poniedziałek, 30 grudnia 2013

RECENZJA - YVES ROCHER - BAUME LEVRES - ODŻYWCZY BALSAM DO UST!

Hello :)
Mamy 364 dzień roku - będzie,to mój ostatni post w tym roku!
Jakieś podsumowanie? Raczej nie - zrobię je sobie w samotności i również w samotności będę się cieszyła ze swoich sukcesów oraz smuciła z powodu porażek...
Tymczasem...

Szczęśliwego Nowego Roku Drogie Panie :*


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu otrzymałam od
Ani : http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!

YVES ROCHER - BAUME LEVRES - ODŻYWCZY BALSAM DO UST! 4 g / 11,90 zł


- CZEKOLADA & MALINA

Delikatnie perfumowany balsam do ust to obowiązkowy kosmetyk do torebki na jesienno - zimową pogodę.
Usta są zabezpieczone przed chłodem,nawilżone a Ty czujesz smak czekolady i malin przez długi czas.
Kremowa konsystencja balsamu gwarantuje absolutny komfort stosowania.
Edycja limitowana!

 Na dłoni,macie narysowane serduszko - chciałam uchwycić kolor balsamu,ale nie do końca mi się to udało...















RECENZJA :
Tak,jak lubię kosmetyki z Yves Rocher - tak ten ODŻYWCZY BALSAM DO UST,zupełnie się u mnie nie sprawdził...Owszem - charakteryzuje się przyjemnym,malinowym zapachem i nadaje ustom delikatny,różowy kolor,ale...Wcale ich nie nawilża a tym bardziej nie odżywia.
Są one suche,spierzchnięte i nie wyglądają tak,jak powinny...Przy dłuższym użytkowaniu kondycja moich ust znacznie się pogorszyła...Niestety nie polecam Wam tego produktu...
Moja ocena,to 2/6.

Udanego SYLWESTRA!!! :*

11 komentarzy:

  1. oo myślałam że recenzja będzie pozytywna a tu niespodzianka. Nie lubię takich bubli :/

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to go jeszcze nie widzialam w YR a patrzylam na ta serie bo chcialam kupic sobie takie mydlo ;D
    Mam nadzieje ze nie bedzie takim niewypalem ;/
    Tobie rowniez udanego Sylwka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio pierwszy raz byłam w YR w Rzeszowie :)) i oczywiście nie mogłam wyjść z pustymi rękami :DD Zakupiłam odżywkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A szkoda bo pachnie pewnie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku i oby tych chwil spędzonych w samotności nad rozmyślaniem nad porażkami było bardzo mało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyyki Yves Rocher ale mialam bodajze kakaowy balsam do ust i byla to klapa dla mnie wiec moze balsamy maja jednak srednie...Szczeslkwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  8. Couldnt be written any better. Reading this post reminds me of my old room mate! He always kept talking about this. I will forward this article to him. Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!
    basket ball online games

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że nie nawilża , a tak ciekawie się zapowiadał

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz serce na dłoni ;)

    Pozdrawiam,
    Asia / fashion4ever.pl / btth.pl

    OdpowiedzUsuń