środa, 27 listopada 2013

RECENZJA - SORAYA - SO PRETTY - PIĘKNA CERA SOFT - PEELING ORZECHOWO - MORELOWY!

Dzień Dobry :):*
ŚRODA - słoneczna a za razem chłodna...
W powietrzu wyraźnie czuć zbliżającą się ZIMĘ.
Pożegnałam się ze swoją jesienną kurtką - obiecując jej,że za kilka miesięcy znów się spotkamy :)
Przywitałam się zaś z kurtką puchową,która będzie mi towarzyszyła przez najbliższy czas :)
A Wy? Wymieniłyście już garderobę? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu kupiłam z ciekawości.
Czy się u mnie sprawdził?
Zapraszam do lektury :)

SORAYA - SO PRETTY - PIĘKNA CERA SOFT - PEELING ORZECHOWO - MORELOWY!
75 ml / 14,99 zł


ORZECHOWO - MORELOWY PEELING : sprawi,że skóra stanie się aksamitnie gładka,czysta i świeża.
Zredukuje niedoskonałości,rozprawi się z zaskórnikami i rozszerzonymi porami.
Poczujesz jakbyś miała zupełnie nową skórę,jaśniejszą bardziej promienną.

ORZECHOWE ŁUPINKI : usuwają martwe komórki naskórka i zanieczyszczenia.
Dzięki nim cera staje się aksamitnie gładka i odświeżona.
MORELOWY NEKTAR : owocowy suplement dla skóry,który dostarcza jej składników nawilżających i przyjemnie wygładza powierzchnię naskórka.
KWAS SALICYLOWY : działa antybakteryjnie,poprawia kondycję cery tłustej i trądzikowej,redukując ilość niedoskonałości.


RECENZJA :
PEELING ten okazał się bardzo miłym zaskoczeniem :)
Już sam zapach - MORELOWY - zachęca do użycia,nie wspominając już o jego działaniu,które jest na prawdę dobre! Drobnoziarnista formuła,sprawia,że peeling dobrze rozprowadza się na skórze a przy wykonaniu masażu,usuwa z niej martwe komórki naskórka oraz wszelkie zanieczyszczenia.
Przy regularnym stosowaniu 2-3 razy w tygodniu daje się zauważyć znaczą poprawę kondycji Naszej skóry.
Niedoskonałości są zredukowane a cera wygląda na zdrowszą :)
Serdecznie polecam!
Moja ocena,to 6/6.

POZDRAWIAM :)

26 komentarzy:

  1. Fajnie,że się sprawdził ;)

    Ja także już wyjęłam z szafy płaszcz i kurkę ;) Oj jak ja nie lubię zimy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. super ten peeling, muszę wypróbować :) garderoby jeszcze nie wymieniłam, robię to zawsze jak temperatura wkracza na minus, póki co jest plus 1 stopień, więc jeszcze poczekam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja byłam przekonana, że w takich butelkach są z tej serii tylko balsamy do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma śliczne opakowanie. Zachęciłaś mnie do kupna! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię peelingi, ale tego jeszcze nie miałam, pora to zmienić:)
    Mój zimowy płaszczyk już wyszedł z ukrycia i wkurza mnie tym,że muszę go nosić, ale co zrobić- zimno brr:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy. Ale mam teraz zapas peelingów. Skuszę się na niego, jak je wydenkuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Peelingi od soray'a są świetne!:DDD Sama ma i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go mam, pachnie do zjedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Peelingi soray są ponoc dobre :) już się dłuższy czas nad nimi zastanawiałam ale jakoś mi z nimi nie po drodze

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi pięknie pachnieć
    I ma bardzo łądne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Same dobre opiniie czytam na jego temat, muszę się w końcu skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio zrezygnowałam z ziarnistych peelingów

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze go spróbować :)

    a jeśli chodzi o zimową garderobę to jutro mam dzień wolny i czeka mnie buszowanie w szafach. Ciepłe kurtki, czapki, zimowe szaliki, rękawiczki najwyższa pora się z nimi przywitać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałam go na spotkaniu podlaskich blogerek, ale jeszcze nie wypróbowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakiś czas temu zastanawiałam się nad kupnem tego kosmetyku. Jak wykończę peeling z Eveline to może zakupię i ten :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam sie w 100% z twoja opinia i tez daje 6/6 ! Peeling ma przepiękny zapach i ładne opakowanie. No i jest rewelacyjnym produktem. ma super konsystencje, nie przecieka przez palce tylko dobrze sie rozprowadza. Po użyciu twarz jets niesamowicie wygładzona, oczyszczona, pory zamknięte. ja tez używam około 2 razy w tygodniu i widać poprawę kondycji skory. Peeling bardzo wydajny i w przystepnej cenie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię tą serię więc chyba zakupię ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam z tej serii balsam i żel pod prysznic o zapachu malinowym i jestem ich wielka fanką, więc peeling też bardzo chętnie sobie kupię . To chyba bardzo udana seria kosmetyków. Opakowania też są śliczne i słodkie, bo muszę przyznać, że w Rossmanie, to właśnie z ich powodu, podeszłam do półeczki i powąchałam jak pachną. A jak powąchałam, to się zakochałam i kupiłam. A w domku, okazało się się, że oprócz zapachu maja całą masę innych zalet :) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem bardzo dużą fanką kosmetyków z tej serii - mam ten peeling, w którym jestem wręcz zakochana, krem BB - bardzo dobry, dopasowuje się do koloru skóry i krem nawilżający, który także pachnie morelkami, za co bardzo go lubię :) A ty używałaś jeszcze czegoś z serii so pretty?

    OdpowiedzUsuń