środa, 13 listopada 2013

RECENZJA - PUPA - INTENSYWNY PEELING ANTYCELLULITOWY! + NOWOŚCI :)

Dobry Wieczór :)
Dzisiejszy dzień przyniósł mi wiele radości,to wszystko dzięki Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ -
z,którą spędziłam popołudnie :) DZIĘKUJĘ za gościnę oraz pyszne ciasto :*
A Wy?Jak spędziłyście dzisiejszy dzień? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu otrzymałam od
Ani : http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM !

PUPA - INTENSYWNY PEELING ANTYCELLULITOWY! 75 ml / ? - 250 ml / 89,00 zł


Preparat pomaga zwalczać niedoskonałości w postaci pierwszych oznak cellulitu,zaawansowanego cellulitu oraz zatrzymywaniu wody pod skórą.Już po pierwszych dniach stosowania skóra staje się gładsza,bardziej jednolita,zwarta i jędrna.Systematyczne stosowanie preparatu pomaga zredukować efekt skórki pomarańczowej.


AKTYWNE SKŁADNIKI :

- KOFEINA : stymuluje rozmieszczenie tłuszczu zgromadzonego w adypocytach "komórkach tłuszczowych".
- ESCYNA : pozyskiwana z owoców kasztanowca wspomaga mikrocyrkulację oraz usuwanie nadmiaru płynów z komórek skóry.
- MASŁO SHEA,OLEJEK Z RYŻU I OLEJEK ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW :
zapewniają delikatne złuszczenie,nie wysuszając skóry i zachowując jej równowagę.

RECENZJA :
Z tym peelingiem miałam i mam styczność po raz pierwszy i przyznam,że spodobał mi się już od pierwszego użycia.Jego delikatny - ziołowo / miętowy zapach pieści Nasze zmysły a drobno ziarnista formuła sprawia,że peeling nie tylko dobrze się rozprowadza,ale również fantastycznie peelinguje nasze ciało,pozostawiając je czyste,świeże i pachnące.Dodatkowym atutem jest uczucie chłodu,które jest wyczuwalne tuż po wykonaniu zabiegu.Przy regularnym stosowaniu zauważalna jest znaczna poprawa kondycji skóry,jest ona gładka a cellulit znacznie mniej widoczny.Moim zdaniem jest,to produkt godzien uwagi :)
Moja ocena,to 6/6.

Tak,jak obiecałam Wam wczoraj - przedstawiam NOWOŚCI z ostatnich dni :


UPOMINEK od cioci z Niemiec :)


- CENTRUM CHIŃSKIE - NN - Narzutka! 46,90 zł


- CENTRUM CHIŃSKIE - NN - Jeansy! 36,90 zł

To by było na tyle - także na zbliżające się Spotkanie Blogerek w Rzeszowie - jestem już ubrana :)

DOBRANOC :*


26 komentarzy:

  1. ale fajne nowości - super jest ta narzutka ♥ no i ciocia wie co dobre!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie jeansy w tym kolorze ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. narzutka super nigdy bym nie rzekła, że z chińskiego centrum :)

    a recenzja, czy ja wiem, czy można się polubić z peelngiem z pupy?hmm. Żartuje, miałam go, super, oczyszczanie genialne, a zarazem delikatny! polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same smakołyki do Ciebie trafiły. Ta narzutka ciekawie się prezentuje.Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Narzutka jest rewelacyjna. :-) Peeling wygląda ciekawie. Ja obecnie używam kawowego z Clareny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pfff, teraz zauważyłam, że ode mnie. Nie doczytałam tego. :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. A właśnie kończy się mój peeling i już wiem co kupię. Dzięki za info

    OdpowiedzUsuń
  8. O proszę jakie ciekawe rzeczy można znaleźć u Chińczyka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciocia ma gust, fajowskie te Twoje prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w Twojej narzutce:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten peeling, nie miałam jeszcze kosmetyków Pupa :)
    Zakupy śliczne i prezent od Cioci świetny ;) Miałam ten płyn pomarańczowy do kąpieli, myślę że przypadnie Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że taki drogi ;)
    super zdobycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o balea zawsze przyciągnie moją uwagę:D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny płaszczyk
    co do peelingu to fajnie że działa , miło jest gdy widzimy efekty

    OdpowiedzUsuń
  15. Baleę bardzo lubię :)

    kodeks-kosmetyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I really like the jeans. You Can Enter For Leggings Giveaway. Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  17. Uczucia chłodu nie lubię, ale zmniejszenie pomarańczowej skórki kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zawszę zapominam używam tych kremów antycellulitowych :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena trochę powalająca, a zapach mięty może być kuszący^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłe południe :) oby więcej takich :* narzutka jest mega,a baleą ciocia zaplusowała :D

    OdpowiedzUsuń
  21. boskie nowości, wszystkie bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń