piątek, 13 grudnia 2013

RECENZJA - YVES ROCHER - COLLECTION CACAO - CACAO&FRAMBOISE - ŻEL POD PRYSZNIC!

Witam :)
W Starachowicach piękny PIĄTEK TRZYNASTEGO :)
Pomimo zerowej temperatury,powietrze jest takie rześkie,otulające,że nie chce się wracać do domu.
Słońce ogrzewa promieniami wszystko dookoła - jest CUDNIE :):*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który nie tak dawno otrzymałam w prezencie od mojej Ani : http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM :)

YVES ROCHER - COLLECTION CACAO - CACAO&FRAMBOISE - ŻEL POD PRYSZNIC!
300 ml / 11,90 zł


Pozwól się zaskoczyć apetycznym zapachem czekolady i maliny w żelu pod prysznic.
Jego formuła wzbogacona o wodę z ziaren kakao oraz wyciąg z malin doskonale myje skórę,zapewniając chwile relaksu.Bez parabenów!


RECENZJA :
Zakochałam się!!! :) Ten żel już od pierwszego użycia,stanie się prawdziwą MIŁOŚCIĄ dla wszystkich fanek produktów do kąpieli :) Jego zapach do złudzenia przypomina DELICJE MALINOWE :) Tuż po wlaniu żelu na gąbkę czy do wody - zapach unosi się w całej łazience a po kąpieli zostaje na skórze :)
Konsystencja średniej gęstości sprawia,że już niewielka ilość żelu wystarcza do uzyskania gęstej piany.
Dobrze myje oraz nawilża nie podrażniając i nie uczulając Naszej skóry.
Daj uczucie generalnego odświeżenia przez większą część dnia :) Jest,to produkt godzien uwagi!
Moja ocena,to 6/6.

A Wy - jakie zapachy żeli pod prysznic preferujecie na ZIMOWE kąpiele? :):*

23 komentarze:

  1. ależ musi pachnieć- też chcę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. również nie mogłam mu się oprzeć, ale póki co czeka na swoją kolej, jednak zapach jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo szybko się pojawiło choinka u Ciebie w tym roku:) U mnie jeszcze nie ubrana, ale inne dekoracje powoli zaczynają gościć w mym domku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas ponad 5 stopni :D
    zapach musi być obłędny *.*

    zapraszam na dwudaniowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. delicje malinowe, mmmm-ja go chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyglądałam sie ostatnio temu żelowi i własnie rozważam jego zakupienie ;D Piekny zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim ulubieńcem z tej serii jest czekolada z pomarańczą, pachnie nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny żel, jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. połaczenie zapachów jest rozkoszą dla zmysłów !

    OdpowiedzUsuń
  10. Malinowe delicje? Oj coś czuję że i ja byłabym z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę , chće , chcę , zapach już mnie uwiódł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. delicje malonowe ! no coś czuję że mi też by się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, delicje!! Uwielbiam <3 Narobiłaś chęci :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham kawowy kremowy zel pod prysznic z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawi mnie zapach- muszę obwąchać w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekolada i malina? mmm... brzmi pysznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie kuś mnie mam za dużo żeli :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Te maliny zdecydowanie przyciągają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się skusiłam na ich krem do rąk o zapachu czekolady i pomarańczy ;D Pachnie rewelacyjnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam zapachy od YR. Chyba się skuszę... :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam YR, tego żelu nie miałam,ale go chcę :)

    OdpowiedzUsuń