wtorek, 10 grudnia 2013

CEWE FOTOKSIĄŻKA - idealny PREZENT na ŚWIĘTA :)

Witam :)
Marlena Drozdowska w piosence "Radość o poranku",śpiewa :

"Jak dobrze wstać
Skoro świt
Jutrzenki blask
Duszkiem pić
Nim w górze tam
Skowronek zacznie tryl
Jak dobrze wcześnie wstać
Dla tych chwil
Gdy nie ma wad
Wspaniały,piękny świat
Jak dobrze wcześnie rano wstać
Wiosną lat..."

Zastanawiacie się dlaczego właśnie TA piosenka mi dzisiaj towarzyszy?
Wystarczy wyjrzeć przez okno,a odpowiedź sama nasunie się na usta :)
Słońce,które pojawiło się w Starachowicach - dodaje mi energii oraz pogody ducha - to zupełnie wystarczy by dzień był na prawdę UDANY :):*

Dużymi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia - nie wiem,jak Wy,ale ja powoli szykuję PREZENTY dla bliskich mi osób :)


Pierwszym PREZENTEM,jaki udało mi się zrobić była CEWE FOTOKSIĄŻKA dla mojej chrześnicy Zuzanny :* Chciałam,aby PREZENT dla Niej był na prawdę WYJĄTKOWY - i moim zdaniem - taki właśnie jest :)


CEWE FOTOKSIĄŻKA,którą wybrałam jest w formacie A4,ma 26 stron oraz twardą oprawę.
Prawdziwą przyjemnością dla mnie była możliwość tworzenia jej od A do Z z uwzględnieniem wszelkich szczegółów graficznych :)

TEMATEM mojej CEWE FOTOKSIĄŻKI jest przedstawienie życia mojej Zuzanny od momentu jej narodzin aż do dnia dzisiejszego :)









Moim zdaniem jest,to idealna pamiątka na lata do,której Zuzanna z radością będzie mogła wracać w każdej chwili swojego życia :)


Przy tworzeniu CEWE FOTOKSIĄŻKI skorzystałam z możliwości umieszczenia w niej wybranego filmu,który można odtworzyć przy pomocy ANDROIDA :)
Film,który wybrałam jest uwiecznieniem trzecich urodzin Zuzanny :):*


CEWE FOTOKSIĄŻKA,którą stworzyłam jest warta 145 zł,ale czy radość z takiego PREZENTU można przeliczyć na pieniądze?Moim zdaniem NIE,radość DZIECKA jest bezcenna :*

A co Wy myślicie o takiej formie PREZENTU? :)





23 komentarze:

  1. Świetny pomysł na prezent!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam fotoksiązki, wspaniała pamiątka <3 sama mam jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam fotoksiążkę, to naprawdę przepiękne wspomnienia :)
    mam nadzieje, że prezent się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra, też myślałam kiedys o takim prezencie, ale narazie kalendarz zrobię na 2014 rok ze zdjeciami synka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, świetny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  6. oo naprawdę świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem bardzo udany prezent może chrześnica teraz nie będzie zadowolona,ale na pewno za kilka lat to doceni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udany prezent, ja dzisiaj odebrałam swoją fotoksiążkę też na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny prezent :) bardzo lubię tego typu prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tę foto książkę. Kiedyś stworzyłam taką dla chorej dziewczynki. To opowiadanie na inny czas. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny pomysł na prezent, nie wiedziałam , że takie fotoksiążki są :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry pomysł z tą fotoksiążką :) Jak dla mnie bardzo udany i wyjątkowy prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Serdecznie zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/12/rozdanie-kosmetyczne.html#comment-form
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Foto-książka lub kalendarz (ze zdjęciami rodzinnymi, ale też np. z podróży - na pamiątkę, zamiast albumu) to u nas ostatnio popularny prezent :P

    P.S. Zapraszam na moje pierwsze rozdanie:
    Mel by Melissa & Jane Norman London http://wp.me/p474E3-A0

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny prezent :) mój szwagier bardzo lubi tego typu pamiątki,w domu chyba mam już trzy rodzinne wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, przymierzam się do zrobienia takiej ksiąki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny prezent! też dzisiaj robiłam prezenty dla chrześnicy i dwóch pozostałych dziewczynek z rodziny i prawie poszłam z torbami :D

    OdpowiedzUsuń