środa, 4 grudnia 2013

RECENZJA - MOZAPHARM - L'AZEL ACTIVE PROFESSJONAL - ŻEL DO MYCIA TWARZY! + NOWOŚCI :)

Dobry Wieczór :):*
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
Wiem...w ostatnich dniach odrobinę Was zaniedbałam,ale jestem teraz z Rzeszowie a sprawy osobiste pochłonęły mnie bez reszty...Jutro wracam do Starachowic a w piątek...
Odbędzie się "MIKOŁAJKOWE spotkanie przy KAWIE",na które czekam z niecierpliwością :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od firmy L'AZEL ACTIVE PROFESJONAL : http://lazelactive.pl/ - ZAPRASZAM!



L'AZEL ACTIVE PROFESSJONAL - ŻEL DO MYCIA TWARZY! 200 ml / 65,00 zł


Delikatny żel do mycia twarzy L'AZEL ACTIVE PROFESSJONAL skutecznie usuwa nadmiar sebum i oczyszcza skórę przygotowując ją do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
Zawiera bardzo łagodne składniki myjące.
Pozwala utrzymać odpowiednie nawilżenie skóry i poprawia jej koloryt.
Zmniejsza błyszczenie skóry,zwęża pory oraz nasilenie wykwitów utrzymując równocześnie odpowiednie nawilżenie skóry.Żel został wzbogacony naturalnymi wyciągami roślinnymi.
OCZAR WIRGINIJSKI działa ściągająco,łagodząco i przeciwzapalnie.
ALOES nawilża i łagodzi podrażnienia.

Aby chronić skórę przez podrażnieniami firma nie zastosowała substancji zapachowych oraz barwników.
Żel nie zawiera również laurylosiarczanu sodowego.


RECENZJA :
Z firmą L'AZEL ACTIVE PROFESJONAL mam styczność po raz pierwszy.
Do przetestowania otrzymałam ŻEL DO MYCIA twarzy,który jak wynika z opisu powinien sobie poradzić z moimi problemami,czy mu się udało? Produkt ten jest bezzapachowy.Ma delikatną konsystencję,która dobrze rozprowadza się na twarzy a w połączeniu z wodą daje delikatną piankę,która dogłębnie oczyszcza Naszą twarz z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę stanu Naszej skóry.Wydzielanie sebum znacznie się zmniejszyło,tak samo jak powstawanie wykwitów.Skóra jest nawilżona i zdrowo wygląda :) Kosmetyk nie uczula i nie podrażnia.
Jedynym minusem jest cena,która mogłaby być odrobinę niższa. Produkt godzien uwagi!
Moja ocena,to 5/6.

A czy Wy znacie firmę L'AZEL PROFESJONAL oraz jej asortyment?

Wczorajszy wieczór spędziłam na...


GRUDNIOWY seans oraz towarzyszące mu ATRAKCJE były na prawdę FANTASTYCZNE :)
Na DOBRY WIECZÓR degustacja PIZZY,deserów oraz lemoniady z Pizza Hut,następnie KONKURSY "które chyba lubię najbardziej" :p Wzięłam udział w aż TRZECH i oto co przyniosłam ze sobą do domu...


Torbę na zakupy oraz pachnący woreczek do szafy otrzymała każda z uczestniczek KINA NA OBCASACH :)


1 NAGRODA z KONKURSU organizowanego przez Drogerię Wispol :)


2 NAGRODA z KONKURSU organizowanego przez Multikino :)


3 NAGRODA z KONKURSU organizowanego przez SEPHORA :)

A film "ANI SŁOWA WIĘCEJ" był po prostu fenomenalny - serdecznie POLECAM :)

Na koniec,chcę serdecznie PODZIĘKOWAĆ mojej koleżance Paulinie z bloga : 

To dzięki Niej spełniło się jedno z moich GRUDNIOWYCH życzeń :*


ZACZYTAM SIĘ na Święta :):*



28 komentarzy:

  1. Zaczytuj się i zdawaj relacje, bo sama jestem ciekawa tych książek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tego żelu. a co do książek oj mało czytam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel do mycia twarzy wydaje się naprawdę ciekawy. ;-) Przyniosłaś ze sobą do domu same cudeńka. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ani firmy ani produktu. Dawno byłam w Kinie na obcasach, będę musiała wyciągnąć przyjaciółkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej marce, zainteresowałaś mnie ;)
    Gratuluję serdecznie wygranych - wieczór jak widać był bardzo udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jaka cena nie wiem czy dałabym tyle za żel za szybko je zużywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no właśnie to spotkanie mikołajkowe ;) życzę milej zabawy ;)
    skoro taki ciekawy film to może się skuszę na Mikołajki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja byłam w cinema city na czymś w stylu "kino na obcasach" i średnio mi sie podobało :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nagród! Nie znam kompletnie tej firmy...

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dotyk Crossa <3 Jak dla mnie lepszy niż Grey ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę. Ja nie mam kompletnie na nic czasu. Jestem załamana, bo nawet nie mam kiedy ćwiczyć. Chodzimy z Alą na roraty, bo zbiera obrazki aby zaliczyć roraty do Komunii. Jak przychodzę to jest 19. Obowiązki domowe i ani się spojrzę, a jest już 23. Od jutra Mirek ma inwentaryzację w pracy, aż do niedzieli, więc wszystko na mojej głowie. Za chwilę znowu przytyję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo widzę na zdjęciu mój ulubiony lekkie krem z rokitnikiem! Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, że tylko pozazdrościć takich prezencików :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Siedzę na szafie - ubawiłam się jak zobaczyłam ten napis;))

    OdpowiedzUsuń
  15. same wspaniałości! :) krem dobry, tyle wygranych- nic tylko się cieszyć.
    Z tego co widzę, paczuszka wymiankowa jest już w doręczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam czytać książki o tej porze roku ;) Ja też czekam z niecierpliwością na jutrzejsze spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fju, fju - ale zdobycze!
    A ten żel mnie zaciekawił. Używam teraz żelu Effaclar (tańszy, chociaż też do tanich nie należy - ale kupuję go w zestawach promocyjnych z Effaclar Duo) i jestem ciekawa, czy ten Twój jest lepszy...

    Pozdrawiam,
    Asia / fashion4ever.pl / btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytaj, Czytaj .... kolejne książki już czekają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W Heliosie organizowane jest "Kino Kobiet", gdzie podobno jest też duużo konkursów. :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy ten żel do twarzy. Gratuluję nagród. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy ten żel, ale bez wielkiego wow za drogi:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ijeee nawet nie wiedziałam , że był taki maraton w kinie

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję nagród! I książek ^^

    OdpowiedzUsuń