środa, 18 grudnia 2013

RECENZJA - LACIBIOS FEMINA - PROTECTA - PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ!

Dobry Wieczór :*
Jak Wasze przedświąteczne samopoczucie?
Chinka ubrana a prezenty spakowane? :)
Mnie nadal nie dopadła świąteczna atmosfera a tym bardziej świąteczne przesilenie...
Może,to wina braku śniegu?Ale,to mi akurat odpowiada i,to bardzo :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"MIKOŁAJKOWYM spotkaniu przy KAWIE" od portalu zdrowieintymne.pl :
http://www.zdrowieintymne.pl/ - ZAPRASZAM!


LACIBIOS FEMINA - PROTECTA - PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ! 150 ml / ok.10,00 zł


LACIBIOS FEMINA - PROTECTA,to płyn do codziennej pielęgnacji okolic intymnych.
Skutecznie łagodzi podrażnienia błon śluzowych,daje uczucie komfortu i świeżości.
Eliminuje nieprzyjemne zapachy.Wzmacnia naturalny system ochronny błon śluzowych.
Łagodzi stany zapalne oraz przyśpiesza gojenie się mikrourazów.


RECENZJA :
Z tym płynem do higieny intymnej miałam i mam styczność pierwszy raz.
Od samego początku moją uwagę przykuło ładne a za razem ekonomiczne opakowanie.
Butelka jest smukła i lekka - co może być dużym atutem zabierając kosmetyk w podróż.
Płyn jest bezbarwny i praktycznie bezwonny.Już jedno naciśniecie pompki sprawia,że zadozowana zostaje wystarczająca ilość produktu.Żel w połączeniu z wodą dobrze się pieni,dzięki czemu daje maksymalne odświeżenie i uczucie komfortu.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć brak wszelkiego rodzaju podrażnień oraz upławów.Nie uczula i nie podrażnia.Jest,to produkt godzien uwagi :)
Moja ocena,to 6/6.

A czy Wy miałyście styczność z tym płynem do higieny intymnej?

ZAPRASZAM do zapisów  : KLIK !!!


15 komentarzy:

  1. Nie znam tego płynu, obecnie używam z Facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie znam, ostatnio używałam z Green Pharmacy i Białego Jelenia który jest zielony :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego produktu, ale dobrze było o nim poczytać, aktualnie uzywam z bingo spa i facelle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu, obecnie używam "Białego Jelenia" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeszcze spore zapasy,ale czytałam same dobre opinie o nim

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam go obecnie. U mnie sprawdza się na równi z Lactacyd.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam go jeszcze, ale chyba sie skusze jak bede w pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę ten płyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem jak by się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  10. i have begun to visit this cool site a couple of times now and i have to say that i find it quite good actually. keep the nice work up! =p
    jeux de barbie

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety większość płynów tego typu u mnie się nie sprawdziło , wole żele dla dzieci bo są łagodniejsze a wiele z nich także zawiera kwas mlekowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam go i także mi przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń