zima niestety sprzyja chorobom :/
    fajne rzeczy wybrałaś z superkoszyk.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo zdrówka Ci życzę :) Gratuluję również współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę moje ulubione maseczki z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyszła cała akcja :) nie choruj mi jeszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  15. zdrówka życzę! :)
    i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję współpracy i życzę miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje współpracy paczuszka świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego sklepu, tzn. słyszałam coś, ale sama nie robiłam zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  19. dosyć ciekawa współpraca , można poznać nowy sklep internetowy a ja uwielbiam zakupy bez wychodzenia z domu

    OdpowiedzUsuń
  20. angry birds z lumeny uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy ten sklep :) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratki nowych testów, czekam na recki ;)

    OdpowiedzUsuń