poniedziałek, 9 grudnia 2013

RECENZJA - EQUILIBRA - ALOESOWY SZAMPON DO WŁOSÓW!

Dzień Dobry :)
PONIEDZIAŁEK przywitał Nas niezbyt przyjemną pogodą...
W Starachowicach jest zimno,wietrznie i deszczowo!
Cieszę się,że wróciłam już z miasta i mogę cieszyć się ciepłem DOMU i gorącej HERBATY :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Spotkaniu Podkarpackich Blogerek Kosmetycznych" od firmy EQUILIBRA : http://www.equilibra.pl/ -
ZAPRASZAM!


EQUILIBRA - ALOESOWY SZAMPON DO WŁOSÓW! 250 ml / ok.20,00 zł


Łagodny ALOESOWY szampon z pierwiastkami z Morza Martwego delikatnie oczyszcza,chroni i nawilża skórę głowy i włosy.Szampon idealny do codziennego stosowania - przeznaczony dla całej rodziny.
Działanie ochronne ALOESU zwiększa tolerancję skóry na produkt.
Zawiera substancje aktywne pochodzenia roślinnego,które delikatnie oczyszczają skórę głowy nie wysuszając jej,włosy po umyciu pozostają gładkie i lśniące.
Pierwiastki z Morza Martwego reminalizują trzon włosa.Aloes zawarty w szamponie jest cennym ekstraktem roślinnym bogatym w polisacharydy,które chronią i nawilżają trzon włosa oraz przywracają równowagę skórze głowy.

Dlaczego ALOESOWY szampon ?

- Wysokie stężenie ALOESU : 20% - pozyskiwanego w ręcznym procesie ekstrahowania na zimno,bez obróbki chemicznej,
nie pasteryzowany.
- Szampon wzbogacony pierwiastkami soli z Morza Martwego o działaniu reminalizującym.
- Surfaktanty na bazie roślinnej.
- Nie zawiera detergentów SLES i SLS.
- Nie zawiera parabenów.
- Nie zawiera alergenów.
- Nie perfumowany substancjami uczulającymi.
- Testowany dermatologicznie.




RECENZJA :
Drogie Panie - jestem posiadaczką włosów,które silnie się przetłuszczają,wypadają a na domiar złego puszą się...Już chyba gorzej być nie może...Od pierwszego użycia szamponu ALOESOWEGO - doszłam do wniosku,że Nasza współpraca będzie owocna i taka właśnie jest :) Produkt ten charakteryzuje się delikatnym i przyjemnym zapachem ALOESOWYM,który utrzymuje się na włosach dłuższy czas po ich umyciu.Już niewielka ilość wystarczy by w połączeniu z wodą stworzyć na włosach gęstą pianę,która dogłębnie je oczyści.Po umyciu i wysuszeniu włosy są miękkie i lśniące a w dodatku nie puszą się,jak przy innych szamponach :) Serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 6/6.

Pozdrawiam :)

29 komentarzy:

  1. Fajny szamponik, szkoda, że go jeszcze nie miałam :) U mnie też leje od rana..

    OdpowiedzUsuń
  2. moje włosy go uwielbiają, jestem nim równie zachwycona jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja zmora to też szybkie przetłuszczanie się po większości drogeryjnych szamponów mam tłuste włosy już na drugi dzień po użyciu Masakra
    Musze zapoznać się z tym produktem

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten szampon, świetny był.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ochotę go wypróbować, bo wszyscy chwalą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny szamponik :)
    pogoda faktycznie okropna...

    zapraszam na nowy przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go w zapasach. Mam nadzieję, że na moich włosach sprawdzi się równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się włosy nie przetłuszczają ale mam wrażliwą skórę głowy więc może by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety nie miałam, ale kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że aloes rozprzestrzenia swoje działanie nawet na włosy - ostatnio widziałam sok aloesowy do picia, za chyba 6 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten szampon na pewno będę miała na oku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa współpraca.chyba sama bym skorzystała bo u mnie byle co się nie sprawdzi. A gorzej być może,zawsze mogą wypaść wszystkie ;) albo zsiwieć. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że się u Ciebie sprawdził i masz swojego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. koniecznie muszę się w niego zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I Ty, SZKATUŁECZKO, mnie tym szamponem kusisz... Same pozytywne opinie o nim czytam, nie znam jeszcze produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę wypróbować jak taki dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego szamponu, ale wygląda bardzo korzystnie, brak SLS itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. :-) Też muszę o nim napisać. Bardzo go polubiłam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałam bym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam maskę od nich i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. też mam przetłuszczające się włosy więc był by dla mnie odpowiedni

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda,że wycofali je z super pharm :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Justyna, ledwo nadganiam z tymi Twoim recenzjami, ale bardzo się cieszę, że dotarłam do tej. Mam chyba takie same włosy (na dodatek długie do pasa) - ich pielęgnacja jest niełatwa. Ostatnio używam CeCe Czereśniowy i jest ok, ale muszę wypróbować ten aloesowy.
    W sumie to przywiozłam z Madery żel 99,99% aloesu (na poparzenia, podrażnienia) - ciekawe, czy by pomógł, gdybym go dodała do mojego szamponu :P

    P.S. Zapraszam na butowo-torebkową rozdawajkę na modowym: http://wp.me/p474E3-A0

    OdpowiedzUsuń