piątek, 29 listopada 2013

RECENZJA - TOŁPA - DERMO FACE - ROSACAL - MASKA OPATRUNEK WZMACNIAJĄCO - ŁAGODZĄCA NA TWARZ,SZYJĘ I DEKOLT! + Posypały się PREZENTY :)

Dzień Dobry :)
PIĄTEK - przywitał mnie dzisiaj niską temperaturą oraz zimnym powiewem powietrza...
Na zewnątrz jest tak nieprzyjemnie,że jedynym pocieszeniem w tym momencie może być gruby koc,
gorąca herbata i ulubiona książka :) Jutrzejszy dzień będzie dla mnie bardzo intensywny...
Rano SZKOŁA a wieczorem ANDRZEJKI na,które wybieramy się razem z "M" :)
Trzymajcie proszę kciuki żebyśmy dobrze się bawili :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Spotkaniu Podkarpackich Blogerek Kosmetycznych" od firmy TOŁPA : http://tolpa.pl/ - ZAPRASZAM!



TOŁPA - DERMO FACE - ROSACAL - MASKA OPATRUNEK WZMACNIAJĄCO - ŁAGODZĄCA NA TWARZ,SZYJĘ I DEKOLT! 2 x 6 ml / ok.8,00 zł


Tworzy na skórze opatrunek,dzięki czemu łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia.
Wzmacnia i uszczelnia naczynka krwionośne.Zmniejsza widoczność rumienia i wycisza skórę.
Przyśpiesza regenerację mikrouszkodzeń.
Nawilża,wygładza i przywraca komfort.

- redukuje zaczerwienienia i wyrównuje koloryt skóry po pierwszym użyciu
- przyśpiesza regenerację mikrouszkodzeń
- wycisza skórę i przywraca komfort zaraz po zastosowaniu













0% : alergenów,sztucznych barwników,PEG-ów,silikonów,oleju parafinowego !


Produkt ten otrzymał NAGRODĘ portalu Styl.pl -
dla Stylowego Kosmetyku 2012 !








RECENZJA :
Kosmetyk ten jest przeznaczony do CERY NACZYNKOWEJ - ja takowej nie posiadam.
Co więc mnie skłoniło do jego przetestowania?ZACZERWIENIENIA,które pojawiają się na mojej twarzy wraz z powstawaniem wyprysków.Kosmetyk przeznaczyłam na dwa użycia,gdyż lubię gdy MASECZKI jest wystarczająco dużo na twarzy.Charakteryzuje się ona delikatnym zapachem oraz kremową konsystencją.
Jej formuła sprawia,że z łatwością się ją rozprowadza.Jak jest z jej działaniem?Po dwóch użyciach nie zauważyłam znacznej poprawy kondycji mojej skóry.Faktem jest,że ZACZERWIENIENIA odrobinę ustąpiły a twarz wygląda na odżywioną,ale nie jest,to efekt 100%.W każdym razie MASECZKA nie uczula i nie podrażnia - dlatego dla chętnych - POLECAM.
Moja ocena,to 4/6.

A czy Wy miałyście styczność z kosmetykami TOŁPA?
Jaki jest Wasz ulubiony? :)

Wczoraj POSYPAŁY się u mnie PREZENTY :)
Chcecie zobaczyć co dostałam?


- SHAPE z płytą Ewy Chodakowskiej i Tomasza Choińskiego dostałam od TATY :*
- NIVEA zestaw dwóch kosmetyków oraz ramki na zdjęcia od SIOSTRY ciotecznej :)
- BIEDRONKA - przepiśnik oraz kulę do kąpieli - kupiłam sobie SAMA :p

Biorąc UDZIAŁ w "MIKOŁAJKOWEJ ZABAWIE DLA BLOGEREK" otrzymałam już swoją PACZKĘ,którą przygotowała dla mnie Basia : http://basiek86.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!


Basiu - bardzo Ci DZIĘKUJĘ :*
Zawartość PACZKI jest fantastyczna !
Mikołaj spisał się na 6+ :)

Udanego weekendu Wam życzę :*




28 komentarzy:

  1. Aaa ja też biorę udział w wymiance Mikołajkowej i jestem mega ciekawa paczuchy, ja swoją już wysłalam :D
    A z Tołpy jeszcze nigdy nic nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. masz przepiśnik z biedronki <3 cudowny jest!
    ja z tołpy mam wiele kosmetyków i jeszcze żaden mnie nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę wypróbować tą maseczkę ;) Właśnie wczoraj ją sobie przygotowałam na sobotę ;)

    Świetne prezenty :) Mikołaj na bogato:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne prezenty :D miłej zabawy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramki na zdjęcia są przeurocze ;) Widzę,że mikołaj się spisał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale prezenty ;)
    super ;) gratuluję ;)
    co ko kosmetyków Tołpy - niestety nie miałam z nimi styczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama miałam ochotę na ten przepiśnik - podpatrzyłam u mojej siostry:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem nivea soft jest najlepszy! ;-)

    Pozdrawiam ♥
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko bardzo się cieszę, że Mikołaj się spisał i prezent Ci się spodobał.:);) Ja mam z Tołpy krem pod oczy i lubię go. :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że przynajmniej odrobinę zredukowała zaczerwienienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak u mnie sprawdzi się maseczka na zaczerwienienia, bo zmagam się z nimi od jakiegoś czasu, szczególnie w zimie. :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie użwłałam jeszcze kosmetyków Tołpy, niestety
    Super,że Mikołaj już Cię odwiedził
    Widocznie byłaś bardzo grzeczna w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A co to jest ten przepiśnik? Mój Shape jeszcze nie przyszedł. Trochę się boję, bo listonoszka do uczciwych nie należy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem go dostaniesz,to sama się przekonasz :)

      Usuń
  14. nie wiedziałam że jest taka fajna wymiana mikołajkowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na konkurs do mnie, możliwość wygrania ciekawych nagród : ) http://ewulette.blogspot.com/2013/11/love-me-green-konkurs.html

    Pozdrawiam i przepraszam za spam, chciałabym aby sie więcej osób o tym dowiedziało, może Tobie przypadną do gustu nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super prezenty zawsze cieszą:)
    Z Tołpy miałam tylko mydełko i byłam bardzo zadowolona ..
    no i o co chodzi z tym przepiśnikiem?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwieeelbiam prezenty dostawać a jeszcze bardziej dawać ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. udanych Andrzejek:) szczerze nie przypominam sobie żebym używała cokolwiek z Tołpy nad czym ubolewam i mam kilka produktów, które chce wypróbować:)) Prezenty fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. na ost zdjęciu mój baton ulubiony:))pycha

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny prezent mikołajkowy :D
    Bardzo podobają mi się te przepiśniki, zastanawiam się nad takim zakupem dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam tę maskę - niestety, średnio się u mnie spisała... Ale chyba żadna maseczka z Tołpy się u mnie nie sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ajj cera naczyniowa jest trudna w pielęgnacji, nie miałam maseczek tołpa ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kulę z Biedry - z krabem - dostałam kilka dni temu od mojego faceta. Jest super - od razu poleciałam po więcej!

    OdpowiedzUsuń
  24. W kosmetykach Tołpy trochę odstrasza mnie zapach:/

    OdpowiedzUsuń