czwartek, 26 grudnia 2013

RECENZJA - JERONIMO MARTINS POLSKA - LA RISSA - PODGRZEWACZE ZAPACHOWE!

Witam.
To już drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia - mogę więc powiedzieć Święta,Święta i po Świętach.
Tyle czekania,tyle przygotowań - by po trzech dniach wszystko wróciło do normy i rozpoczęło się odliczanie do Nowego 2014 Roku - oby był o niebo lepszy od kończącego się 2013...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"MIKOŁAJKOWYM spotkaniu przy KAWIE" od firmy JERONIMO MARTINS POLSKA :
http://www.biedronka.pl/ - ZAPRASZAM!


JERONIMO MARTINS POLSKA - LA RISSA - PODGRZEWACZE ZAPACHOWE!
18 szt. / ok.5,00 zł



LA RISSA - PODGRZEWACZE ZAPACHOWE - BIAŁE KWIATY!











RECENZJA :
PODGRZEWACZE ZAPACHOWE idą u mnie,jak woda :p
Służą głównie do współpracy z kominkiem,który towarzyszy mi wraz z woskami YC każdego dnia.
Ich zapach jest delikatny,przyjemny - kwiatowy :) Jedna sztuka pali się ok.3-4H,wydzielając przy tym subtelny zapach.Wypalają się do końca.Jest,to produkt godzien uwagi :)
Moja ocena,to 6/6.

A Wy używałyście podgrzewaczy z BIEDRONKI?
Jakie są Wasze wrażenia?

POZDRAWIAM :*

21 komentarzy:

  1. często kupuję te świeczunie malutkie :) za każdym razem inny zapach albo bezzapachowe do kominka :) lubie je

    OdpowiedzUsuń
  2. ,oja mama jest od nich uzależniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam je :D szczególnie cytrusowe przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam teraz wersję czekoladowo-wiśniową
    o ile zapach ok, to niestety nie wypalają mi się do końca :(
    ok 1/5 wosku zostaje :( a knot się wypala

    następnym razem kupie inne i chyba bezzapachowe ;) bo ostatnio psują mi zapach granulek jakie mam w kominku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj uzywalo sie uzywalo ;D
    Obecnie przy okazji bylam w ikei wiec musialam zdradzic je na chwile ;/
    ale jak wypale te co mam, na pewno do nich wroce ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te podgrzewacze, ale stosuję je solo - mają piękny i trwały zapach, obecnie mam cytrusowy zestaw, idealny na święta! Tanie i bardzo dobre jakościowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mialam ich jeszcze, zapraszam http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też je używam - aktualnie waniliowo jakieś tam - lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo je lubię. Mam waniliowe aktualnie

    OdpowiedzUsuń
  10. z biedronki uwielbiam świece jak i podgrzewacze z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam kilku zapachów i czekolada z wiśnią to właśnie te do których nie powrócę. Duszący zapach kakao przyćmił inne zapachy i tyle było z wiśni. :)

    Również mamy nadzieję, że 2014 będzie lepszy niż obecny rok. Może w 2014 doczekamy się śniegu w wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam te podgrzewacze;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja często kupuję podgrzewacze i świece w Biedronce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Często biorę nowe zapachy, jak tylko zobaczę że jest coś nowego to już są moje, ale jeśli lubisz dość mocny aromat, to polecam podgrzewacze w Netto o zapachu morwy, takie czerwone ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam je ;)
    są niedrogie i długo się palą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubie biedronkowe rzeczy :D sama nie wiem czmeu haha

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja juz je mialam nie raz i sa ok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam te większe podgrzewacze ale według mnie słabo pachniały

    OdpowiedzUsuń