piątek, 15 listopada 2013

RECENZJA - PHARMACERIS - R - MULTIKOJACY KREM DO TWARZY!

Dzień Dobry :)
Podejrzewam,że większość z Was cieszy się z faktu,że mamy już PIĄTEK.
Dla mnie oznacza to,weekend spędzony w SZKOLE.
Nic w tym dziwnego,ale idąc tam z myślą,że przez cały dzień będę miała jeden przedmiot,to same rozumiecie jak się mogę czuć...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/ - ZAPRASZAM!


PHARMACERIS - R - MULTIKOJĄCY KREM DO TWARZY! 30 ml / ok.32,00 zł


WSKAZANIA :
Krem polecany do codziennej pielęgnacji skóry tłustej,mieszanej i wrażliwej z trądzikiem różowatym,ze skłonnością do zaczerwienień,trwałego oraz napadowego rumienia i zmian grudkowo - krostkowych.
DZIAŁANIE :
W kremie zastosowano wielokierunkowo aktywny niacynamid w stężeniu 2%,szczególnie wskazany przy wspomaganiu leczenia trądzika różowatego i jego objawów.
Wpływa korzystnie na produkcję ceramidów wzmacniając barierę lipidową naskórka oraz zmniejszając zaczerwienienia i tendencję do nadwrażliwości skóry na czynniki zewnętrzne.
Wskazuje działanie przeciwzapalne zapobiegając powstawaniu zmian grudkowo - krostkowych i ich nawrotom.Zmniejsza nadmierną produkcję sebum oraz zwęża pory.Połączenie sylimaryny z kwasem hialuronowym neutralizuje wolne rodniki oraz długotrwale utrzymuje równowagę hydrolipidową naskórka.
Alantoina posiada właściwości kojące podrażnienia oraz łagodzące rumień.
Systematyczne stosowanie preparatu zapobiega utrwalaniu się zaczerwienień.


RECENZJA :
Drogie Panie,jakiś czas temu na moim blogu pojawiła się recenzja KOJĄCEGO FIZJOLOGICZNEGO ŻELU DO MYCIA TWARZY z tej samej serii : KLIK !!! .
Teraz przyszła kolej na MULTIKOJĄCY KREM DO TWARZY,który jest FANTASTYCZNY!
KREM jest bezwonny i ma delikatną konsystencję,która tuż po rozprowadzeniu na twarzy - wchłania się w mgnieniu oka,przy okazji nie pozostawiając tłustego filmu.
Przy regularnym stosowaniu,już po 2 tygodniach da się zauważyć znaczną poprawę kondycji skóry twarzy.
Wszelkie zaczerwienienia,krostki oraz grudki są zredukowane.Wydzielanie sebum jest znacznie mniejsze niż przed rozpoczęciem stosowania KREMU.A wykwity,które zniknęły - nie powracają!
Skóra twarzy wygląda na zdrowszą i promienniejszą - aż chce się uśmiechać :)
Serdecznie polecam.
Moja ocena,to 6/6.

Wracając do DOMOWYCH obowiązków życzę Wam spokojnego popołudnia i udanego WEEKENDU oraz ZAPRASZAM do wzięcia udziału w ROZDANIU,które na swoim blogu organizuje Hexx :
http://www.1001pasji.com/2013/11/rozdanie.html !




24 komentarze:

  1. Super, że się tak dobrze sprawdził na Twojej skórze! Z doświadczenia wiem, że walka z zaczerwienieniami nie jest łatwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać o produktach, które tak rewelacyjnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że skutecznie działa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli tylko natknęłabym się na jakąś promocję chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie, w cenie promocyjnej też bym z chęcia nabyła ten krem

    OdpowiedzUsuń
  6. interesuje mnie ta firma od dluzszego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnego kremu tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nie oferuje tłustej warstewki, to bardzo go chce, kusząca propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. czytałam już o nim wiele dobrych opinii, coraz bardziej mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy to ten sam krem co miałam ale mój nie działał .

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że dobrze Ci służy.

    OdpowiedzUsuń
  13. kończę mój krem i go kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny produkt. :-) Zaciekawiłaś mnie nim bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  15. To już kolejna dobra opinia na temat tego produktu, coś w nim musi być dobrego, skoro każda go tak chwali :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam coraz większą ochotę na któryś z kremów Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny ten kremik, muszę go wypróbować i już! :)

    OdpowiedzUsuń