piątek, 6 grudnia 2013

06.12.2013 - MIKOŁAJKI :)

Dzień Dobry :*
06.12.2013 - MIKOŁAJKI a wraz z nimi "MIKOŁAJKOWE spotkanie przy KAWIE" -
które odbędzie się już za 5H :) Nie wiem jak Wy,ale ja już nie mogę się doczekać :*
W Starachowicach pada ŚNIEG! Jest zimno i wietrznie - nie wiem,jak przeżyję tę ZIMĘ...

Dzisiejszy post będzie poświęcony PREZENTOM,jakie dostałam dzięki uczestnictwu w dwóch MIKOŁAJKOWYCH zabawach :)



Pierwsza z nich,to MIKOŁAJKI Z HEXX : http://www.1001pasji.com/ - ZAPRASZAM!


PREZENT dla mnie przygotowała Joanna : http://fashion4ever.pl/ - ZAPRASZAM!


Mojemu TACIE bardzo spodobały się SERWETKI okrywające PREZENT :p












Zawartość PUDEŁKA pozytywnie mnie zaskoczyła - Asiu - DZIĘKUJĘ :*

Piórnik wreszcie zrobi porządek z moimi długopisami a świece umilą zimowe wieczory :)
Kula do kąpieli oraz dwa mydełka znajdą zastosowanie podczas domowego SPA.
Balsam do ust - na zimę jak znalazł a moja ulubiona BIODERMA ...
Chyba nie muszę tłumaczyć :)

Chcecie zobaczyć co ja przygotowałam dla Joanny : KLIK !!! - ZAPRASZAM!

Serdecznie DZIĘKUJĘ HEXX za możliwość udziału w zabawie a Joannie za PREZENT :):*
Jestem bardzo ZADOWOLONA!

Druga z nich,to MIKOŁAJKOWA WYMIANA U EGOTISTE : http://xladymonroex.blogspot.com/ -
ZAPRASZAM!

 PREZENT dla mnie przygotowała Kinga : http://dekupagekinii.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!


Od Kingi otrzymałam ręcznie zdobioną - zimową - SZKATUŁKĘ :)
Zakładkę do książki,kilka ozdób świątecznych,serwetki,świeczki,balsam do ciała oraz słodkości :)

Serdecznie DZIĘKUJĘ EGOTISTE za możliwość udziału w zabawie a Kindze za PREZENT :):*

Na KONIEC chcę Wam pokazać przesyłkę,którą otrzymałam w ramach WSPÓŁPRACY od firmy AMBASADA PIĘKNA : http://ambasadapiekna.com/ - ZAPRASZAM!



P.S Wyniki organizowanego przeze mnie KONKURSU podam w NIEDZIELĘ!!!
Przepraszam za zwłokę :*

Udanego WEEKENDU Wam życzę :)



21 komentarzy:

  1. Udanego spotkania :* a prezenty super! Piękna szkatułka :) wesołych mikołajej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogaty mikołaj w tym roku :) Same wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne paczuszki. Udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne paczki mikołajowe, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę tego spotkania. :-) Z chęcią posiedziałabym z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  6. miło tak być obdarowanym
    super prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne prezenty , a ja jeszcze nic nie dostałam , chyba dopiero będzie na Gwiazdkę Mikołaj u mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenjzę olejków arganowych ;) Używam ich teraz krocie, a więc każda opinia jest dobra :D Prezentów zazdroszczę. O mnie Mikołaj nie pamięta :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za Mikołajkowy prezent. Trafiłaś w mój gust i potrzeby. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, cieszę się, że Ci się podobają drobiazgi ode mnie! Ja też jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję! W czarnej róży Tołpy jestem zakochana od pierwszej kąpieli, a w naszyjniku dzisiaj paradowałam w pracy i wszyscy stwierdzili, że prezent idealny dla mnie! どうもありがとうございます!
    Buziaki!

    Asia / fashion4ever.pl / btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty! Doskonały umilacz na taką pogodę.
    U nas wczoraj strasznie wiało, może śnieg lekko padał ale wielkimi płatami. Dosłownie marzyłam o szybkim powrocie do domu:)

    OdpowiedzUsuń