sobota, 21 grudnia 2013

RECENZJA - BIOSILK - SILK THERAPY - SZAMPON DO WŁOSÓW!

Dzień Dobry :*
To mój ostatni dzień w Rzeszowie,o 14:50 razem ze swoim "M" jedziemy do rodzinnych Starachowic.
Już nie mogę się doczekać,kiedy będę już w DOMU :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Blogerskim Dniu Kobiet w Rzeszowie" od firmy AMBASADA PIĘKNA :
http://ambasadapiekna.com/pl/ - ZAPRASZAM!


BIOSILK - SILK THERAPY - SZAMPON DO WŁOSÓW! 50 ml / ok.11,00 zł


BIOSILK - SILK THERAPY - to regenerujący,jedwabisty szampon przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów.

- Zawiera proteiny jedwabiu,wyciągi roślinne i witaminy.
- Formuła nadaje włosom zdrowego i lśniącego wyglądu.
- Proteiny jedwabiu nadają włosom nawilżenia i objętości.
- Włosy stają się miękkie i błyszczące.
- Obficie się pieni przez co jest bardzo wydajny.
- Przyjemny zapach.


RECENZJA :
Przy okazji wyjazdu do Rzeszowa zabrałam ze sobą :
BIOSILK - SILK THERAPY - SZAMPON DO WŁOSÓW.
Z tym produktem miałam i mam styczność po raz pierwszy,gdyż już od dawna moim faworytem jest TIMOTEI z,którym praktycznie się nie rozstaję :) Jakie są moje wrażenia po zużyciu 50 ml BIOSILK'u?
Szampon ma delikatny,przyjemny zapach,który jest wyczuwalny w większości salonów fryzjerskich.
Dobrze skomponowana formuła sprawia,że już niewielka ilość szamponu w połączeniu z wodą,daje gęstą pianę.Nie uczula i nie podrażnia skóry głowy.Włosy po umyciu są nawilżone,miękkie i aksamitne w dotyku.
Dobrze się rozczesują i układają.Jest,to produkt godzien uwagi :)
Moja ocena,to 5/6.

Drogie Panie...


Z okazji Świąt Bożego Narodzenia,życzę Wam...

NADZIEI - by nie opuszczała.
RADOŚCI - by rozweselała.
MIŁOŚCI - by obrodziła.
DOBROCI - by zawsze była.

:*:*:*



20 komentarzy:

  1. ciekawa jestem jego składu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten szampon dawno temu w takiej samej pojemności ale już nawet nie pamiętam jakie wrażenie na mnie wywarł. wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam wyprobować tą serię

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię go, jak dla mnie alkohol tak wysoko w składzie elimnuje go, strasznie wysuszął mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z Timotei też się nie rozstaję ;) Używam czasem inne szampony, ale zawsze wracam do tego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie nigdy jeszcze ni używałam niczego z tej firmy - moja fryzjerka mi odradziła, podobno mają nie najlepsze składy...

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam jeszcze ;)
    wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tej serii do włosów, jakoś nie miałam okazji tych kosmetyków do włosów, podobno dobrze nawilża i wygładza włosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog !
    Zapraszam do mnie, komentarze mile widziane
    mylife-mydream-me.blogspot.com
    (konkurs)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jedwab z biosilku i jest koszmarny... Strasznie wysusza włosy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten szampon, bardzo lubiłam jego zapach :) Do tego też miałam odżywkę i spray do prostowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam do udziału w konkursie :)

    http://inszaworld.blogspot.com/2013/12/konkurs-swiateczno-noworoczny.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedne z lepszych szamponów, po któych włosy błyszczały mi jak lampki na choince ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wiązałam z nim ogromne nadzieje... :D ale okazał się być za ciężkim.:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Biosilka jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Biosilk mam tylko odżywkę, która czeka na swoją kolej.. Dla Ciebie również: zdrowych, pogodnych i wesołych świąt !:)

    OdpowiedzUsuń