czwartek, 19 grudnia 2013

Zakupy w SH + NIESPODZIANKA :)

Dobry Wieczór :)
CZWARTEK - czy zdajecie sobie sprawę,że za 5 dni WIGILIA?
Jak ten czas szybko leci - w SOBOTĘ wracam do Starachowic i razem z Mamą - rozpoczniemy przedświąteczne przygotowania :) A Wy na jakim etapie jesteście?


W PONIEDZIAŁEK po drodze do pracy wstąpiłam do jednego z Rzeszowskich SH.
Dobrze się złożyło,że trafiłam na promocję -50% od ceny na metce i takim oto sposobem kupiłam :

* Z góry Was przepraszam za słabą jakość zdjęć!


- ATMOSPHERE - Koszulka! 3,00 zł


- NN - Narzutka! 3,50 zł


- ATMOSPHERE - Buty! 12,50 zł

Szkoda,że w Starachowicach nie ma takich wypasionych SH :p

Dzisiejszy dzień przyniósł mi wiele radości - to wszystko dzięki mojej Kochanej Koleżance Paulinie :
http://slonadusza.blogspot.com/ - która podarowała mi niespodziewany UPOMINEK,który wykonała własnoręcznie - DZIĘKUJĘ :*:*:* Nawet nie wiesz ile radości mi sprawiłaś !!!

Śliczny kuferek oraz ANIOŁ "mam nadzieję,że na SZCZĘŚCIE" :*












Uwielbiam PREZENTY - dostawać a jeszcze bardziej dawać :)

Życzę Wam spokojnej nocy i udanego WEEKENDU :*:*:*

30 komentarzy:

  1. No widzę, że zakupy udane. Ja już dawno nie byłam w żadnym SH, pasowałoby się wybrać:) A kuferek śliczny, będzie jak znalazł na jakieś drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudowności :) uroczy prezent dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Chce takie buciki :D szczęściara z Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Za takie ceny super zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super upominek :)
    ja rozpoczynam w sobotę dekorowanie mieszkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś właśnie skończyłam sprzątać dom :) śliczny jest ten aniołek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja upiekłam przedwczoraj piernika i pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy widzę, że się udały. Piękne pudełko i aniołek.

    OdpowiedzUsuń
  9. sama wybieram sie juz tyle do sh, mysle ze po swietach w koncu dotre ;D a te buciki sama chetnie bym przygarnela ;D Moja ciocia robi podobne aniołki, sama mam kilka takich ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty faktycznie super, ale ja raczej nie kupuje tam bucików, boję się.

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. prezent jest przepiękny-dziewczyna ma talent:)
    zakupy w SH-wow:))

    OdpowiedzUsuń
  12. zdolniacha :) prezent jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  13. mam taki kuferek! :)
    świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dlatego, że Ja je robiłam hahaha Dzidzia wychodzi dobrze tyko na zdjęciach, kóre cyka Jej Mamusia, innym nie chce pozować ;D dzięx za koment.

    OdpowiedzUsuń
  15. tylko buty mi przypadly do gustu

    obserwuje i licze na samo http://emi-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super rzeczy i super blog! :) obserwuję i liczę na to samo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeeeju, jak ja Ci butów zazdroszczę. I taka cena? Awwww... ja też chcę trafiać na takie promocje :D
    Ja do siebie wracam dzisiaj. Tylko się cieszyć, choć czeka mnie mnóstwo pracy - pierogowo - piernikowy weekend ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeeeny, ale fajne takie prezenty są!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. włanoręczne prezenty cieszą najbardziej :) a buty to genialna zdobycz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No poszalałąs, fakt, buciki extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny prezent dostałaś :) zakupy też widzę udane :)

    OdpowiedzUsuń