środa, 25 grudnia 2013

RECENZJA - DERMEDIC - HYDRAIN 3 - HIALURO - PŁYN MICELARNY!

Dzień Dobry :*
Mamy 25 grudnia 2013 - na zewnątrz temperatura powietrza wynosi 7 stopni na plusie :)
Jest słonecznie - przyjemnie.Wczorajszy dzień upłynął mi w prawdziwie rodzinnej atmosferze :)
Było dokładnie tak,jak powinno być - mam nadzieję,że Wasza WIGILIA była równie udana,jak moja :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Zlocie Świętokrzyskich Blogerek" od firmy DERMEDIC : http://www.dermedic.pl/ - ZAPRASZAM!


DERMEDIC - HYDRAIN 3 - HIALURO - PŁYN MICELARNY! 200 ml / ok.20,00 zł


Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia,pozostawiając uczucie świeżości i czystości - micele estrów kwasów tłuszczowych "przyciągają" zanieczyszczenia bez potrzeby nadmiernego tarcia skóry wacikiem.

Nie podrażnia oczu - hypoalergiczny - czystość,jaką daje woda termalna nie powoduje podrażnień nawet u osób bardzo wrażliwych.

Nie wysusza skóry jak inne środki myjące - Hyaluronic Acid - kwas hialuronowy,kompleks Hydtroveg W - zmiękczają i utrzymują nawilżenie warstwy rogowej skóry.

- Nie zatyka porów.
- Jest neutralny dla oczu.
- Nie pozostawia filmu na skórze.


OD LEWEJ :
- ASTOR - cień do powiek!
- MAYBELLINE - tusz do rzęs!
- MAX FACTOR - pomadka w kremie!

Efekt,jaki uzyskałam po jednym,mocnym przetarciu wacikiem nasączonym PŁYNEM MICELARNYM.












Efekt,jaki uzyskałam po drugim,mocnym przetarciu wacikiem nasączonym PŁYNEM MICELARNYM.

ZALECANY DO :
- Oczyszczania wrażliwych oczu i skóry.
Również dla osób nietolerujących tradycyjnych preparatów do demakijażu.

RECENZJA :
Dosyć długo zwlekałam z recenzją tego kosmetyku...Sama nie wiem dlaczego.
Nie mogłam jednak jej nie napisać - zważając na fakt,że kosmetyk ten jest na prawdę DOBRY,choć znalazłam jednego minusa :p Zaczynając od początku...Produkt ma delikatny,przyjemny zapach :)
Woda termalna oraz kwas hialuronowy,które są zawarte w tym PŁYNIE MICELARNYM dobrze wpływają na Naszą skórę,która przy regularnym użytkowaniu jest nawilżona,zmiękczona i odżywiona.
Nie uczula i nie podrażnia.Nie pozostawia również tłustej warstwy.Dobrze zmywając makijaż,jednak...Z makijażem oczu oraz niektórymi pomadkami ma nie lada problem i nie do końca je zmywa...
Cena mogłaby być odrobinę niższa.
Moja ocena,to 4/6

ZAPRASZAM Was również do odwiedzenia tej strony internetowej :
http://www.najlepszyplynmicelarny.pl/ :)

A czy Wy miałyście styczność z tym kosmetykiem?
Jakie są Wasze opinie na jego temat?

Chcę Wam również pokazać namiastkę moich ŚWIĄT :*

 - Nasz WIGILIJNY stół :)

















- Choinka,która zdobi duży pokój.

- Choinka,w moim pokoju.

















- Ja z moją chrześnicą Zuzią :*

PREZENTY :)


- Od Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!


- Od Cioci :*




- Od MAMY :*

Od pozostałej części rodziny dostałam gotówkę :) Wiem również,że leci do mnie jeszcze jeden prezent od Cioci mojego "M" - już nie mogę się doczekać kiedy go zobaczę :)

A Wy,co dostałyście Drogie Panie? :):*

POZDRAWIAM!





23 komentarze:

  1. miałam ten płyn :) jest niesamowicie delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten płyn muszę w koncu i ja kupić, poczekam aż wykończę swoje zapasy ;)

    Prezenty rewelacja, widać, że grzeczna byłaś w tym roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Slyszalam o tym plynie duzo dobrego :) uwielbiam Swieta ! Tobie zycze by byly pelne rasosci :) a prezenty w tym roku dostalam wspaniale ,prawie sane kosmetyki ;) zrobie o nich post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda źe dobrze nie domywa makijażu. Piękna masz choinkę, no i fajne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  5. W innych recenzjach też czytałam, ze makijażu oczu nie da się nim domyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię go, bo ładnie nawilża skórę, ale nadaje się raczej jako tonik bo z makijażem radzi sobie dość średnio.

    OdpowiedzUsuń
  7. oo prosze ja go mam ale jeszcze nie testowalam :) Juz sie nie moge doczekac jak sie u mnie sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najpiękniejsze kochana :* cieszę się,że święta tak się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie coraz częściej czytam pozytywne opinie nt. tego micela ;) też miałam Yankee Candle na stole ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przyznam rację co do radzenia sobie z makijażem oczu przez ten płyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje prezenty choinkowe już niedługo pokaże ale twoje są super. Szczególnie żele baela. Chyba znowu wraca mi na nie ochota;)

    OdpowiedzUsuń
  12. w takim razie nie jest to plyn dla mnie, bo lubie sobie pozwolic na mocniejszy makijaż i potrzebuje go dobrze zmyc bez nadmiernego tarcia bo nosze soczewki, wiec bym sie tylko potem meczyla i czula dyskomfort ;/
    a co do Twoich prezentów to jest sie czym chwalic ;D ja swoimi pochwale się lada dzien na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna ta Twoja chrześnica:) prezenty fajne, a choinki piękne:)
    jeśli chodzi o micel to w sumie go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam go, i tak zazwyczaj używam mleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ten płyn ale jeszcze nie używałam czeka w poczekalni

    OdpowiedzUsuń
  17. no świetne prezenty, Balea <3 a tego micelka nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ochotę na ten płyn, ale najpierw muszę zużyć te co mam... :)
    Prezenty śliczne, piękne bluzeczki i kosmetyki również :)
    Pięknie wyglądacie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam go i zgadzam się z tobą nie za bardzo daje sobie radę z makijażem oka

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze widzę, że na świątecznym stole leży świeca YC? Jak u mnie :))

    OdpowiedzUsuń