czwartek, 12 grudnia 2013

NOWOROCZNA WYMIANA U ...SZKATUŁKI... !!!

Dzień Dobry :)
Z racji braku prądu na mojej ulicy w godz. 9-14 - miałam okazję ZACZYTAĆ SIĘ i spędzić przedpołudnie z Gideonem Cross'em...Gdzie Ci mężczyźni... :p
Tak sobie myślałam,myślałam i wymyśliłam,że zorganizuję na swoim blogu :

Wiem,że w ostatnim czasie takie ZABAWY są bardzo popularne,ale wiem również,że są takie osoby,które na poprzednie WYMIANY nie zdążyły się zapisać,teraz będą miały okazję nadrobić zaległości :)

Bardzo lubię dostawać PREZENTY,ale jeszcze bardziej lubię je dawać - jeżeli macie podobnie ZAPRASZAM do zapisów :)


Podobnie,jak w WYMIANACH Mikołajkowych,tak i w mojej WYMIANIE Noworocznej - tuż po zakończeniu zbierania zgłoszeń "29.12.2012" do udziału w WYMIANIE - "30.12.2013" połączę Was w pary a "31.12.2013"każda z Was pozna swoją parę i będzie miała czas do "12.01.2014" aby nadać przygotowaną przez siebie paczkę :)

ZASADY : 
- Wartość paczki powinna wynosić 50 zł !!!
- Paczki tworzymy na zasadzie PROFILU KOSMETYCZNEGO,który każda osoba biorąca udział w WYMIANIE powinna mieć na swoim blogu!
- Zawartość paczki zostawiam już Waszej fantazji i informuję,że nie musi być ona czysto kosmetyczna :)
- Przed wysłaniem paczki proszę o przesłanie zdjęcia jej zawartości do weryfikacji "nie chcę żeby ktokolwiek ucierpiał biorąc udział w WYMIANIE".
- Po mojej akceptacji zawartości paczki nadajecie ją "najlepiej listem/paczką POLECONĄ" proszę o przesłanie zdjęcia dowodu jej nadania.
- Tuż po otrzymaniu swojej paczki miło by było pochwalić się nią na swoim blogu :)

ZGŁOSZENIE:
 - Aktywnie prowadzić bloga od przynajmniej 3 miesięcy!
- Na adres : justyna.trelinska@poczta.onet.pl przesłać swoje zgłoszenie do udziału w WYMIANIE,zawierające :

* Imię i nazwisko.
* Adres pocztowy.
* Adres bloga.

- W komentarzu pod tym postem zostawić komentarzy z informacją : ZGŁASZAM SIĘ!
- Umieścić BANER do WYMIANY na swoim blogu :)

Byłoby mi bardzo miło gdyby znalazło choć kilka chętnych osób,które zechciałyby wziąć udział w organizowanej przeze mnie WYMIANIE - nic tak nie cieszy,jak sprawianie przyjemności drugiej osobie :)
Dowodem na,to jest PACZKA MIKOŁAJKOWA,którą otrzymałam dzisiaj od mojej Kochanej Ani :
http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!


Aniu - DZIĘKUJĘ,DZIĘKUJĘ,DZIĘKUJĘ :*:*:*

A Was moje Drogie ZAPRASZAM do zapisów :):*



18 komentarzy:

  1. Ja raczej nie dam rady, bo brałam już udział w dwóch takich wymianach. :))
    Ale z chęcią będę oglądała przebieg wymiany. Gdybyś potrzebowała pomocy to jestem do Twojej dyspozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Was dziewczyny zapraszam do zapisów - świetna zabawa! :D

      Usuń
  2. cudna paczucha!
    masz większość rzeczy w niej które i ja bym chciała:D
    zgłoszę się wieczorem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem chętna. Muszę pisać e-mail? Bo w sumie nic czego nie wiesz w nim nie dodam ;) Paka od Mellody fantastyczna. Same cuda dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią zobaczę przebieg wymiany ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super akcja :) Ale okres świąteczny wymiata zawartość z mojego portfela ;)

    A paczuchę dostałaś cudowną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna akcja :) chętnie zobaczę efekty :) jednak ja mam troszkę dość, po mikołajkowych wojażach..

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko, zgłaszam się. :-) Cieszę się, że paczka Ci się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem fajny pomysł :) no i super paczka! przyjemności z używania wszystkich wspaniałości ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  9. super paka!
    zapraszam na kokilkowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna paczuszka:) ja jeszcze dam sobie kilka dni na zastanowienie czy się zgłaszam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Renifery wręcz kocham :D a kubek mi się marzy po nocy muszę w końcu małżonka wysłać żeby mi poszukał może jeszcze będą. Świetna paczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się! :)
    Pozdr. Asia

    P.S. Zapraszam na nutowo-torebkową rozdawajkę: http://wp.me/p474E3-A0

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł :) obsrwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł, widziałam że dziewczyny świetne prezenty dostały, sama chciałam się zgłosić do mikołajkowej wymiany, ale ostatecznie nie zaryzykowałam. W marcu brałam udział w podobnej akcji z okazji Dnia Kobiet, wysłałam paczkę, dziewczyna ją dostała pochwaliła się nią na blogu a ja swojej nie dostałam, twierdziła że wysłała ale potwierdzenia nie miała. Trochę się obawiam że następnym razem może skończyć się tak samo.

    OdpowiedzUsuń