piątek, 22 listopada 2013

Warsztaty Kosmetyczne w Studiu Urody LAURA w Rzeszowie - RELACJA!

Dobry Wieczór :)
PIĄTEK - idealny WEEKENDU początek :)
Dzisiejsze popołudnie spędziłam w towarzystwie Żanety : http://mums-in-heels.blogspot.com/ na
Warsztatach Kosmetycznych w Studiu Urody LAURA w Rzeszowie : http://studiourodylaura.pl/ -
ZAPRASZAM! Warsztaty zostały zorganizowane w oparciu o kosmetyki firmy GLAZEL :
http://www.glazel.pl/ - ZAPRASZAM!



Podczas trwania WARSZTATÓW Pani Urszula reprezentująca firmę GLAZEL przedstawiała kosmetyki dostępne w ofercie firmy :)


Pod czujnym okiem makijażystki ochotniczki mogły spróbować swych sił w tworzeniu makijażu :)


Tak,tak - ja również sprawdzałam swoje umiejętności :p

















Aż dwie Panie zgodziły się zostać moimi modelkami - odważne :)

Osobista styliska Pani Katarzyna Fedków :
KLIK !!! - również poddała się metamorfozie.



Pod koniec WARSZTATÓW organizatorki obdarowały każdą z Pań miłym UPOMINKIEM oraz odbyło się losowanie cennych nagród :)


Fantastyczne popołudnie w fantastycznym towarzystwie - DZIĘKUJĘ :*

Jak wiecie,obecnie trwa wielkie BOOM na promocję w ROSSMANNIE :)
I ja nie pozostałam jej obojętna :p


- HEBE - BELL - HYPOALLERGIC - Cień do powiek! 7,19 zł
- HEBE - BOURJOIS - HEALTHY MIX - Korektor! 23,99 zł "jeszcze taniej niż w ROSSMANNIE"
- ROSSMANN - MANHATTAN - CLEAR FACE - Puder! 13,79 zł

Z zakupów nie kosmetycznych :


- KSIĘGARNIA NOVA - ALLISON PEARSON - MYŚLĘ,ŻE CIĘ KOCHAM! 13,50 zł
- BIEDRONKA - Bożonarodzeniowa naklejka żelowa! 2,99 zł


Takie popołudnia,to ja lubię - tylko gdzie się podziała moja dieta?
Za ten weekend powinnam dostać od Ewy Chodakowskiej po łapach :p












DOBRANOC :*

23 komentarze:

  1. Myślę że takie małe słodkie grzeszki da się wybaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj chętnie bym przygarnęła ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciacho mnie teraz powaliło na łopatki. Jakiego mam ostatnio smaka na słodkości. A tak kosmetycznie, to uwielbiam ten korektor z Bourjois

    OdpowiedzUsuń
  4. W niedzielę się wybieram na zakupy :D do Rossmana - też sobie pobuszuję trochę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że świetnie spędziłaś czas :) A w weekend coś słodkiego musi być obowiązkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. to ciasto i kawa mniam:) też mi się marzy ten korektor ale go nie było w Rossmanie, w którym ja byłam. Warsztaty fajna sprawa, sama chętnie wzięłabym w takich udział:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa takie warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że ze względu na okoliczności Ewa.Ch jest Ci w stanie wybaczyć małe odstąpienie od diety :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie wybrałabym się na takie warsztaty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. takie warsztaty to super sprawa-zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe takie warsztaty
    można się czegoś nauczyć oraz spędzić czas w miłym towarzystwie

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać,że dzień spędzony bardzo przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To musiało być świetne spotkanie :) Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post.
    Też bym się wybrała na jakieś mejkapowe warsztaty, bo nie bardzo wiem, jak róż nakładać, żeby jak najlepiej podkreślić moje atuty (a raczej ich brak) :)

    Pozdr. Asia / fashion4ever.pl / btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna relacja, ciekawa jestem książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna sprawa - te warsztaty. Chciałabym kiedyś wziąć udział w podobnych - niby wszystko wiem, ale kilka tricków bym z chęcią poznała :)
    Pozdr. Asia | btth.pl

    OdpowiedzUsuń