poniedziałek, 16 grudnia 2013

RECENZJA - TOŁPA - DERMO BODY NOVA - ODNAWIAJĄCE MLECZKO REGENERUJĄCE!

Dobry Wieczór :)
Co u Was słychać Drogie Panie? :*
Ja jestem w Rzeszowie i pierwszy dzień w pracy mam już za sobą...
Co robię? Upajam się muzyką,by później móc upoić się "Wyznaniem Crossa" - czy tylko ja mam taką fazę na książki o podłożu erotycznym? Powoli zaczynam się o siebie martwić :p
I jak tu nie myśleć o Cross'ie,kiedy Ania : http://www.mellody-w-kolorze.com/ w ciągu dnia przesyła mi takie zdjęcia :p


Aniu - jesteś tak samo nie grzeczna,jak i ja :p

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Spotkaniu Podkarpackich Blogerek Kosmetycznych" od firmy TOŁPA : http://tolpa.pl/ -
ZAPRASZAM!


TOŁPA - DERMO BODY NOVA - ODNAWIAJĄCE MLECZKO REGENERUJĄCE!
250 ml / 44,99 zł


Odnawia i regeneruje skórę,złuszcza warstwę rogową naskórka o 20%.
Silnie nawilża i zmniejsza utratę wody z naskórka o 46% zaraz po zastosowaniu.
Eliminuje szorstkość i wygładza nierówności.Wzmacnia skórę,przywraca jej prawidłową jędrność i zwiększa elastyczność o 12%.Poprawia koloryt skóry,przywraca jej promienny wygląd i witalność.


0% : alergenów,sztucznych barwników,PEG-ów,silikonów,oleju parafinowego!

RECENZJA :
Drogie Panie,jak dla mnie jest to produkt na prawdę godzien Waszej UWAGI :)
W szczególności zwracam się do Pań,które posiadają suchą bądź bardzo suchą skórę.
Mleczko,to charakteryzuje się delikatnym,przyjemnym zapachem,który przez dłuższy czas utrzymuje się na Naszej skórze.Formuła jest lekka i sprawia,że wmasowany w skórę produkt dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania nie pozostawiając na niej tłustego filmu.
Najbardziej jednak będę chwaliła jego działanie,gdyż jest wprost rewelacyjne!
Mleczko dogłębnie nawilża Naszą skórę,pozbywając się szorstkości oraz nierówności.
Przy dłuższym stosowaniu zauważalne jest poprawienie jędrności oraz kolorytu Naszej skóry :)
Nie mogę się go nachwalić!Polecam!
Moja ocena,to 6/6.

Ta piosenka wprost mnie prześladuje...

KINGS OF LEON - SEX ON FIRE


Odpływa mi się... :p

25 komentarzy:

  1. :) crossa jeszcze nie czytałam,ale pamiętam jak się w Greyu zaczytałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Baardzo lubię produkty tołpa :)
    Ten sobie chyba też kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to mleczko i sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak patrzę na tego gościa, to aż mnie dreszcze przechodzą, Chyba mogłabym poflirtować z takim niebezpiecznym przystojniakiem. :-) Produkty Tołpa bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy i z chęcią bym coś przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  6. również uwielbiam to mleczko:) w ogóle jeszcze żaden produkt z tołpy mnie nie zawiódł, a przynajmniej żadnego sobie nie przypominam :) ja dotyk crossa zamówiłam na gwiazdkę u mikołaja, spoko nie jesteś sama :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham ten zespol :) i ta piosneke..

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Tołpy jeszcze nie miałam nic, a dobre recenzje kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawiałaś mnie i to bardzo:)
    piosenka fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty niegrzeczna Ty :) Takich Panów tu wklejasz, myślałam że to model Tołpy :)
    Mleczkiem czuje się skuszona, podoba mi się z opisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam nic z tołpy prócz próbek,ale byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje mi się, ze ja tak suchej skory to nie mam chociaz nie znam sie na tym ;D ale poki co mam swoje maselko, ktorego zapach uwielbiam <3
    Oj tam wszystko z Toba wporzadku! To czysta normalnosc ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Produkty do ciała z Tołpy podobno są genialne, ja jeszcze nie miałam okazji ich używać, ale na pewno to jeszcze nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie niestety produkty z tej firmy uczulają, mimo to działanie mają naprawdę fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam Crossa. Powinnam poznać?:P
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy tego pana ze zdjęcia można zamówić sobie pod choinkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było by bardzo miło móc go dostać w PREZENCIE :)

      Usuń
  17. Ja z Tołpy miałam niewiele kosmetyków, obecnie poznaję maseczki, które dostałam w pewnym rozdaniu z Malinowego Klubu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak tak polecasz to muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  19. takie mleczko by mi się przydało, a Kingsów uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń