niedziela, 1 grudnia 2013

WISH LIST GRUDZIEŃ! :)

Dzień Dobry  :)
Mamy 1 GRUDZIEŃ 2013 - w Starachowicach ani grama śniegu,ale pogoda nadrabia chłodem,który aż szczypie w nos oraz dłonie...
Wczorajsze ANDRZEJKI spędziłam razem ze swoim "M" na ZABAWIE :)
Spędziłam na prawdę MIŁY wieczór - oby więcej takich :)
A Wy? Jak spędziłyście ANDRZEJKI? :)


Dzisiejszy post będzie poświęcony mojej WISH LIST - w tym miesiącu zdecydowanie pragnę KSIĄŻEK!
MIKOŁAJU - weź,to proszę pod uwagę :):*


1. INDIGO BLOOME - PRZEZNACZONA BY CZUĆ!


2. ISABELLE LAFLECHE - KOCHAM PARYŻ!


3. LAUREN WEISBERGER - ZEMSTA UBIERA SIĘ U PRADY!


4. SYLVIA DAY - ROZKOSZE NOCY!


5. SYLVIA DAY - TRYLOGIA!

Chcę je wszystkie :)


32 komentarze:

  1. haha Twoja wish lista jest moją :D Chociaż, ja bym jeszcze trochę dołożyła :) A u mnie dziś piękna pogoda, 6 stopni, ciepło, a w górach cudnie zielono - żółto, świetna widoczność, cały grudzień by taki mógł być :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w Tarnobrzegu też śniegu nie widać, a zimno i to okropnie... Świetna lista! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. JAKBYM JA ZROBIŁA SWOJĄ Wish List to bym zwariowała z ilości więc wolę nie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm...kusisz tymi książkami...może sama je przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę by Twój Mikołaj zawitał do empiku :) i wszystko dostarczył pod wskazany adres :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja spędziłam wczorajszy dzień w domu,ale nie narzekam ;)

    Mam nadzieje,że twoja lista się spełni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie tez znalazly sie 2 pozycje ksiazkowe :P a mowia, ze narod nie czyta :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna lista, ja moją mam na lubimyczytac.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  9. moją listę czytelniczą spełniam jak na razie w bibliotece , książek nie mam gdzie trzymać

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę się nazbierało tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w swojej liście do Mikołaja też mam książki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię czytać książki i lubię ludzi, którzy je czytają :>

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe pozycje ;)
    u mnie też śniegu nie ma, za to wieje okropnie :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Paryż oo zaraz poszukam info o tej ksiażce bo nie znam;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Twojej listy zaliczyłam na razie tylko "Zemstę..", ale na "Pokocham Paryż" też mam ochotę! "Zemsta" mnie ostatecznie trochę rozczarowała - chcę napisać recenzję w wolnej chwili, ale ostatnio mi tych chwil niestety brakuje ;)

    Pozdrawiam
    Asia z fashion4ever.pl / btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie przeczytałabym "Kocham Paryż"

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak! Książek nigdy za wiele! Szczególnie w jesienno-zimowe wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedno marzenie udało mi się spełnić :) Miłego czytania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :*
      Takiej NIESPODZIANKI w poniedziałek się nie spodziewałam :)

      Usuń
  19. Świetne książki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie zaczynam Dotyk Crossa i jest piekielnaa :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie kusi Zemsta Ubiera się u Prady - zaczęłam czytać tę propozycję i zapowiada się ciekawie :D Oby Mikołaj Cie odwiedził :D

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie było mnóstwo śniegu, już zdążył się roztopić, mróz teraz mrozi , a śniegu brak ;)
    Fajna ta Twoja lista, chętnie pożyczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe książki ;-)

    Pozdrawiam ♥
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  24. Im wondering now if we can talk about your sites statistics search volume, etc, Im trying to sites I can buy adspace through let me know if we can talk about pricing and whatnot. Cheers mate youre doing a great job though.
    jeux de moto 3d

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje mi się, że polubiłas Greya, bo podobne książki masz w tej liście :) Życzę Ci, aby Mikołaj wszystkie Ci podarował

    OdpowiedzUsuń