piątek, 27 grudnia 2013

RECENZJA - DOVE - INTENSIVE NOURISHMENT - KREM DO RĄK! + Nowości :)

Dobry Wieczór :)
Dzisiejszy dzień przyniósł mi wiele radości :):*
Po świątecznej rozłące spotkałam się ze swoim "M" i wreszcie zaplanowaliśmy tegorocznego SYLWESTRA! W tym roku obędzie się bez szaleństw...Ale takiego właśnie SYLWESTRA sobie wymarzyłam - DOM'owego - chyba się starzeję :p
Nie obyło się również bez ZAKUPÓW :p Nie mogłam ich sobie odmówić :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu otrzymałam od
Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!

DOVE - INTENSIVE NOURISHMENT - KREM DO RĄK! 75 ml / ok.8,00 zł


Intensywnie odżywiający krem do rąk DOVE pomaga odbudować gładkość i miękkość bardzo suchej skóry dłoni.Zawiera unikalną formułę z naturalnymi dla skóry składnikami odżywiającymi oraz bogaty olejek.


RECENZJA :
Mimo szczerych chęci - niestety - do końca nie polubiłam się z tym kremem.
Owszem - charakteryzuje się delikatnym,przyjemnym zapachem oraz lekką konsystencją,ale...
Po rozsmarowaniu na dłoniach - kiepsko się wchłania i pozostawia na nich tłustą warstwę...
Co do jego działania - jest całkiem przyjemne.Krem nawilża i odżywia Nasze dłonie - pozostawiając je miękkie w dotyku.Jeżeli chcecie,możecie go wypróbować,ja ponownie do niego nie wrócę.
Moja ocena,to 3/6.

Przechodząc do ostatniego PREZENTU świątecznego oraz dzisiejszych zakupów...


PREZENT od Cioci mojego "M" - Olu - DZIĘKUJĘ :*


- RESERVED - Biustonosz! 19,99 zł


- RESERVED - Torebka! 39,99 zł

Małe ZAKUPY,a jak CIESZĄ :p



17 komentarzy:

  1. Ja jakoś w ogóle nie przepadam za kosmetykami Dove :c A prezenty i zakupy super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że pozostawia tłustą warstewkę ;/
    torebka śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy nie kusiły mnie kosmetyki Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez nie lubię i w sumie nie umiem używać kremów do rak, które wolno się wchłaniają- bo zaraz się gdzieś dotknę (do dziś mam plamę na ścianie po jednym). Prezent i zakupy świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda,że krem średnio przypadł do gustu.
    W reserved staniki mają świetne i cenowo i wizualnie szkoda,że mojego rozmiaru tam nie znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty i zakupy bardzo fajne!:) a kremu Dove nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. This was a actually really beneficial submit. In theory I'd wish to create like this also - getting time and actual effort to make a great piece of writing but what can I say I procrastinate alot and by no means appear to obtain a little something done.
    Saction Boxing Game

    OdpowiedzUsuń
  8. W przypadku firmy Dove stawiam na produkty do pielęgnacji włosów. A torebka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam nawet lubię ten krem :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci dobrze, cały czas dosatjesz prezenty ;) Też bym tak chciałą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten kremik, szału na m nie nie zrobił, za mało nawilżał, i bardzo ale to bardzo szybko się skończył.

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka wpadła mi w oko ,
    krem dobry na noc

    OdpowiedzUsuń