niedziela, 10 listopada 2013

RECENZJA - MANHATTAN - SOFT MAT - LIPCREAM - 31S!

Hello :)
NIEDZIELA - w Starachowicach nie zachęca do spacerów,ale mimo wszystko razem z mamą wybieramy się do rodziny na kawę a Wy jak spędzacie dzisiejszy dzień? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od Drogerii Internetowej "eZebra" : http://ezebra.pl/ - ZAPRASZAM!


MANHATTAN - SOFT MAT - LIPCREAM - 31S! 6,5 ml / 3,99 zł

KLIK !!!


Innowacyjna pomadka w kremie - dla matowego i trwałego wykończenia makijażu ust!

Konsystencja POMADKI jest dosyć gęsta,kremowa.
Bardzo łatwo jest się nią umalować nie wychodząc poza kontur i nie tworząc smug.
Ma intensywny kolor,który łatwo można stopniować.
Po naniesieniu na usta jest kremowa,jednak po chwili zastyga i staje się faktycznie matowa.










RECENZJA :
Na samym początku chcę Was przeprosić za jakość ostatniego zdjęcia...
Bardzo się starałam,aby uchwycić faktyczny wygląd POMADKI na ustach - 
niestety nie do końca mi się,to udało.
Wracając do POMADKI - faktem jest,że ma ona ładny i delikatny kolor oraz gęstą,kremową konsystencję.
Jednak problem zaczyna się już przy aplikacji,która do najłatwiejszych nie należy...
POMADKA zostawia smugi i ciężko jest nałożyć ją na tyle dobrze,żeby się ich pozbyć.
Sztuką jest nałożenie jej tak,aby nie wyjść poza kontur ust...
Nie zasycha wystarczająco dobrze a jak już się,to uda,to wygląda na ustach po prostu brzydko.
Nie polecam!
Moja ocena,to 1/6.

A czy Wy Drogie Panie miałyście styczność z tą POMADKĄ?
Jakie jest Wasze zdanie na jej temat?

Pozdrawiam :)


33 komentarze:

  1. Ja mam dwie pomadki z tej serii matowych i je uwielbiam,ale jest tak albo ktoś je kocha albo nienawidzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa odcienie tej pomadki i bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i szybko się jej pozbyłam - bubel

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jeden kolor[54L] i powiem szczerze, że nie chce mi się jej używać, bo tak jak piszesz za dużo z tym babrania się :/

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że dużo osób narzeka, więc nie sięgnę po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przy ostatnich zakupach na e zebrze zastanawiałam się nad nią, ale w końcu wzięłam inny kolor i podoba mi się;)
    Ja takie pomadki bardzo lubię może nakładaj ją na balsam do ust i tylko wklepuj żeby nadać odrobinę koloru?
    Matowe pomadki są trochę cięższe w obsłudze, ale ja ten efekt uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie te pomadki, sa super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze szkoda, bo kolor w opakowaniu jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj nie zgadzam się z Tobą, mam ta pomadke od dawna i jest ona bezapelacyjnie moja faworytką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na szczęście nie miałam, bo widzę, że to nic fajnego..
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba mam ją od Ciebie i nie lubię jej z tych samych powodów. Nie umiem się nią umalować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ją w innym kolorze i strasznie wysusza usta bez pomadki nawilżającej pod spodem, ale przy nawilżeniu jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna negatywna opinia o tej pomadce chyba faktycznie totalny bubel.

    OdpowiedzUsuń
  14. I just love the matt lipglosses :)
    Nicca,
    http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor ładny, mam taką z nyx'a rzadko używam

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za komentarz:) do zobaczenia tutaj u Ciebie przy następnym poście;)

    OdpowiedzUsuń
  18. to ciekawe, ale zauważyłam że takie smugi i problem z ładnym rozprowadzeniem dotyczy właśnie takich kolorów nude częściej niż np. czerwieni. Albo ja po prostu tak trafiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. ta pomadka ma koralowy odcień który niestety ciężko opanować

    OdpowiedzUsuń
  20. Na aplikatorze kolor cudny, na ustach ledwo cokolwiek widać ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej szkoda, że to taka klapa..

    OdpowiedzUsuń
  22. kurcze szkoda że to bubel bo kolor ma prześliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż dziwne, że tak znana marka może robić takie buble ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor bardzo ładny, szkoda jednak że tak ciężki przy współpracy :(

    OdpowiedzUsuń
  25. przydatna recenzja :)
    obserwujemy? ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. W ogóle nie widać, żebyś miała coś na ustach :D Ja nie miałam żadnej takiej matowej pomadki, ale raczej czytałam właśnie niepochlebne opinie, więc sobie daruję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam z tej z tej firmy rozświetlacz w pędzelku i jest bardzo dobry.
    Szkoda że twoja szmineczka okazała się klapą

    OdpowiedzUsuń