niedziela, 29 grudnia 2013

ZAPACHOWE triki imprezowe :)

Dzień Dobry :)
NIEDZIELNE przedpołudnie...
Czuję się zmęczona,pomimo iż spałam dzisiaj na prawdę długo.
Może,to pogoda tak na mnie działa,a może to zupełnie coś innego...
Sama nie wiem.Wiem tylko tyle,że jestem już na prawdę zmęczona rokiem 2013 i z niecierpliwością czekam na Nowy 2014 Rok - nie wiem czy będzie on lepszy od obecnego,ale wiara czyni cuda a ja wierzę,że tak właśnie będzie :):*

Już za 2 dni SYLWESTER - podejrzewam,że większość z Was wybiera się na szampańską zabawę - ja zostaję w DOM'u - razem ze swoim "M". Nie mam siły a tym bardziej ochoty na tańce,hulanki oraz swawole.Nie zmienia,to jednak faktu,że tak,jak i Wy chcę być nie tylko w SYLWESTRA,ale i na co dzień : najjaśniejszą i najgorętszą gwiazdą :):*

Przedstawione przeze mnie "ZAPACHOWE triki imprezowe" na pewno Nam w tym pomogą :)


1. USTAL SWÓJ GRAFIK!

- Wychodzisz z domu na wiele godzin i dlatego wymagasz od zapachu większej lojalności?!
"Nuty cytrusowe i kwiatowe zwykle trzymają się przez kilka godzin,podczas gdy ambra,wanilia i akordy drzewne działają dwa razy dłużej",zdradza Ruth Sutcliffe - ekspertka od zapachów.

2. STOSUJ ZASADĘ GODZINY!

- "Spryskaj się perfumami na godzinę przed wyjściem",radzi Ruth Sutcliffe.
Tyle potrzeba najbardziej wyrafinowanym nutom,by się ujawnić.

3. POZNAJ SWOJE GORĄCE PUNKTY!

- "Nałóż zapach tam,gdzie wyczuwasz puls.To zapewni jego intensywność i trwałość",radzi Ruth Suticliffe.
Wystarczą dwa "max.trzy" takie miejsca,by stworzyć nieduszącą ścieżkę zapachu.

4. W(Y)CZESZ GO!

- Spryskaj perfumami szczotkę do włosów,po czym je przeczesz.Włosie absorbuje molekuły zapachów tak samo,jak inne materiały.Niech,to będzie punkt pierwszy na Twojej zapachowej mapie pulsu z punktu 3.

5. DZIAŁAJ NA ZMYSŁY!

- Co kilka miesięcy sięgaj po nowy flakon!
Twój facet może przywyknąć do Twoich ulubionych perfum,dlatego warto odświeżyć atmosferę i jego reakcję na bodźce.

6. SPOTĘGUJ SIŁĘ RAŻENIA!

- Używanie żelu pod prysznic,szamponu i balsamu  do ciała z tej samej linii zapachowej,zapewni Ci aromat od stóp do czubka głowy. Plus skoncentrowana warstwa wzmocni trwałość regularnych perfum.


* Źródło : COSMOPOLITAN "STYCZEŃ 2014" !

A Wy Drogie Panie - korzystałyście kiedyś z powyższych rad? :)

Z racji tego,że nie było dużego zainteresowania organizowaną przeze mnie :




W ZABAWIE wezmą UDZIAŁ :



Do końca STYCZNIA 2014 będziecie mogły przeczytać na moim blogu RELACJĘ z przebiegu ZABAWY :)

Tymczasem życzę Wam UDANEJ niedzieli :*









20 komentarzy:

  1. Ja jestem ciekawa, czy sposób Natalii Siwiec, zyli spryskiwanie pachwiny, działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie czuje zapachu moich perfum, chyba jestem do nich za bardzo przyzwyczajona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sposób z włosami mi się spodobał :) Gorzej mają kręconowłose, bo raczej nie będą rozczesywać loków :)
    Bardzo przydatne porady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne porady! Ja mam tyle flakoników ze zmieniam praktycznie codziennie i tym sposobem zawsze czuje perfumy na sobie i bardzo to lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja myślę aktualnie jak pomalować pazurki na Sylwka :P

    OdpowiedzUsuń
  6. no i przyda się nie tylko na sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe pomysly :) ten ze szczotka do wlosow swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne triki:) sposób ze szczotka do włosów wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny blog widzac ze sie starasz obserwacja za obserwacje jak tak napisz na moim blogu ze obserwujesz ja cie juz obserwuje . + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. super rady, szczególnie ten pomysł ze szczotką mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zmieniam zapachy nade często, u mnie rutyny i monotonii raczej się nie uświadczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też spędzam sylwestra w domu z polsatem bądź dwójką dobrym jedzonkiem i kieliszkiem szampana ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. My preferujemy domówki jeśli chodzi o Sylwestrowe zabawy :) To prawie jak zostanie w domu ale z większą ilością osób ;D
    Od zawsze stosuję te zasady, może z wyjątkiem spryskania się wcześniej. Niestety ten punkt spełniam na tzw. 'ostatnią chwilę' :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja włosy często lekko spryskuje,ale szczotki nigdy :0

    OdpowiedzUsuń
  15. This is some good stuff. It took me a while to locate this blog but it was worth the time. I noticed this article was buried in yahoo and not the number one spot. This internet site has a ton of decent stuff and it does not deserve to be burried in the searches like that. By the way I am going to save this web site to my favorites.
    jeux concours

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tam mam swoj perfumik i jestem z niego zadowolona

    zapraszam do mnie napisałam artykoł na temat kradzieżt zdj
    iamemilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I love it when I hit the jackpot and get this great information
    Sracing Game

    OdpowiedzUsuń