poniedziałek, 4 listopada 2013

RECENZJA - YVES ROCHER - NEROLI - WODA PERFUMOWANA!

Dzień Dobry :)
Pierwszy PONIEDZIAŁEK listopada :)
To oznacza,że święta tuż,tuż,tuż...Nie wiem jak Wy,ale ja już nie mogę się doczekać :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu otrzymałam od
Ani : http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM :)

YVES ROCHER - NEROLI - WODA PERFUMOWANA! 50 ml / 105,00 zł


SECRETS D'ESSENCES NEROLI - symbol subtelnej i delikatnej kobiecości.
Ten oryginalny,kwiatowo - piżmowy zapach,stworzony na bazie olejku NEROLI daje poczucie zmysłowej,a zarazem wyrafinowanej świeżości,dzięki wyjątkowym surowcom :
- olejkowi eterycznemu NEROLI
- absolutowi z KWIATU POMARAŃCZY
Połączonym z najpiękniejszymi nutami cytrusowymi.
Zapach,który jest jak delikatna pieszczota na skórze.

NUTY ZAPACHOWE :

NUTA GŁOWY : delikatny powiew esencji z owocu GORZKIEJ POMARAŃCZY został podkreślony wyrafinowaną świeżością esencji z LIŚCI PETITGRAIN oraz BERGAMOTKĄ.
NUTA SERCA : do głosu dochodzi kwiat - promienny,zmysłowy,namiętny,dzięki absolutowi z KWIATU POMARAŃCZY i NEROLI.
NUTA GŁĘBI : to ślad zapachu,który otula Cię delikatną pieszczotą zmysłowego PIŻMA.

RECENZJA :
Moje pierwsze wrażenie na temat tej WODY PERFUMOWANEJ było...
Hmmm...jak,to określić - nijakie! Nie wiedziałam do końca czy zapach mi się podoba czy też nie.
Pomyślałam,że zawartość tak efektywnej butelki,po połączeniu z zapachem skóry może dać całkiem interesujący efekt - nie zawiodłam się :) Ta WODA PERFUMOWANA charakteryzuje się przede wszystkim bardzo specyficznym a za razem wyrazistym zapachem w,którym dominuje NEROLI.
Jest,to idealna propozycja na spotkanie biznesowe,ale również ważne wyjście rodzinne :)
Jedynym minusem tego produktu jest trwałość,która do najdłuższych nie należy...
Serdecznie polecam Kobietom,które lubią się wyróżniać :)
Moja ocena,to 4/6.

A jakie są Wasze ulubione wody toaletowe/perfumowane czy też perfumy?

Moje obecne MARZENIA przedstawiają się następująco :

- HUGO BOSS - NUIT


- GIORGIO ARMANI - ACQUA DI GIOIA



- GIVENCHY - PLAY


Na tych trzech MARZENIACH poprzestańmy :)
Jak wspominałam Wam wczoraj jutro wyjeżdżam do Rzeszowa i na DOBRY WIECZÓR wybieram się na Kino Na Obcasach do Multikina - mam nadzieję,że miło spędzę ten czas poza domem :)


POZDRAWIAM :*

38 komentarzy:

  1. Na mojej wish liście jest aktualnie woda perfumowana Angel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam próbkę Boss Nuit, jest bardzo specyficzny. :-) Givenchy play niuchałam kiedyś w Douglasie i też bardzo chcę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pokochałam HUGO BOSS - NUIT dzięki Tobie :*
      Jakiś czas temu otrzymałam od Ciebie ich próbkę i...
      PRZEPADŁAM :)

      Usuń
  3. nigdy nie miałam tych perfum... jestem ciekawa ich zapachu...
    pamiętaj marzenia się spełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ulubionych nie mam, gyź za każdym razem staram się kupować coś innego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam Armaniego i jest boski najlepszy dla mnie:)
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie http://www.thisisastylishworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam zapachu tej wody. ale swoje marzenia też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. acqua di gioia to moje marzenie :) aktualnie mam CK one :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baw się dobrze :) i napisz jak czas minął :) ja ciekawa jestem jak faktycznie pachną te perfumy :D bo takie mocniejsze ale i kobiece zapachy lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm brzmi zachęcająco
    nie znam tych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te 3 perfumy które dodałaś na koniec , takie to na pewno będą trwałe .
    Co do zapachu neroli to mi akurat by odpowiadał .
    Wczoraj już widziałam że sklepach wystawiają kolekcje świąteczne , ani się obejrzeć i będzie Boże Narodzenie .

    OdpowiedzUsuń
  11. te zapachy to po prostu moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego zapachu z YR nie kojarze, a może to i lepiej chyba bym się nie polubiła z nim, zdecydowanie nie mój zapach. A Gi9venchy paly mmm, uwielbiam i to opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym powąchać ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się bliżej przyjrzeć Twoim trzem propozycjom ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tych perfum,ale jestem ciekawa ich zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim marzeniem jest jedne perfumy z diora,ale cena mnie od nich odstrasza stanowczo.Mam nadzieje,że twoje marzenia się spełnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, a ja jeszcze ich nie miałam, ani nie wąchałam, lubię zapach neroli, pozostałe nuty również mi się podobają, więc może by mi odpowiadał ;)
    Ja uwielbiam Jadore Diora, co jakiś czas do nich wracam, poluję na promocje, bo stała cena jest dosyć wysoka, a także bardzo lubie Anais Anais Cacharel`a i klasyczną Guerlain`ową Aqua Allegoria :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten hugo boss pachnie kobieco - lubię!
    mi się marzy manifesto :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj ja też już nie mogę doczekać się świat :) W sumie to jeśli jest nietrwały to na pewno nie zapłaciłabym za niego takich pieniędzy : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że przy takiej cenie nie ma lepszej trwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam bardziej przyziemne marzenia. Mam swojego faworyta zapachowego w Fm i chyba przygarnę go w najbliższym czasie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że trwałość kuleje, bo zapach wydaje się być bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przyłączam się do Twoich marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nuty zapachowe idealny dla mnie ... jednak jeśli chodzi o perfumy dla mnie ważna jest również trwałość. Kino na obcasach :) kilka razy zdarzyło mi się spędzić w ten sposób wolny wieczór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałaś już sobie zaproszenie na warsztaty z Glazel Visage?

      Usuń
  25. Hello dear,
    nice blog and great post! If you want, we can follow each other. Let me know, follow me and I will follow you back! :)

    My blog is here http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  26. Givenchy Play miałam, są to delikatne perfumki, jednak ja wolę zdecydowanie bardziej intensywniejsze i bardziej wyraziste zapachowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam Acqua di gioia - cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie umiem sobie wyobrazić tego zapachu, musiałabym poniuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam Neroli za free;) faktycznie sa inensywne ogolnie piekne trwalosc zalezy jednak od naszego ph skory;) dla fanek zapachow niebanalnych pozycja godna przetestowania;)

    OdpowiedzUsuń