sobota, 9 listopada 2013

Wróciłam :)

Dobry Wieczór :)
Co u Was słychać Drogie Panie? Jak wam mija weekend? :)
Jak wiecie od WTORKU,aż do dzisiaj byłam w Rzeszowie...
Razem z moim "M" chcieliśmy spędzić trochę czasu razem - było na prawdę miło :)
Choć pogoda nie była najlepsza,to i tak nie siedzieliśmy w domu.
Zapraszam Was na krótką foto-relację z ostatnich dni...





WTOREK - godz.11:50 - Nasz autobus :
Starachowice - Rzeszów :)












MULTIKINO - KINO NA OBCASACH i film "Don Jon" - który z pewnością spodobałby się facetom :p

Indigo Bloome - Przeznaczona do GRY - moja WYGRANA w KONKURSIE - zapowiada się na prawdę interesująco :)
















Ewo Chodakowska - wybacz - ale nie mogłam się powstrzymać - pyszny deser lodowy u GRYCANA :)


Współlokatorka - współlokatora - mojego "M" :p

No i oczywiście długo wyczekiwane ZAKUPY :)


OD LEWEJ :

- WISPOL - EXCLUSIVE - SPA - Skarpetki! 11,99 zł
- WISPOL - PALMOLIVE - ESSENTIAL - Żel pod prysznic! 4,99 zł
- WISPOL - MARION - Profesjonalna mikrodermabrazja! ok.3,00 zł
- SUPER PHARM - MAYBELLINE  - BABY LIPS - Pomadka! 9,99 zł
- SUPER PHARM - RIMMEL - STAY MATTE - Podkład! 14,99 zł
- HEBE - ESSENCE - METAL GLAM - Cień do powiek! 10,99 zł
- ZAPACH DOMU - YANKEE CANDLE - Wosk! 6,00 zł


- SH - No Name - Sweter! 16,00 zł


- SH - TOP SHOP - Sweter! 10,00 zł

To by było na tyle - DOBRANOC :*

14 komentarzy:

  1. fajne sweterki ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że tak miło spędziłaś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten ostatni sweterek boski! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że wypad udany ;)
    fajnie, że już wróciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lody wyglądają naprawdę smacznie , ech male grzeszki a cieszą najwięcej

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm taki deser też bym zjadła :) I widzę dużo wosków YC - ja też je lubię :)
    A ciekawi mnie pomadka Maybelline i ten podkład Rimmel.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeszów moje studenckie miasto... :) Widzę, że miło i aktywnie spędziłaś czas, kino, zakupy... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja spędzam weekend u mamy :) Jestem ciekawa jak się sprawdzą skarpetki :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moją uwagę przyciągnął deser, wygląda smakowicie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam "Przeznaczoną do gry". :-) Teraz czytam drugą część. ;-) Eeeeeroootyk. :-D Sweterki super. I widzę mnóstwo wosków. :-)

    OdpowiedzUsuń