niedziela, 22 grudnia 2013

RECENZJA - FARMONA - SWEET SECRET - WANILIOWY KREM DO RĄK I PAZNOKCI! + PREZENTY :)

Dzień Dobry Drogie Panie :*
Co u Was słychać?
W Starachowicach mroźno,ale i słonecznie - ani grama śniegu :)
Pogoda ewidentnie zrobiła Nam w tym roku psikusa :p

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy FARMONA : http://farmona.pl/ - ZAPRASZAM!


FARMONA - SWEET SECRET - WANILIOWY KREM DO RĄK I PAZNOKCI! 100 ml / 6,50 zł


Wyjątkowy kosmetyk o delikatniej,aksamitnej konsystencji i wspaniałym orientalnym zapachu został stworzony z myślą o tym,by rozpieszczać ciało i zmysły.
Powstał na bazie ekstraktu z wanilii i indyjskich daktyli,dzięki czemu zapewnia doskonałą pielęgnację skóry rąk i paznokci.Intensywnie i głęboko nawilża skórę,poprawiając jej kondycję i wygląd oraz sprawia,że dłonie na długo pozostają gładkie i miłe w dotyku.Dodatkowo wyjątkowo apetyczny,uwodzicielsko słodki zapach,zapewnia doskonały nastrój i uczucie komfortu.


RECENZJA :
W okresie jesienno - zimowym moja skóra narażona jest na nadmierne przesuszenie oraz skłonności do pękania.Nie jest,to ani ładne wizualnie ani przyjemne,dlatego krem do rąk jest kosmetykiem z,którym w tym czasie się nie rozstaję.Ten od FARMONY ma bardzo przyjemny intensywny zapach,który staje się delikatniejszy po rozsmarowaniu kremu na dłoniach.Jego konsystencja oraz formuła sprawiają,że krem dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania nie pozostawiając na dłoniach tłustej warstwy.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć dogłębne nawilżenie skóry rąk,zregenerowanie oraz wygładzenie.
Moja ocena,to 6/6.

Nie omieszkam się również pochwalić pierwszymi PREZENTAMI,jakie dostałam z okazji tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia :)

Pierwszy z nich otrzymałam od firmy LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


Drugi z nich otrzymałam od swojego "M" :*



Jeszcze raz Wesołych Świąt Drogie Panie :*

37 komentarzy:

  1. lubie te kremiki :)
    fajne prezenty!
    zapraszam na pierniczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. krem waniliowy również używam i mam ochotę nim smarować nie tylko dłonie :)
    lirene lubi zaskakiwać <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziaczki bamboszki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pogoda również taka piękna : ) Kremik już czeka w kolejne na użycie, a paczuszka lirene jest cudowna ! :)
    Buziaki ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i uwielbiam! To idealny krem do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie ten krem ma zbyt krótkotrwałe działanie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kapcie baleriny :D mam z Lidla i z Tchibo, wszystkie już konkretnie zużyte, ale piorę je w pralce i dalej noszę - aż się rozlecą. Twoje są SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez ostatnie dni moje dłonie zdążyły się zrobić tak szorstkie i popękane, że nie umiem dojść z nimi do ładu. I dbam o nie jeszcze bardziej niż zazwyczaj i nic. Nawet ten z masłem shea przestał działać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcialabym dostac jakis komplet bielizny od mojego A. ;D haha xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem wydaje mi się bardzo ciekawy. :)
    Świetne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne kapusie tylko w jednym kolorze - czerwonym :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki ladny biustonosz :D Paczka od Lirene super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę w końcu obfocić swoje gifty *)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny ten kremik, miałam go kiedyś :) a prezenty super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne prezenty. Uwielbiam kapcie baleriny. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie stosowałam tego kremu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapach niestety nie mój, ale kapciuszki jakie słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Depending on yourself to make the decisions can really be upsetting and frustrating. Many of us develop this ability over the course of our life. Frankly it takes more than just happening to happen.
    Dog Sledding games 21

    OdpowiedzUsuń
  21. miałem ten krem nie był zły miał cudowny zapach xD !
    Tez dostałem paczuche od lirene bardzo miły prezent :)

    Dodaje do obserwowwanych
    http://lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę kupić ten kremik :)
    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Och chciałąbym go mieć!!!

    Wesołych Świąt Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzadko mam okazję korzystać z kosmetyków tej firmy ale brzmi obiecująco. Na pewno skusiłabym się właśnie na ten zapach ;)
    Bardzo ładne te 'przedwczesne' prezenty ;))
    Wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  25. WSZYSTKIEGO DOBREGO :) WESOŁYCH ŚWIĄT :*

    OdpowiedzUsuń
  26. No chciałabym wypróbować :) a prezenty super :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten balsam z Lirene świetnie pachnie :) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń